![]() |
Uniform op school
In Rusland wil men terug het uniform invoeren op de school, dit om de verschillen tussen de leerlingen te gommen, en om hen het gevoel te geven ergens bij te behoren, daar elke school zijn eigen uniform zal hebben, allemaal licht verschillend.Goed idee of niet?
|
Zeker wel!
|
Absoluut tegen. Kleding is persoonlijk en tevens een afspiegeling van je persoonlijkheid. Schooluniformen zijn fascistisch en mogen hier nooit meer heringevoerd worden.
En wat betreft dat groepsgevoel: Dat ze het in hun reet steken. Communistische idioten. Ik hoor nergens bij en zal ook nooit ergens bijhoren, met of zonder uniform. |
Zwaar tegen.
Maar........... toen ik naar school ging, was het 'cool' om met een afgewassen jeansbroek, een lang hemd uit de broek, en een zwart floeren vestje te lopen. Gevolg: iedereen stond daar........... perfect in 'uniform' :-(:-(:-(:-( |
Iedereen moet de kledij kunnen dragen die hij/zij wil. Pas op, ik begrijp de maatregel wel, maar een uniform heeft nog steeds iets elitair. Dus liever niet.
|
En pas op hé, het is niet alleen in Rusland dat er idioten dat willen herinvoeren. Ook in België zitten er veel van die klootzakken. In het bijzonder de leerkrachten. Met als belangrijkste argument dat 'dan iedereen gelijk zou zijn en niemand nog jaloers zou zijn op iemands dure kleertjes.'
Als-je-blieft zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alsof ge dat zelf nog niet in public domain had gegooid. |
Uniformen zijn voor burgerlijke elitaire brasschatenaren. Dood aan hen!! :evil:
|
We zijn nu eindelijk in een tijd waar een mens zich tamelijk goed kan uindrukken als individu (tegenover vroeger).[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
In groot-brittanië gaat iedereen nog in uniform naar school als ik me niet vergis.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat alle scholen daar zo zijn trouwens. |
Ik ben zelf niet voor uniformen hoor, iedereen draagt wat hij of zij wil. Maar de Engelsen gaan misschien in uniform naar school maar ze zijn wel het losbandigste volkje dat ik ooit ben tegengekomen hoor. Zuipen en neuken alles wat ze kunnen. Zowel de vrouwen als de mannen.
|
Ik beweerde zeker niet dat het seuten zijn.
Ze zijn enkel nogal... moeiziek als ze iets ongewoons zien. |
GVD!
Jahh... moeten we doen man als we dan ook nog aparte jongens en meisjes scholen nemen zijn we de laatste 60 jaar niks vooruit gegaan. |
Het zou eigenlijk niet slecht zijn, terug schooluniformen, hoofddoeken, emmertjes melk, klompen, ... hahaha
|
En volksdansen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be