![]() |
Dit land verlaten
Zou u dit land ooit verlaten en ergens anders een toekomst zoeken
|
ja, de kans is groot dat ik ooit vlaanderen tijdelijk verlaat en in het buitenland het een en het ander ga doen (geld scheppen in hoofdzaak :lol:))
|
Ik dus wel.
Vooral als de BUB aan de macht komt met HansI als eerste minister. Dan kan ik best asiel aanvragen . |
ik nooit
ook niet als HansI minister is. |
Citaat:
|
Op dit moment niet, in de toekomst misschien wel.
|
Natuurlijk. Dit land doet pijn aan mijn ogen.
|
Alle jongeren zouden na hun humaniora er een jaartje moeten op uittrekken. Het is een levenslange ervaring en hoeft niets te kosten. Je kunt er ter plaatse werken. Zelf ben ik op 18-jarige leeftijd gaan werken op een tabaksplantage in Canada, waar bijna alle tabaksboeren van Vlaamse afkomst waren. Is uiteindelijk een fantastisch jaar geworden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb al ooit lange tijd in het buitenland gewoond. Ik zou me het wel weer kunnen inbeelden ja.
|
Citaat:
|
Ik zal België nooit verlaten, ik heb het hier fantastisch naar m'n zin, al mijn vrienden wonen hier (ook wel een paar in Nederland en Luxemburg), ik heb echt niet te klagen! :)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk, ik begin een gigantische game farm ergens in Australië. Mmmmm, elken dag steak....
België is geen gezond land, veel te veel mensen, auto's en bijbehorende uitlaatgassen en onze nationale trots: de lintbebouwing! :roll: Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be