Bhairav |
1 september 2005 06:49 |
Omdat ze mensen in het gareel willen houden.
Van wiet, en de subcultuur errond, zoude wel eens meningen zijn die net iets TE eigen zijn. Plus dan nog eens de bierindustrie en andere alcohol, de grootste dealers en veroorzakers van miserie. Wiet is hiermee vergeleken futiel; dan ziede sommigen in de media klaarkomen omdat ze "mischien eindelijk een cannabis-dode gevonden hebben". "Eindelijk". Het is belachelijk. Zeker als ge denkt dat er dagelijks alcohol doden zijn. Belachelijk.
AL de rest, het genuanceer, is gewoon een glijmiddel om het argument tegen op te dringen aan de mensen.
Ondertussen rookt minstens de helft van de jeugd cannabis, ik vraag mij af wie er nog zo onnozel is om te denken dat ze dat antal ooit nog kunnen terugdringen. Dat KAN toch niet?[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Bhairav on 01-09-2005 at 07:51
Reason:
--------------------------------
Van wiet, en de subcultuur errond, zoude wel eens meningen zijn die net iets TE eigen zijn. Plus dan nog eens de bierindustrie en andere alcohol, de grootste dealers en veroorzakers van miserie. Wiet is hiermee vergeleken futiel; dan ziede sommigen in de media klaarkomen omdat ze "mischien eindelijk een cannabis-dode gevonden hebben". "Eindelijk". Het is belachelijk. Zeker als ge denkt dat er dagelijks alcohol doden zijn. Belachelijk.
AL de rest, het genuanceer, is gewoon een glijmiddel om het argument tegen op te dringen aan de mensen.
Ondertussen rookt minstens de helft van de jeugd cannabis, ik vraag mij af wie er nog zo onnozel is om te denken dat ze dat antal ooit nog kunnen terugdringen. Dat KAN toch niet?[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Van wiet, en de subcultuur errond, zoude wel eens meningen zijn die net iets TE eigen zijn. Plus dan nog eens de bierindustrie en andere alcohol, de grootste dealers en veroorzakers van miserie. Wiet is hiermee vergeleken futiel; dan ziede sommigen in de media klaarkomen omdat ze "mischien eindelijk een cannabis-dode gevonden hebben". "Eindelijk". Het is belachelijk. Zeker als ge denkt dat er dagelijks alcohol doden zijn. Belachelijk.[/size] |
[/edit]
|