Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Geef ons wapens! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3951)

thePiano 16 juni 2003 11:10

Uit de diverse discussies en opiniepeilingen blijkt dat een overgrote meerderheid der Belgen het recht op zelfverdediging ook nog eens wil uitbreiden naar het recht om have en goed te verdedigen.

Meer nog, onze dappere Belgen -de dappersten van alle Galliërs bevinden zich al jaren bij het Vlaams Blok, d�*t weet toch iedereen ;) - ijveren er sterk voor om herbewapend te worden.

Ik ben niet langer tegen! Een stevige, maar korte burgeroorlog in dit land, zou vele al lang aanslepende conflicten en disharmonieën voor een finale Enlösung kunnen brengen.

Wie er dan allemaal bewapend zou moeten worden, vooral wie absoluut geen wapens mag hebben, en ook met welk soort tuig de diverse rivaliserende partijen bewapend worden, zal ik hieronder zo kort mogelijk uiteen zetten ;)
  • 1. De minderjarigen.
    Verleden jaar (2002) nog slechts 58.000 geboorten in België, en dat was een absoluut dieptepunt, het laagste sinds 1920! Deze groep heeft absoluut nergens schuld aan, en is ongetwijfeld de groots bedreigde diersoort die ons land ooit heeft gehad en dient uiteraard de zwaarst bewapende groep van het gehele stel te worden.

Bewapening: tutters, pampers, bellen en toeters, machetes, kruisbogen enz..

Mijn prototype: de dansende macarena baby

• 2. De alleenstaanden.
    Het huwelijk is OUT, echtscheidingen zijn IN. Gevolg: 750.000 volwassen alleenstaande en/of echtgescheiden mannen, en 860.000 alleenstaande volwassen en/of echtgescheiden vrouwen waarvan meer dan de helft met kinderlast, hebben de grootste moeite om tegen het einde van de maand de eindjes aan elkaar te knopen. Deze twee groepen moeten stevig bewapend worden, dit om de verzuring tegen te gaan, het aantal echtscheidingen drastisch terug te dringen, zodat er uiteindelijk enkel maar gehuwde echtparen overblijven.

Bewapening:

Mijn prototype:

• 3. De allochtonen.
    Van 1960 tot op heden telt ons land plus/minus 1.5 miljoen inwoners van allochtone origine. Uit wel meer dan 150 nationaliteiten zijn ze naar België verhuisd, geëmigreerd, gevlucht, om asiel verzocht/gekregen/geweigerd, sans papiers, legalen en illegalen. Maar ze hebben allen dit gemeen dat ze NOOIT aanvaard zullen worden als deel van de eigen bevolking.

Bewapening: naar keuze.

Mijn prototype: de mensheid

• 4. De Vlaams Blokkers.
    Met zo'n 750.000 zijn ze nu al en je vind ze daar in alle maten, soorten en gewichten in terug, de Vlaams Blokkers: de verzuurden, de K & Z's (Klagers ende Zagers), de onveiligheidsvoelenden, de misnoegden, de skinheads, de neo-nazi's, de fascisten, de racisten en discirminanten, de pater Lemanhaters, de flaminganten, de nostalgieke vendelzwaaiers, de schelder en de pesters, de spammers en de hackers, de mobbingmasters, de stalkers, de hooligans, de Antwerpse X-siders, de aftgetroefde vrouwen, de gepensioneerden, de beroofde winkeliers, de ouwe de sakosjenafgepakte vrouwtjes, de zeurders, de teveel belastingbetalenden, de depressieven, de valium- en libriumslikkers, de Eigen Ik Eersters, de vis- en foorwijven, de appelflappen en de zonnebrilcrêmers, de rijke villabewoners van Brasschaat en Kapellen, de 50-plussers, de hijgers, de binnenfretters en de kankeraars, de joelers en de jouwers, ....

Bewapening: ABSOLUUT NIHIL.

