![]() |
Waarom stemmen mensen op het vlaams belang ?
Persoonlijk denk ik dat de meeste mensen op het vlaams belang stemmen omdat ze de gang van zaken beu zijn. Ze weten maar al te goed dat ze door VB te stemmen de gevestigde partijen het hardste kunnen kloten. Slechts een kleine harde kern van het VB is echt geinteresseerd in het VB - programma of kent het programma van het VB. De overgrote meerderheid van de VB ers kennen ook allochtonen en hebben er in hun dagelijkse omgang niet direct problemen mee en zijn zeker geen echte racisten.
|
shit - ik ben de optie - omdat ze in alle oprechtheid menen dat het VB een goed en realistisch programma heeft - vergeten :-D .[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Je slaat voor een groot stuk de nagel op de kop.
Wat dan kennen van het partijprogramma betreft, dat is identiek hetzelfde met de meeste burgers die op een andere partij stemmen. Ook zij kennen het partijprogramma niet van de mensen op wie zij hun stem uitbrengen. |
Citaat:
Of denk je dat er op al de andere partijen gestemd wordt omdat men oprecht meent dat het om goeie en realistische partijprogramma 's gaat? |
Ik heb optie 2 gekozen, de proteststem m.a.w. en door het gebrek aan een degelijk alternatief.
|
Citaat:
|
Optie 2!
|
Omdat de anderen ziekelijke leugenaars en egotrippers zijn.
Omdat het VB de enige partij is die een nuchter rechts programma heeft die koe nog een koe durft noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bedoelt dat al die mensen die VB stemmen om een hak te kunnen zetten niet geloven dat de 'democratische' partijen hun welstand kunnen... of willen op peil houden?[edit]
|
Citaat:
|
Het VB bestaat hoofdzakelijk in Vlaanderen.
Denk je ook dat de Vlamingen die op deze partij stemmen om de 'democraten' een te hak zouden, dit doen omdat ze zeker weten dat ze eerlijk bestuurd worden en dat ze volkomen terecht van de vrucht van hun Vlaamse arbeid beroofd worden?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Persoonlijke ondervinding: Het is zeker niet dat alle VB'ers ongeïnteresseerd zijn in politiek, maar omgekeerd is dit wel zo. De meesten mensen die niet geïnteresseerd zijn in politiek stemmen VB.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"alleen maar omdat ze weten dat ze net daarmee de regering de grootste hak kunnen zetten."
hihi ik ga er om die reden mss ook op stemmen. Verhofstadt pesten. En piano etc. |
Citaat:
Alweer ene die op het VB gaat stemmen die wél in politiek geïnteresseerd is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be