![]() |
Maaseik moet boete voor boerka zelf betalen
Maaseik moet haar eerste boete voor het dragen van een boerka zelf betalen. De vrouw die de bekeuring kreeg, leeft van een OCMW- uitkering.
![]() Vier pv's De betrokken vrouw moet 125 euro betalen, bevestigt burgemeester Jan Creemers. Ironisch genoeg zal de stad de boete dus zelf moeten betalen. De Maaseikse politie heeft nog eens vier processen-verbaal voor het dragen van een boerka tegen andere vrouwen opgesteld. Eens te meer goed werk geleverd door onze politiekers. :lol:[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Het leukste vind ik nog dat haar lieftallige echtgenoot in een Brusselse gevangenis zit wegens verdacht van terrorisme!
Wat een verrijking hé! Natuurlijk gaat mevrouwtje haar vodden niet uitdoen, en zo kunnen de maaseikenaars buiten het onderhoud van mevrouwtje ook wekelijks nog 125 euro ophoesten. Voor het mannetje zullen we allemaal wat bijdragen! Mensen toch! kunnen ze zo'n gasten niet eens gewoon buitengooien? |
Het is ver gekomen dat we bang zijn voor een paar dikke madammen in een boerka.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maand in maand uit worden lijsten met dergelijke mensen genaturaliseerd. Het wordt inderdaad een zware factuur, voor dergelijke fratsen is hier inderdaad geld voorhanden. Helaas is er géén geld voor vluchthuizen, velen jongeren op de dool hebben géén onderdak, er is geen geld om het alimentatiefonds te doen werken (meestal moeders , die een tijdelijk geldelijke steun nodig hebben om hun kinderen op te voeden).....daar is allemaal géén geld voor |
Om het in basic te zeggen
10 If boete goto 30 20 goto 10 30 Leefloon = leefloon - 125€ 40 goto 10 |
Verminder die uitkering toch gewoon met 125€ hou het zo. Wordt ze weer betrapt, weer eens, en opnieuw. Doe de mensen pijn waar het écht pijn doet, in hun portefeuille.
|
Een maand of vier straatvegen in nauwsluitende overall zou ook wonderen kunnen doen!
|
Manmanman, als ge denkt, veel stommer kunnen ze niet doen..
|
Ik vind zo'n verbod een slechte zaak, mensen moeten kunnen zien wat de multiculturele samenleving voor ons nog allemaal in petto heeft.
En er moeten meer hoofddoeken in het straatbeeld verschijnen, ik vind die theedoek een goede zaak. Zo kunnen we ze makkelijker onderscheiden. En heel belangrijk: het zorgt voor afkeer bij het eigen volk en wakkert het verzet aan tegen de multi-raciale brij. Elke vorm van assimilatie moet vermeden worden, anders wordt de indruk gewekt dat er een soort gematigde islam in Europa mogelijk is en dat moeten we nu net vermijden. Geen assimilatie maar REMIGRATIE! |
Misschien is dat mens gewoon te lelijk om zich in het openbaar te vertonen.
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ze maar zo,die heeft duidelijk aids en syf |
Mocht ik in Maaseik wonen, ik zou tevreden zijn.
Madam met de bourka wordt aangesproken door de politie. Goed van de politie. Ze krijgt geen gevangenisstraf, dat is ook helemaal niet nodig, het is geen halsmisdrijf. Ze krijgt wel een boete. Mooi voorbeeld van maatschappelijk oordeel. Dat de ocmw nu moet bijpassen, is maar een detail. Als ze het nog eens doet, dan is ze een mooi strafblad aan 't verzamelen. Wat zou er juridisch voorzien zijn, of mogelijk zijn, mocht ze halsstarrig verder blijven doen ?? ps: binnen een aantal jaren, als de integratie een beetje verder gevorderd zal zijn, en de tegenstellingen een beetje afgezwakt, dan zal niemand nog malen om een burka. Dan zal er eens een seizoen komen dat het mode is, en onze dames gaan er dan veel geld aan uitgeven. En 't jaar daarna gaan we er niet meer van horen. Doch eerst moet dan de lont uit het vuur getrokken worden. En momenteel zijn we dus nog niet zo ver. Er is nog te weinig wederzijds respekt. Want vb. een madammeke dat hier en nu in Vlaanderen in burka rondloopt, betoont weinig respekt voor onze huidige wetgeving die dit verbiedt, en voor de huidige gemiddelde Vlaming ... |
Citaat:
Ik zie dagelijks Turkse vrouwen, ik weet waarover ik spreek. Jij wordt dagelijks met die snorren geconfronteerd, logisch dat je op je teen getrapt bent. |
Ik ben in zekere zin tegen het verbod van de boerka zonder voorafgaande maatregelingen die vrouwen beschermen in de Arabische cultuur.
Laten we elkaar geen blaasjes wijs maken, veel van die Arabische vrouwen worden gewoon gedwongen om zo rond te lopen door hun familie/ cultuur. De enige die wordt gestraft met een boerkaverbod is de vrouw zelf, omdat zij de gevolgen zal mogen dragen van zowel de wet, als van haar familie. Gisteren nog gezien op Ned 3, hoe vrouwen mishandeld worden in veel Arabische families die hier wonen. Wat wel schandalig is, dat de media probeert door een minderheid alofniet in scène gezet, te doen verklaren alsof dit hun eigen keuze zou zijn. Welzijnswerkers weten maar al te goed dat enkel en alleen de vrouwen hier het slachtoffer zijn van intimidatie, geweld en misbruik. Het is dan ook pervers een wet te installeren die alleen die vrouwen treft die al mishandeld en geïntimideerd worden door hun familie/ cultuur. Vooraleer van een boerkaverbod te spreken, moet eerst alles op alles gezet worden om vrouwenemancipatie binnen de migrante/ Arabische middens te stimuleren. Laat hen zien, wat ze kunnen krijgen als vrouwen zich zelf ‘bevrijden’ door onderwijseducatie en onafhankelijkheid! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be