krizis |
26 augustus 2005 14:24 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VBdeGROOTSTE
azo dus moordenaars zijn populair bij jullie?
Wat is dit toch voor een forum waar ik terecht gekomen ben?
wat heeft die paus jullie dan misdaan???
Dit soort 'humor' stinkt. :evil:
mvg,
VBdeGROOTSTE
|
Neen, tuurlijk, elke moord is een moord teveel idd, maar met alles moet je kunne lachen hé, ook met een eventueel geplande moordaanslag op de paus...
De paus heeft mij persoonlijk niets misdaan, maar hij is de dictator van de katholieke kerk en aangezien het katholicisme hier nog steeds bestaat vind ik hem een bedreiging voor de democratie ... hij veroordeelt abortus, euthanesie, condooms etc. ... en hij is er niet over te spreken dat sommige landen dit wel toelaten ... hij heeft dus moeite zich neer te leggen bij de keuze van het volk (democratische keuze) ... als men dan toch katholiek is kan men er nog altijd voor kiezen geen abortus te plegen, geen condoom te gebruiken, geen euthanesie te plegen op je grootouders ... maar laat de anders-gezinden met rust ... en daar wringt het schoentje. Hij wil het katholieke gedachtengoed opdringen en is nu begonnnen met jongeren te indoctrineren met de gedachte dat het katholieke gedachtengoed superieur is en hij zegt letterlijk dat alle andere religies geen échte religies zijn! Hij denkt zwart-wit en dat is gevaarlijk in een wereld vol grijs.
Institutionalisering van religie is alitjd al gevaarlijk geweest ... ik heb gn pastoor, bischop, monnik of paus nodig om mij de waarheid te vertellen, 't is veel interessanter om er zelf achter te zoeken.
Wanneer heeft Jezus trouwens gezegd dat er een paus moet zijn en dat we zondas naar de mis moeten? Word je daar écht beter van? LOL
I don't need a middle-man to link with the creator.
|