![]() |
Waarom kom je op politics.be?
Zeg het eens.
|
Ik kwam hier vanwege optie 1.
Maar bij gebrek aan voldoende mensen om deftig te discussiëren, blijf ik hier rondhangen voor 2&3. |
Musketo is een grote fan van mij :) ;)
|
Ik kom naar politics.be omdat ik geen leven heb.
|
Ik vind een goed en hard debat wel leuk. Jammer genoeg is zo'n groot percentage van dit forum bevolkt door fanatiekelingen dat het vaak niet meer leuk is. Ik ben een groot voorstander van vrije meningsuiting en ik heb er geen probleem mee dat sommige meningen stuitend zijn. Maar vaak gaat het om zo'n primair en vulgair racisme, haat (tegen Vlamingen, tegen moslims, tegen Israel, tegen de paus, enz.) dat een discussie geen zin heeft.
Maar er is af en toe nog voldoende amusementswaarde en soms kan er nog eens ernstig gediscussieerd worden. Helaas heb ik door drukke beroepsbezigheden zeer weinig tijd om actief te zijn. |
Ik zit hier eigenlijk veel te veel en meestal op tijdstippen dat ik beter iets anders zou doen... :(
|
Citaat:
|
Ik denk dat Kim single is, misschien heb je kans Musketo ;)
PS. Ik kom naar hier om mijn gal op jullie los te laten :D[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Liesje1984 komt hier om deftig te discussiëren.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL |
Ik kom hier om Musketo´s grappen te lezen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Ik kom hier om berichten te posten nét onder die van Willem.
|
Ik kom hier eigenlijk voor niks. Ik moest ooit eens wat opzoeken voor mijn doctorale studies en toen kwam ik hier terecht. Spijtig eh?
|
enorm
|
Ge zijt trouwens geonband.
|
Citaat:
|
Citaat:
zorg maar dat Hyoens terug berichtjes post.8) |
Ik ben hier gekomen toen de dieren nog spraken.
Maar intussen heb ik Alzheimer dus ben ik vergeten waarom ik naar hier kwam. |
Citaat:
|
ok; 'ontopic' (om musketo te pesten in het engels):
ik zit hier voornamelijk voor tegenstanders te ontmoeten, er zit hier echt élke poltieke strekking of ideologie. En natuurlijk ook wel plezant om eens nen babbel te doen met gelijkgezinden. Voor de rest: het is máar op je computer, máar het virtuele wereldwijde net.. ik zit er ook maar op als ik dus niks (beter)te doen heb, tijd die anderen bijv. spenderen aan tv kijken, iets wat ik dan weer belachelijk vind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be