![]() |
Wat kenmerkt een vlaming en de vlaamse cultuur ?
Wat kenmerkt een vlaming en de vlaamse cultuur ?
|
Vette reten van huiswijven, om de hesp warm te houden.
|
Reggae?
|
Klagen
|
Citaat:
Zelf ben ik er niet zot op. |
Frieten?
|
Citaat:
|
bier dan maar
|
Zijn Vlamerikaans.
|
een kleurenpalet aan verschillende dopkaarten?
|
vlamingen bestaan niet, en ook die vlaamse cultuur bestaat niet.
vlaanderen was een middeleeuws graafschap. niet eens een 'land', of een 'volk'. maar een louter politieke entiteit. |
Citaat:
|
Honderd keer een gelijkaardige topic openen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
overspel, bier drinken, varkensvet op de bek smeren, dikke buik, en zo wemelen in decadentie dat men hier de grootste verbruiker is van anti-depressiva.
|
Och Raven, gaat gij uw moslimwijf nog wat verder aftuigen.
|
Na uitvoerige studies gemaakt te hebben in Vlaanderen ben ik tot de conclusie gekomen dat de huidige Vlamingen afstammen van de Hunnen. Sta mij toe te expliceren. Het is algemeen bekende kennis dat Attila tijdens zijn excursie naar het Westen tot in West-Europa geraakte. Onderweg sloten ze veel broederschappen met volkeren die ze ontmoetten. Zo ook de Germanen. De Germaanse mannen dronken zich graag pampus(hun afstammelingen ook). Terwijl ze hun roes lagen uit te slapen moesten hun ega's met de vingers(ze wisten toen nog niet dat diezelfde vingers ook voor zelfstimulatie gebruikt konden worden) draaien. Wat doe je dan als Germaanse vrouw wetende dat er hordes knappe Hunnen tussen de hutten paraderen? De vriendschap tussen de Germanen en de Hunnen werd aldus bezegeld met een schenking van kostbare Vroeg-Turkse genen.
Wegens het nogal dominante karakter van de Turkse genen zijn ze millenia later nog aanwezig. Ziedaar het antwoord. Vlamingen zijn Turken. Verklaart ook onmiddellijk het uiterlijk van Gerolf Annemans. |
Citaat:
Gesluierde moslimvouwen zijn wandelende tapijten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be