Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Waarom stemmen mensen op het vlaams belang ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=39544)

King of beggars and fleas 31 augustus 2005 19:47

Waarom stemmen mensen op het vlaams belang ?

Persoonlijk denk ik dat de meeste mensen op het vlaams belang stemmen omdat ze de gang van zaken beu zijn. Ze weten maar al te goed dat ze door VB te stemmen de gevestigde partijen het hardste kunnen kloten. Slechts een kleine harde kern van het VB is echt geinteresseerd in het VB - programma of kent het programma van het VB. De overgrote meerderheid van de VB ers kennen ook allochtonen en hebben er in hun dagelijkse omgang niet direct problemen mee en zijn zeker geen echte racisten.

King of beggars and fleas 31 augustus 2005 19:54

shit - ik ben de optie - omdat ze in alle oprechtheid menen dat het VB een goed en realistisch programma heeft - vergeten :-D .[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 31-08-2005 at 20:55
Reason:
--------------------------------

shit - ik ben de optie - omdat ze in alle oprechtheid menen dat het VB een goed en realistisch programma heeft - vergeten :-D .[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

shit - ik ben de optie - omdat ze in alle oprechtheid menen dat het VB een goed en realistisch programma heeft - vergeten.[/size]
[/edit]

Knuppel 31 augustus 2005 19:54

Je slaat voor een groot stuk de nagel op de kop.

Wat dan kennen van het partijprogramma betreft, dat is identiek hetzelfde met de meeste burgers die op een andere partij stemmen. Ook zij kennen het partijprogramma niet van de mensen op wie zij hun stem uitbrengen.

Knuppel 31 augustus 2005 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
shit - ik ben de optie - omdat ze in alle oprechtheid menen dat het VB een goed en realistisch programma heeft - vergeten :-D .

Simpelweg de zoveelste draad over het VB, dus.

Of denk je dat er op al de andere partijen gestemd wordt omdat men oprecht meent dat het om goeie en realistische partijprogramma 's gaat?

longhorn 31 augustus 2005 19:57

Ik heb optie 2 gekozen, de proteststem m.a.w. en door het gebrek aan een degelijk alternatief.

King of beggars and fleas 31 augustus 2005 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Of denk je dat er op al de andere partijen gestemd wordt omdat men oprecht meent dat het om goeie en realistische partijprogramma 's gaat?

nee idd dat denk ik zeker niet. De overgrote meerderheid van de bevolking is niet echt in programmapunten geinteresseerd. In welvaart is echter iedereen geintereseerd.[edit]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 31-08-2005 at 20:59
Reason:

Citaat:

nee idd dat denk ik zeker niet. De overgrote meerderheid van de bevolking is niet echt in programmapunten geinteresseerd. In welvaart is echter iedereen geintereseerd.[/size]

[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 31-08-2005 at 20:58
Reason:

Citaat:

nee idd dat denk ik zeker niet. De overgrote meerderheid van de bevolking is niet echt in programmapunte geinteresseerd. In welvaart is echter iedereen geintereseerd.[/size]

Citaat:

nee idd dat denk ik zeker niet.[/size]
[/edit]

Apocalyps 31 augustus 2005 19:59

Optie 2!

voicelesscharlie 31 augustus 2005 19:59

Omdat de anderen ziekelijke leugenaars en egotrippers zijn.

Omdat het VB de enige partij is die een nuchter rechts programma heeft die koe nog een koe durft noemen.

Knuppel 31 augustus 2005 20:02

Citaat:

nee idd dat denk ik zeker niet. De overgrote meerderheid van de bevolking is niet echt in programmapunten geinteresseerd. In welvaart is echter iedereen geintereseerd.

Nochtans wordt er beweerd dat de welvaart hier niet op kan...

King of beggars and fleas 31 augustus 2005 20:06

Citaat:

Nochtans wordt er beweerd dat de welvaart hier niet op kan...

mss heeft de angst die te verliezen er iets mee te maken ?

