![]() |
Ziet 'm maar geven..
![]() De faker. |
De shijnheiligheid druipt er af.
|
De mensen die hij 'getroost' heeft waren hoogstwaarschijnlijk op voorheend allemaal mooi doorgelicht om te zien of ze wel sympathie hadden voor hun grote heldhaftige president die niet eens de moeite nam, of het niet aandorst om het rampgebied ook effectief te bezoeken.
Als er onder de 'getroosten' iemand zou gezeten hebben die 'm eens goed zou uitgescheten hebben voor de camera, zou die persoon waarschijnlijk terstond neergekogeld zijn. Zo gaat dat hé. |
zielige menskes, alles wat jullie hebben (inclusief dit forum hier) hebben jullie aan Amerikanen te danken...
stop whining and flaming Bush! Hij doet zijn werk en werd HERKOZEN. |
Citaat:
Suck my big fatt dick you moron! |
Citaat:
Whahahahahahhahahahahahhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa a!!! |
Citaat:
|
Ik zie een oprecht man . maar ik kijk helaas niet met een antiBush bril en leef niet van BushBashing :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Internet is inderdaad een Amerikaanse uitvinding.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En Europa zoals we het nu kennen is een uitvinding van Amerika.
|
Citaat:
|
Pff, op de radio en tv is het soms bijna niets anders dan programma's van Amerikaanse makelij. De meeste groepen van eigen bodem zingen in Amerikaans-Engels. Op radio's staan de knopjes aangegeven door Engelse benamingen. Idem dito voor praktisch alles op de computer (ook al Engels). Veel uitdrukkingen en denkbeelden kwamen overgewaaid uit Amerika.
Daarbij zijn er tientallen Amerikaanse bases in Europa, inclusief kernwapens. Eigenlijk is er al decennia een bezetting aan de gang. Je keert het tij niet door Europa op te hemelen. Europa is shit momenteel, niks dan een paar vazalstaten die de sletten zijn van Amerika. Tijd voor echte actie, ik stel voor dat we beginnen met alle Atlantisten een ticketje naar hun geliefde Amerika te geven. |
Ne vuile smeerlap is het.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be