Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   AEL wil sharia via democratie invoeren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=39647)

carlgustaaf 2 september 2005 16:58

AEL wil sharia via democratie invoeren

Tijdens een lezingenreeks in Nederland verklaarde Dyab Abou Jahjah dat de "liga" islamietische wetten wil invoeren in Nederland en de rest van europa...Hij was daar de lancering van de Nederlandse tak aan de Arabisch Europese Liga gaan opluisteren."we willen de shariah wel op democratische wijze invoeren natuurlijk"stelde Jahjah zijn toehoorders gerust.Hij legt ook uit dat de shariah niet enkel straffen zijn maar een totaalpakket rechten en plichten.Shariah voorziet alzo in maatregelen tegen armoede."Als er in een land honger heest en iemand steelt een brood, hak je hem de hand niet af.Als alle voorzieningen er zijn( ocmw, dopgeld bvb.), en hij steelt toch nog, dan mag je hakken!

garfield 2 september 2005 17:02

Jahjah beweerde dit reeds in Nova dacht ik. Nadien zat hij zich in allerlei bochten te wringen op de brt om dit toch maar te ontkennen. Ik dacht dat dit in 2004 was

JusticeLover 2 september 2005 17:39

Jahjah kan je best met Fdw vergelijken. Ik herinner me nog die domme uitspraken van fdw.

Hij zal de oog en de oor zijn van de Magrebijnen in België. Ik steun hem niet.

Ik wacht nog af ...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by EL TURCO on 02-09-2005 at 18:54
Reason:
--------------------------------

Jahjah kan je best met Fdw vergelijken. Ik herinner me nog die domme uitspraken van fdw.

Ik wacht nog af ...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Hij zal de oog en de oog zijn van de Magrebijnen in België. Ik steun hem niet.

Ik wacht nog af ...[/size]
[/edit]

Shizie 2 september 2005 17:43

El Turco, je hebt duidelijk meer brains dan een gemiddelde zelfmoord terrorist maar toch ben je een gevaarlijke islamiet...

ik ben heel zeker dat ge de kant van Islam gaat kiezen eens de moslims macht grijpen in Belgie (zal niet meer lang duren denk ik 30 jaar misschien ?)..

JusticeLover 2 september 2005 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
El Turco, je hebt duidelijk meer brains dan een gemiddelde zelfmoord terrorist maar toch ben je een gevaarlijke islamiet...

ik ben heel zeker dat ge de kant van Islam gaat kiezen eens de moslims macht grijpen in Belgie (zal niet meer lang duren denk ik 30 jaar misschien ?)..

De Moslims gaan de macht in nog geen honderd jaar krijgen als ze zo verder gaan ... Ik troost je nu eigenlijk :)

kelt 2 september 2005 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie

U gaat er blijkbaar van uit dat een verkozen regering in Belgie "de macht" heeft,en dat "de islam" een kant heeft...

De wereld zit,gelukkig,een ietsepietsie complexer in elkaar.......

In Belgie zit de echte macht aan de top van industriele groepen en bankiers,een kleine groep mensen die ONMIDDELIJK toegang tot de premier kunnen hebben op eenvoudig verzoek,een "macht" die zeker niet zo onhandig zich te laten verkiezen.
En "de islam" heeft geen "kant",heeft er eigenlijk nooit een gehad,net als het Christendom overigens......Demonstratie hiervan iedere dag opnieuw in het Journaal.

Raven 2 september 2005 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Tijdens een lezingenreeks in Nederland verklaarde Dyab Abou Jahjah dat de "liga" islamietische wetten wil invoeren in Nederland en de rest van europa...Hij was daar de lancering van de Nederlandse tak aan de Arabisch Europese Liga gaan opluisteren."we willen de shariah wel op democratische wijze invoeren natuurlijk"stelde Jahjah zijn toehoorders gerust.Hij legt ook uit dat de shariah niet enkel straffen zijn maar een totaalpakket rechten en plichten.Shariah voorziet alzo in maatregelen tegen armoede."Als er in een land honger heest en iemand steelt een brood, hak je hem de hand niet af.Als alle voorzieningen er zijn( ocmw, dopgeld bvb.), en hij steelt toch nog, dan mag je hakken!

