![]() |
Hoe de terreur bestrijden
Als men wilt dat er een einde komt aan al die aanslagen moet men eerst kijken waarom men die aanslagen pleegt. De Moslims van vandaag worden op vele plaatsen meedogenloos gedood kijk maar wat die Amerikanen in Irak en Afghanistan uitvreten en die joden hoe die omgaan met de Palestijnen als Moslim is dat wraak roepend. Hoeveel onschuldige Moslims zijn er wel niet onterecht opgesloten in kampen waar folteren heel normaal is en waar naar mensenrechten niet gekeken word.Hoeveel onschuldige burgers zijn er al wel niet gedood door die laffe aanval op Irak, worden er niet regelmatig onschuldige Palestijnen door die vuile joden neergeschoten, worden Moslims nu niet scheef bekeken door sommige bekrompen mensen.Als ik Moslim was en ik zag hoe ze mijn soortgenoten behandelen dan zou ik me ook wat extremer opstellen. Als ze echt willen dat er niet meer van die aanslagen zoals in Londen gebeuren moeten ze iets doen aan die barbaarse politiek van Amerika ook zouden die juden zich moeten terug trekken en maar ergens anders gaan immigreren dat die onmenselijke zionisten zich maar een ander land zoeken in Palestina hebben die niks te zoeken dat is een land voor Arabieren daar horen geen joden thuis. Zo lang er in de wereld de Moslims worden benadeelt door schurkenstaten zoals Israel, Amerika blijven er aanslagen komen en ik geef ze geen ongelijk dat ze nog maar wat meer joden en Amerikanen opblazen het grootste gevaar hier op deze wereld van vandaag zijn niet die Moslim extremisten maar die joden en Amerikanen die toch zo graag de wereld op alle vlakke willen domineren. :crazyeye:
|
Stel uw eigen eens de vraag waarom die arme moslims door die vuile joden worden vermoord, (alhoewel ik wel denk dat die joden zich regelmatig wassen hoor... ) waarom de amerikanen hun overhoop schieten, waarom de hindoes, soms eens een aanvalletje op die arme moslims uitvoeren, ...
Dan heb je misscien het antwoord op de vraag, en zal je rap inzien, dat we eigenlijk nog veel te soft omgaan met die godsdienstfanatiekers. |
Poepsimpel, geen moslims -> geen moslimterrorisme.
|
Citaat:
Een van de daders van de aanval te Beslan op die school heeft tegen een van de slachtoffers verteld waarom ie dat nu feitelijk deed. Ie vertelde dat de Russen een tijdje terug een paar bommen hadden gegooid op een dorpje waar ze dachten dat er terroristen zaten, hoewel het eigenlijk allemaal maar keuterboertjes woonden. Zijn vrouw en al z'n kinderen (5) waren omgekomen in die aanslag. Beeld je eens in dat jij in z'n schoenen stond... heel uw leven is om zeep, zou jij ook niet het geweer op pakken, al dan niet een of andere geschifte (maar wel goed-georganiseerde) organisatie vervoegen om wraak te kunnen nemen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be