Mijn prototype: Bert Eriksson, ex-Hitlerjugend, para-commando, Korea veteraan, ex-leider van de verboden Vlaamse Militanten Orde (VMO)

• 5. De minderheden.
    Homo's, Roma en Sinti zigeuners, gehandicapten, werklozen, daklozen, alcolisten, drugsverslaafden, prostituees enz... je zal maar even niet thuishoren in het ideale patroon van noest werkende zagende en klagende Belgische blanke bange lopende band arbeider.

Bewapening: zwaar bewapend,

Mijn prototype:

• 6. De vrouwen.
    Ook de reclame gezien "1 op Vijf vrouwen valt van den trap"? Meer dan 60% van de vrouwen in dit land krijgt vroeg of laat met mannelijk geweld te maken. Gaande van bedreigingen, sexisme, handtastelijkheden, ongewenste zwangerschappen, discriminatie, tot verkrachting, zware systematische aftuiging en mishandeling en moord.
    Je zal maar een vrouw wezen in Belgenland!

Bewapening: de anticonceptiepil, condooms met vruchtensmaak, de morning-afterpil, deegrol, pannelappen, pitsen bijten en krabben toegelaten, en natuurlijk het volledige arsenaal van de hedendaagse moderne bewapening gaande van kleine handvuurwapens tot het zwaarste geschut.

Mijn prototype: LARA CROFT alias Anjelina Jolie

• 7. De moslims.
    Met 350.000 waaronder 10% autochtone Belgen die zich ooit tot de islam hebben bekeerd, heeft deze groep het bijzonder te verduren de laatste decennia, en dat hebben we natuurlijk aan het Vlaams Blok te danken.
    Mijn voorstel is om deze groep goed uit te rusten, maar ook niet teveel, ze zouden eens op het verkeerde gedacht kunnen komen ;)

Bewapening: hamer en sikkel, de Koran, het hoofddoekje,

Mijn prototype: Abu Jah Jah, symbool voor het miltant verzet tegen de fascisten

• 8. De joden.
    Met zo'n 60.000 zijn ze. Van zeer streng religieus tot totaal geassimileerd. Van totaal onverschillig tot absoluut nationalistisch en een harde kern van fanatiek zionisten. In het licht van de voorbije duizenden pogroms en de volgende duizend jaar van pogroms die er ongetwijfeld weer zit aan te komen, verdient deze groep het om voorrang te krijgen bij de bewapening.

Bewapening: de Torah, den diamaa-a-ant, de A- en de H-Bom, de piepkleine maar o-zo-handige mini-neutronenbommen, kalashnikov, B-52 bommenwerper, Patriot afweer geschut enz...

Mijn prototype: alle joden van de wereld

• 9. De vijftig-plussers.
    Meer dan de helft van de 50-plussers (tot 65) is werkloos, en slechts 26% tussen de 55 en 65 is nog aan de slag. Dat werkschuw half-bejaard profitariaat gaan we eindelijk weer wat omhanden geven. Die zitten toch altijd maar te Klagen ende Zagen en stemmen uit verveling altijd op de fascisten van het Vlaams Blok, erger nog: ze verspelen hunne tijd op de politieke forums van het internet!

Bewapening:

Mijn prototype: ex-GvA redacteur en huidig VB-kamerlid Guido Tastenhoye, hier op de foto toen hij nog voor de frut werkte, en daarnaast sinds hij 'bekeerd' werd ;)

• 10. De 65-plussers.
    Om het probleem van de vergrijzing tegen te gaan, de overbevolking van de bejaardentehuizen terug te dringen, het zilverfonds wat extra ademruimte te geven, en de sukkelaars die nu in de krotten van de stad leven terug een betaalbare en bewoonbare behuizing te geven, stel ik voor om deze bevolkingsgroep elk recht op zelfverdediging te ontzeggen.

Bewapening: NIHIL.

Mijn prototype: ere-voorzitter voor het leven (en nog héél lang daarna), ladies and gentlemen: Karel Dillen!

