Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ziet 'm maar geven.. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=39673)

Musketo 2 september 2005 23:04

Ziet 'm maar geven..

De faker.

Apocalyps 2 september 2005 23:07

De shijnheiligheid druipt er af.

Musketo 2 september 2005 23:31

De mensen die hij 'getroost' heeft waren hoogstwaarschijnlijk op voorheend allemaal mooi doorgelicht om te zien of ze wel sympathie hadden voor hun grote heldhaftige president die niet eens de moeite nam, of het niet aandorst om het rampgebied ook effectief te bezoeken.
Als er onder de 'getroosten' iemand zou gezeten hebben die 'm eens goed zou uitgescheten hebben voor de camera, zou die persoon waarschijnlijk terstond neergekogeld zijn.

Zo gaat dat hé.

Shizie 2 september 2005 23:53

zielige menskes, alles wat jullie hebben (inclusief dit forum hier) hebben jullie aan Amerikanen te danken...
stop whining and flaming Bush! Hij doet zijn werk en werd HERKOZEN.

Apocalyps 3 september 2005 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
zielige menskes, alles wat jullie hebben (inclusief dit forum hier) hebben jullie aan Amerikanen te danken...

Dear Mr Shizie.

Suck my big fatt dick you moron!

Musketo 3 september 2005 08:55

Citaat:

:?

Whahahahahahhahahahahahhahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa a!!!

Ambiorix 3 september 2005 10:23

Citaat:

alles wat jullie hebben (inclusief dit forum hier) hebben jullie aan Amerikanen te danken

hoezo

garfield 3 september 2005 10:27

Ik zie een oprecht man . maar ik kijk helaas niet met een antiBush bril en leef niet van BushBashing :-)

exodus 3 september 2005 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Ik zie een oprecht man . maar ik kijk helaas niet met een antiBush bril en leef niet van BushBashing :-)

Een oprechte man. :lolabove: :lolabove:

Musketo 3 september 2005 10:56

Citaat:

Alsof je dat niet alleen zegt omdat je denkt dat anti-anti-Bush'ers cooler zijn dan anti-Bush'ers.

Pietje 3 september 2005 10:56

Citaat:

Ik zie een oprecht man .

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Vlaanderen Boven 3 september 2005 11:02

Internet is inderdaad een Amerikaanse uitvinding.

Apocalyps 3 september 2005 11:02

Citaat:

Als er op dit moment ook maar iets recht is bij deze man dan zal het zijn lul wel zijn, deze kerel geilt op ellende.

Musketo 3 september 2005 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Internet is inderdaad een Amerikaanse uitvinding.

En Amerika zoals we het nu kennen is een uitvinding van Europa. :roll:

Apocalyps 3 september 2005 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
En Amerika zoals we het nu kennen is een uitvinding van Europa. :roll:

:-D

Vlaanderen Boven 3 september 2005 13:22

En Europa zoals we het nu kennen is een uitvinding van Amerika.

Musketo 3 september 2005 13:26

Citaat:

En Europa zoals we het nu kennen is een uitvinding van Amerika.

Vertel me meer.

Vlaanderen Boven 3 september 2005 14:01

Pff, op de radio en tv is het soms bijna niets anders dan programma's van Amerikaanse makelij. De meeste groepen van eigen bodem zingen in Amerikaans-Engels. Op radio's staan de knopjes aangegeven door Engelse benamingen. Idem dito voor praktisch alles op de computer (ook al Engels). Veel uitdrukkingen en denkbeelden kwamen overgewaaid uit Amerika.

Daarbij zijn er tientallen Amerikaanse bases in Europa, inclusief kernwapens. Eigenlijk is er al decennia een bezetting aan de gang.

Je keert het tij niet door Europa op te hemelen. Europa is shit momenteel, niks dan een paar vazalstaten die de sletten zijn van Amerika.

Tijd voor echte actie, ik stel voor dat we beginnen met alle Atlantisten een ticketje naar hun geliefde Amerika te geven.

van Maerlant 3 september 2005 14:20

Ne vuile smeerlap is het.

Musketo 3 september 2005 14:37

Citaat:

Pff, op de radio en tv is het soms bijna niets anders dan programma's van Amerikaanse makelij. De meeste groepen van eigen bodem zingen in Amerikaans-Engels. Op radio's staan de knopjes aangegeven door Engelse benamingen. Idem dito voor praktisch alles op de computer (ook al Engels). Veel uitdrukkingen en denkbeelden kwamen overgewaaid uit Amerika.

Daarbij zijn er tientallen Amerikaanse bases in Europa, inclusief kernwapens. Eigenlijk is er al decennia een bezetting aan de gang.

Je keert het tij niet door Europa op te hemelen. Europa is shit momenteel, niks dan een paar vazalstaten die de sletten zijn van Amerika.

Tijd voor echte actie, ik stel voor dat we beginnen met alle Atlantisten een ticketje naar hun geliefde Amerika te geven.

Europa heeft tenminste een deftig patrimonium. Dat is al wat telt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be