![]() |
Vakbonden nooit tevreden
Citaat:
Ik stel mij de vraag waarom leerkrachten iedere keer meer en meer loon moeten hebben zouden ze niet beter eens de laag betaalde lonen verhogen? |
zit gij nu nog altijd niet bij het VB?
|
En waarmee moet men die loonsverhoging betaling?
Pas op, ik geef de onderwijsbonden 100% gelijk, men eist alsmaar meer flexibiliteit, les op zaterdag, en dat altijd vlak voor de examens om te profiteren van de Vlaamse goedheid de jeugd niet te boycotten met stakingen (in Wallonië zien ze dat anders natuurlijk :rofl: ) Maar ja.... t'is op hé. We hebben een begroting die amper "met de hakken over de sloot is". Daarmee betaal je geen opslagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zie geen asociale maatregelen in zijn beleid!! Trouwens vind u het normaal dat men altijd maar meer en meer wilt? |
ffkes een vraagske wat verdient een doorsnee leraar(es) zoal ben daar wel es benieuwd achter ;-) en wat die vakbonden betrefd...maak daarvan de huidige vakbonden...voor mijn part moogde die gerust afschaffen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De meeste leerkrachten vragen geen loonopslag, maar meer werkingskosten en loopbaanevaluatie.
|
Citaat:
Omdat het onderwijs nu eenmaal meer flexibel moet worden, en te combineren zijn met deeltijds werk. Les op zaterdag verdeeld de uren over meer dagen, en bijgevolg laat dit deeltijds werk meer toe. Met de nieuwe Bama structuur zijn alle lesseroosters reeds officieel opgesteld om Zaterdag in te bouwen, maar voorlopig zijn we nog niet verplicht om effectief lessen op die dag in te lassen. |
Citaat:
|
Citaat:
na de vagina- en penismonologen komt de SPa ook met zijn monologen op de proppen 8O |
lap ! vdb weet ook al wat goed is voor de ondewijzers...
die domme kiekens moeten ook al niet meer nadenken...[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: de SPA is intussen al rechts genoeg dat asocialen als VDB er hun ding kunnen doen |
Citaat:
en de vakbonden van het onderwijs hebben wel altijd iets om te klagen heb nog niet anders geweten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be