Gegroet en bedankt voor Uw aandacht

Ps: nuttige tips altijd welkom, slechts 1 adres: [email protected] ;)

alpina 16 juni 2003 11:19

Hilarisch!!! :lol:

thePiano 16 juni 2003 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina

"Sometimes the only sense of life, is the sense of humor!" ;)

Supe®Staaf 16 juni 2003 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

"Sometimes the only sense of life, is the sense of humor!" ;)

Ooit snijden ze uw scherpe tong eruit, thePiano.
Een gevaarlijker wapen zag ik zelden.
:P

kris 16 juni 2003 12:04

Citaat:

4. De Vlaams Blokkers.
Met zo'n 750.000 zijn ze nu al en je vind ze daar in alle maten, soorten en gewichten in terug, de Vlaams Blokkers: de verzuurden, de K & Z's (Klagers ende Zagers), de onveiligheidsvoelenden, de misnoegden, de skinheads, de neo-nazi's, de fascisten, de racisten en discirminanten, de pater Lemanhaters, de flaminganten, de nostalgieke vendelzwaaiers, de schelder en de pesters, de spammers en de hackers, de mobbingmasters, de stalkers, de hooligans, de Antwerpse X-siders, de aftgetroefde vrouwen, de gepensioneerden, de beroofde winkeliers, de ouwe de sakosjenafgepakte vrouwtjes, de zeurders, de teveel belastingbetalenden, de depressieven, de valium- en libriumslikkers, de Eigen Ik Eersters, de vis- en foorwijven, de appelflappen en de zonnebrilcrêmers, de rijke villabewoners van Brasschaat en Kapellen, de 50-plussers, de hijgers, de binnenfretters en de kankeraars, de joelers en de jouwers, ....

Bewapening: ABSOLUUT NIHIL.

Mijn prototype: Bert Eriksson, ex-Hitlerjugend, para-commando, Korea veteraan, ex-leider van de verboden Vlaamse Militanten Orde (VMO)

The Piano ... niets beter te doen ???

Kris

Kotsmos 16 juni 2003 12:15

pfff
chagrijnige droogstoppel.

Dies 16 juni 2003 12:49

Humor en zelfspot zijn bepaalde mensen duidelijk onbekend!
Hilarisch vind ik het! Meer van dat :wink:

Renaud 16 juni 2003 13:04

:multi: We want more!!

jan hyoens 16 juni 2003 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Le p'tit Belge

Het is duidelijk te zien aan het zooitje die dit onder de noemer "humor" klassert wiens piano vriendjes zijn! Voor een ex-nationalist moet dit uiteraard zeer bevredigend zijn! :roll:

appelmoes 16 juni 2003 13:12

The piano is in de leer geweest bij Don Quichotte en heeft dringend wat smeersel van lapzwans nodig :D

thePiano 16 juni 2003 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:

Het is duidelijk te zien aan het zooitje die dit onder de noemer "humor" klassert wiens piano vriendjes zijn! Voor een ex-nationalist moet dit uiteraard zeer bevredigend zijn! :roll:

Ja, een beetje vreemd toch, ik dacht dat iedereen dit wel leuk zou vinden? :P

Hihi

michr.oscoop 16 juni 2003 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Humor en zelfspot zijn bepaalde mensen duidelijk onbekend!
Hilarisch vind ik het! Meer van dat :wink:

"On affaiblit ce qu'on exagère", maar die uitspraak is de piano blijkbaar onbekend.
Pffff, vinden jullie dat nu echt zo grappig? Ik heb dat allemaal al wel 's eerder gehoord.

