![]() |
De kogel is door de kerk. Nu vrijdag 4 juli vanaf 19 uur is het forumbijeenkomst in het Universum te Leuven (aan het Hooverplein).
Iedereen welkom voor drank en babbel ! Wij kijken er alvast naar uit. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ps: Als Ali komt, kom ik ook ;) |
Ik zie het ook wel zitten.
Maar dan onder een schuilnaam nl. mijn echte die toch nergens gebruikt wordt, en niet verkleed. :lol: |
Citaat:
Wanneer: voor de studenten op dit forum (en dat zijn er precies nogal wat) zal het vermoedelijk het beste zijn na den Blok. Wanneer is dat precies ten einde? |
Citaat:
|
Citaat:
Doorheen het jaar heb ik geen travestie-neigingen. :oops: |
Voorstel: vrijdag de 4de of zondag de 6de, dan hebben de meeste studenten waarschijnlijk gedaan. Of een weekje vroeger?
Ergens aan de Groenplaats/Grote Markt te Antwerpen? |
Mijn blok eindigt de 24ste juni.
Ik volg hogeschool. Persoonlijk (maar wie ben ik) kan ik de 4de juli niet. Tussen 2 en 6 juli kan geen enkele actieve jong-agalev-militant ;) |
Citaat:
[size=1]het evenement = Rock Werchter[/size] |
Ik ben hier nogal nieuw. Maar als het in Antwerpen is wil ik wel eens afkomen. Magda?
('k wil wel eens zien of dienne piano nog steeds zo'n dikke knieën heeft als op dá foto'ke :) ) |
Ik vind het wel een goed idee! Eens een dagje zonder mekaar politiek uit te schelden en gewoon eens wa lol trappen als normale mensen, persoonlijk zie dat bowlen en daarna een goeie frisse pint pakken echt wel zitten! 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
joinkes en bier gaat echt niet samen Wanne dan moeten we veel bob'kes zien te vinden :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe gaan we elkaar niet politiek uitschelden als er racisten en allochtonen naar toe komen? Oh, sorry. Hier zijn geen racisten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn er meer voor da openbaar vervoer dan Steve alleen, se ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be