![]() |
Dat ziet er niet zo goed uit voor de V.S. :-s
Citaat:
[size=1]Dat ziet er niet zo goed uit voor de V.S. :-s Ik hoop dat ze een plan klaar hebben voor als zulke dingen dreigen te gebeuren ...[/size] (Sorry, ik krijg 't weer niet ontvet ... op deze zin na :-s) [size=1][/size] |
FEMA zal al klaar staan en de nationale Garde van de getroffen staten zijn 9 op 10 elk moment inzetbaar.
|
Shit happens....
Moeten ze er maar niet gaan wonen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat nut heeft het om over de natuurkrachten te treuren , ze zijn er en ze zullen er blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hopelijk volgt die orkaan de Bible Belt. Kan niet hevig genoeg zijn dan ;)
|
Oh,dat pakt me nu se. Oke ik lieg.
|
Ze hebben het zelf gezocht. Ze hadden maar geen oorlog moeten beginnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
:) Daar zit iets in ja. ;) |
Trouwens kleine, maar gelukkig positieve, update:
De inwoners van New Orleans zijn verplicht het gebied te verlaten. (Wat we daar ons ook bij moeten voorstellen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar blijkbaar is niet iedereen het daar mee eens, vooral degene die het geld (en dus de macht) hebben niet ... en blijkbaar is daarmee meteen gelegitimeerd dat iedereen mag meegaan op de trein ... ongeacht als die er aan meegewerkt heeft, of ooit van kunnen profiteren heeft of niet. (Ik heb daar trouwens al wat topics voor geopend in o.a. 'de overheid en maatregelen tegen het milieu', een topic onder maatschappelijke discussies, ik weet niet als je daar ooit geweest bent... en als het je interesseert.) |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen vind ik het niet leuk dat daar onschuldige mensen en dieren voor moeten lijden. :( Naar 't schijnt heeft trouwens al één dam het begeven. En is New Orleans verplicht moeten evacueren om bevel van Bush himself. Bovendien is 't de 5e keer sinds de metingen dat een orkaan met zulke kracht langskomt. |
Alsof Bush een fuck geeft om die mensen...
Die idioot is momenteel met maar liefst vijf (vijf!) weken vakantie. En dat is dan president van de Verenigde Saten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be