![]() |
AEL wil sharia via democratie invoeren
Tijdens een lezingenreeks in Nederland verklaarde Dyab Abou Jahjah dat de "liga" islamietische wetten wil invoeren in Nederland en de rest van europa...Hij was daar de lancering van de Nederlandse tak aan de Arabisch Europese Liga gaan opluisteren."we willen de shariah wel op democratische wijze invoeren natuurlijk"stelde Jahjah zijn toehoorders gerust.Hij legt ook uit dat de shariah niet enkel straffen zijn maar een totaalpakket rechten en plichten.Shariah voorziet alzo in maatregelen tegen armoede."Als er in een land honger heest en iemand steelt een brood, hak je hem de hand niet af.Als alle voorzieningen er zijn( ocmw, dopgeld bvb.), en hij steelt toch nog, dan mag je hakken!
|
Jahjah beweerde dit reeds in Nova dacht ik. Nadien zat hij zich in allerlei bochten te wringen op de brt om dit toch maar te ontkennen. Ik dacht dat dit in 2004 was
|
Jahjah kan je best met Fdw vergelijken. Ik herinner me nog die domme uitspraken van fdw.
Hij zal de oog en de oor zijn van de Magrebijnen in België. Ik steun hem niet. Ik wacht nog af ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
El Turco, je hebt duidelijk meer brains dan een gemiddelde zelfmoord terrorist maar toch ben je een gevaarlijke islamiet...
ik ben heel zeker dat ge de kant van Islam gaat kiezen eens de moslims macht grijpen in Belgie (zal niet meer lang duren denk ik 30 jaar misschien ?).. |
Citaat:
|
Citaat:
U gaat er blijkbaar van uit dat een verkozen regering in Belgie "de macht" heeft,en dat "de islam" een kant heeft... De wereld zit,gelukkig,een ietsepietsie complexer in elkaar....... In Belgie zit de echte macht aan de top van industriele groepen en bankiers,een kleine groep mensen die ONMIDDELIJK toegang tot de premier kunnen hebben op eenvoudig verzoek,een "macht" die zeker niet zo onhandig zich te laten verkiezen. En "de islam" heeft geen "kant",heeft er eigenlijk nooit een gehad,net als het Christendom overigens......Demonstratie hiervan iedere dag opnieuw in het Journaal. |
Citaat:
[size=7][/size] [size=7][/size] [size=7][/size] Wat kan je als democraat daar tegen inbrengen. Als een demografische meerderheid de sharia wilt naleven, omdat dit verplicht is door geloof, dan hebben de minderheden zich daar naar te schikken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat de Turken zich veel beter kunnen gedragen in België. Maar als ik naar de Marokkanen(pak Magrebijnen) kijk, ben ik trots op de Turken :) |
democraat?
Citaat:
|
mis verstaan
Citaat:
|
Ik zal bij Aboejoelajajah eens een paar lavementen invoeren. Ondemocratisch.
|
Citaat:
|
Ael
Citaat:
|
Ik denk dat het AEL in de eerste plaats is om extreem rechts een spiegel voor te houden. Waarom zien die tegenstanders dat nu niet? Omdat ze dom zijn!
|
Citaat:
Misschien omdat je totaal niets gemeen hebt buiten huidskleur, Frankrijk historisch Vlaanderen heeft bezet en uitgebuit, oorlog heeft zitten voeren, en z'n taal & cultuur heeft proberen op te dringen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat de Vlamingen zich veel beter kunnen gedragen in België. Maar als ik naar de Turken kijk, ben ik trots op de autochtonen :) |
Citaat:
Al goed dat de Arabieren nu geen woord Turks spreken maar wel vloeiend Frans. De Turken hadden de Arabische taal altijd als de hogere gezien ... Ze moesten gelijk de Fransen optreden tegen de Arabieren :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be