[size=7]we willen de shariah wel op democratische wijze invoeren[/size]
[size=7][/size]
[size=7][/size]
[size=7][/size]

Wat kan je als democraat daar tegen inbrengen. Als een demografische meerderheid de sharia wilt naleven, omdat dit verplicht is door geloof, dan hebben de minderheden zich daar naar te schikken.

Raven 2 september 2005 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO

Ik wacht nog af ...

Alsof men de steun van Turken wilt bij het AEL :roll:.

Apocalyps 2 september 2005 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven

.

Over mijn lijk!!!

JusticeLover 2 september 2005 22:18

Citaat:

Ik zit met gemengde gevoelens.

Ik vind dat de Turken zich veel beter kunnen gedragen in België.

Maar als ik naar de Marokkanen(pak Magrebijnen) kijk, ben ik trots op de Turken :)

carlgustaaf 2 september 2005 22:25

democraat?

Citaat:

Wat kan je als democraat daar tegen inbrengen. Als een demografische meerderheid de sharia wilt naleven, omdat dit verplicht is door geloof, dan hebben de minderheden zich daar naar te schikken.

U wil dus op democratische wijze een terreurbewind aan het hoofd van ons land, en op term, van heel europa, van heel de wereld zetten?Een bewind dat handen afhakt, vrouwen stenigt, en waar de ongelovigen ofwel onthoofd worden , oftewel speciale belasting betalen(djizia ) en respect en onderwerping aan de moslims moeten betonen?

carlgustaaf 2 september 2005 22:28

mis verstaan

Citaat:

Ik dacht dat het AEL, en de Moslim Democratisch Partij, alle musulmaanse volkeren wilden verenigen?Zijn de Turken niet O.K.?

Musketo 2 september 2005 22:46

Ik zal bij Aboejoelajajah eens een paar lavementen invoeren. Ondemocratisch.

Jaani_Dushman 3 september 2005 00:00

Citaat:

Ik dacht dat het AEL, en de Moslim Democratisch Partij, alle musulmaanse volkeren wilden verenigen?Zijn de Turken niet O.K.?

De ARABISCH-Europese Liga. Turken, Koerden, Iraniërs, Azeri's, Pakistanen en Indonesen zijn nog steeds geen Arabieren.

carlgustaaf 3 september 2005 00:10

Ael

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman
De ARABISCH-Europese Liga. Turken, Koerden, Iraniërs, Azeri's, Pakistanen en Indonesen zijn nog steeds geen Arabieren.

Wie mag er dan juist bij de AEL? Ik had begrepen ALLE moslims, uit gelijk welk land.Heb ik het fout?

Bhairav 3 september 2005 08:11

Ik denk dat het AEL in de eerste plaats is om extreem rechts een spiegel voor te houden. Waarom zien die tegenstanders dat nu niet? Omdat ze dom zijn!

Raven 3 september 2005 10:31

Citaat:

Waarom zou Vlaanderen en Frankrijk niet kunnen verenigen in 1 land?

Misschien omdat je totaal niets gemeen hebt buiten huidskleur, Frankrijk historisch Vlaanderen heeft bezet en uitgebuit, oorlog heeft zitten voeren, en z'n taal & cultuur heeft proberen op te dringen.

Supe®Staaf 3 september 2005 10:33

Citaat:

we willen de shariah wel op democratische wijze invoeren

Ik wil niet in het water vooraleer ik kan zwemmen.

stab 3 september 2005 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO

Ik vind dat de Turken zich veel beter kunnen gedragen in België.

Maar als ik naar de Marokkanen(pak Magrebijnen) kijk, ben ik trots op de Turken :)

Ik vind dat de Vlamingen zich veel beter kunnen gedragen in België.

Maar als ik naar de Turken kijk, ben ik trots op de autochtonen :)

JusticeLover 3 september 2005 10:38

Citaat:

Waarom zou Vlaanderen en Frankrijk niet kunnen verenigen in 1 land?

Misschien omdat je totaal niets gemeen hebt buiten huidskleur, Frankrijk historisch Vlaanderen heeft bezet en uitgebuit, oorlog heeft zitten voeren, en z'n taal & cultuur heeft proberen op te dringen.

De Arabieren zijn toch donkerder dan de Turken :)

Al goed dat de Arabieren nu geen woord Turks spreken maar wel vloeiend Frans.

De Turken hadden de Arabische taal altijd als de hogere gezien ... Ze moesten gelijk de Fransen optreden tegen de Arabieren :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be