Supe®Staaf 16 juni 2003 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:

Wat is dat nu voor onzin?
Je hoeft iemands vriendje niet te zijn om diens bijdrage op één of andere manier te smaken.
Trouwens de bijdragen zelf, zouden het enige moeten zijn wat hier ter discussie staat.
De forumschim, avatar, signature, naam, schuilnaam en zelfs de postings zijn nooit de mens die erachter schuilgaat.

michr.oscoop 16 juni 2003 14:31

Aha de piano erkent nu zelf dat een overgrote meerderheid van de bevolking voor een uitbreiding van wapengebruik naar bescherming van eigendommen is. Dat is een gegeven waar hij niet langs kan en dus worden weeral eens de Joden en die lelijke Duitsers de Blokkers VMO Ericson etc.etc. erbij gesleurd in een slappe kolder(waar hij lang aan bezig geweest is, het moet gezegd) om zijn ongenoegen daarover te uiten.
MAAR het is dus wel een democratisch gegeven!

alpina 16 juni 2003 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Aha de piano erkent nu zelf dat een overgrote meerderheid van de bevolking voor een uitbreiding van wapengebruik naar bescherming van eigendommen is. Dat is een gegeven waar hij niet langs kan en dus worden weeral eens de Joden en die lelijke Duitsers de Blokkers VMO Ericson etc.etc. erbij gesleurd in een slappe kolder(waar hij lang aan bezig geweest is, het moet gezegd) om zijn ongenoegen daarover te uiten.
MAAR het is dus wel een democratisch gegeven!

Waarom is dat een democratisch gegeven? Is er al een referendum over gehouden?

michr.oscoop 16 juni 2003 14:52

Citaat:

[Waarom is dat een democratisch gegeven? Is er al een referendum over gehouden?

neen natuurlijk want hier worden over niets referenda gehouden. Ik zou het zo opstellen:

-vindt u dat particulieren mits registratie een vuurwapen mogen bezitten en gebruiken in welbepaalde omstandigheden?"

De uitslag zou interessant zijn, maar niet naar de zin van de huidige machthebbers dus zo een referendum zal er zelfs ter informatie nooit komen.

alpina 16 juni 2003 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:

[Waarom is dat een democratisch gegeven? Is er al een referendum over gehouden?

neen natuurlijk want hier worden over niets referenda gehouden. Ik zou het zo opstellen:

-vindt u dat particulieren mits registratie een vuurwapen mogen bezitten en gebruiken in welbepaalde omstandigheden?"

De uitslag zou interessant zijn, maar niet naar de zin van de huidige machthebbers dus zo een referendum zal er zelfs ter informatie nooit komen.

HEt zou wel interessant zijn moest je de welbepaalde omstandigheden ook duidelijk omschrijven... :wink:

George 16 juni 2003 15:05

Tja, het gevoel voor Humor kan wel eens schelen van mens tot mens.
Echt geweldig vond ik het nu niet maar ik heb al erger gelezen en gehoord.

De reacties hier doen mij echter wel denken aan het optreden van Geert Hoste voor een zaal met politiekers. Idereen kreeg daar om beurten een veeg uit de pan. De close-ups van de heren en dames politici waren meer dan frequent en het enige wat me is opgevallen is dat Vlaams Blok en NVA vertegenwoordigers niet meer konden lachen na de tweede grap op hun kap. Dit terwijl de anderen dit nog wel konden toen zij aan de beurt waren, hooguit iets minder enthousiast. Ik vond dat wel merkwaardig.
Maar allez, ik heb toch goed gelachen, met de manier waarop hij ALLE partijen de broek afdoet.
Groetjes

michr.oscoop 16 juni 2003 15:07

Citaat:

HEt zou wel interessant zijn moest je de welbepaalde omstandigheden ook duidelijk omschrijven... :wink:

Laten we maar dezelfde nemen als die nu toegepast worden in de wapen wet: bij zelfverdediging en in erkende schietstanden.

Ambetanterik 16 juni 2003 15:11

EEN GROTE LASTERCAMPAGNE VAN EEN ZWAAR GEFRUSTREERD PERSOONTJE. IK DENK VOOR NAAR STUYVENBERG TE BELLEN. ER ZITTEN ER VAST VOOR VEEEEEL MINDER;

IK HAAT PIANO'S DIE VALS SPELEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be