Knuppel 31 augustus 2005 20:12

Je bedoelt dat al die mensen die VB stemmen om een hak te kunnen zetten niet geloven dat de 'democratische' partijen hun welstand kunnen... of willen op peil houden?[edit]
[size=1]After edit by Knuppel on 31-08-2005 at 21:13
Reason:

Je bedoelt dat al die mensen die VB stemmen om een hak te kunnen zetten niet geloven dat de 'democratische' partijen hun welstand kunnen... of willen op peil houden?[/size]

Je bedoelt dat het al die mensen die VB stemmen om een hak te kunnen zetten niet geloven dat de 'democratische' partijen hun welstand kunnen of willen op peil houden?[/size]
[/edit]

King of beggars and fleas 31 augustus 2005 20:30

Citaat:

Je bedoelt dat al die mensen die VB stemmen om een hak te kunnen zetten niet geloven dat de 'democratische' partijen hun welstand kunnen... of willen op peil houden?

ja komt idd aardig in de buurt volgens mij ja

Knuppel 31 augustus 2005 21:15

Het VB bestaat hoofdzakelijk in Vlaanderen.

Denk je ook dat de Vlamingen die op deze partij stemmen om de 'democraten' een te hak zouden, dit doen omdat ze zeker weten dat ze eerlijk bestuurd worden en dat ze volkomen terecht van de vrucht van hun Vlaamse arbeid beroofd worden?[edit]
[size=1]After edit by Knuppel on 31-08-2005 at 22:16
Reason:

Denk je ook dat de Vlamingen die op deze partij stemmen om de 'democraten' een te hak zouden, dit doen omdat ze zeker weten dat ze eerlijk bestuurd worden en dat ze volkomen terecht van de vrucht van hun Vlaamse arbeid beroofd worden?[/size]

Denk je ook dat de Vlamingen die op deze partij stemmen om de 'democraten' een hak zouden, dit doen omdat ze zeker weten dat ze eerlijk bestuurd worden en dat ze volkomen terecht van de vrucht van hun Vlaamse arbeid beroofd worden?[/size]
[/edit]

De Nachtuil 1 september 2005 07:03

Persoonlijke ondervinding: Het is zeker niet dat alle VB'ers ongeïnteresseerd zijn in politiek, maar omgekeerd is dit wel zo. De meesten mensen die niet geïnteresseerd zijn in politiek stemmen VB.

Jong N-VA'er 1 september 2005 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
Omdat de anderen ziekelijke leugenaars en egotrippers zijn.

Omdat het VB de enige partij is die een nuchter rechts programma heeft die koe nog een koe durft noemen.

Naïveling:?

Knuppel 1 september 2005 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Nachtuil
Persoonlijke ondervinding: Het is zeker niet dat alle VB'ers ongeïnteresseerd zijn in politiek, maar omgekeerd is dit wel zo. De meesten mensen die niet geïnteresseerd zijn in politiek stemmen VB.

Wat erop wijst dat ze wel degelijk, in de door de anderen dan het VB, gevoerde politiek geïnteresseerd zijn.

De Nachtuil 1 september 2005 07:49

Citaat:

Wat erop wijst dat ze wel degelijk, in de door de anderen dan het VB, gevoerde politiek geïnteresseerd zijn.

Dat is jouw mening, niet de mijne.

thePiano 1 september 2005 07:50

Citaat:

shit - ik ben de optie - omdat ze in alle oprechtheid menen dat het VB een goed en realistisch programma heeft - vergeten :-D .

Hahaha ROTFL :-P

Ambiorix 1 september 2005 08:07

"alleen maar omdat ze weten dat ze net daarmee de regering de grootste hak kunnen zetten."
hihi
ik ga er om die reden mss ook op stemmen. Verhofstadt pesten. En piano etc.

Knuppel 1 september 2005 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
"alleen maar omdat ze weten dat ze net daarmee de regering de grootste hak kunnen zetten."
hihi
ik ga er om die reden mss ook op stemmen. Verhofstadt pesten. En piano etc.

Lap!
Alweer ene die op het VB gaat stemmen die wél in politiek geïnteresseerd is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be