![]() |
Heeft u ooit cannabis geprobeerd?
Ik weet niet of het openen van zo een topic mag, maar ja, kwaad kan het niet hé. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
De peiling is natuurlijk anoniem. |
Heb het ooit geprobeerd.
Niet gerookt, maar een space-cake opgesmikkeld. Ik was zo stoned als een floeren aap, maar dat kan ook van de pinten, saké, wijn en genevers geweest zijn, die ik vooraf in mijn laars had gegoten. |
Ik heb het nog niet geprobeerd en ik zal het ook niet proberen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Die geur vind ik nog aangenaam. Hem zelf produceren, dat is een andere zaak.
|
Citaat:
|
Ja, en ik vind de geur allesbehalve...
|
ik heb lang geleden een paar maanden lang dagelijks gesmoord... vond het een zalig gevoel om stoned te worden.
ben al lang clean |
Het verschil tussen 3&4 is nogal extreem.
Ik heb voor 4 gekozen, maar "ik deed het regelmatig" ligt dichter bij de waarheid. Maar dat wil niet zeggen dat ik het nooit meer zal doen. |
Nog nooit geprobeerd. Interesseert me ook helemaal niet.
|
Ik ben van mening dat alle drugs (met uitzondering van de algemeen aanvaarde: alcohol, cafeine, nicotine) des duivels zijn.
|
Nog nooit aangeraakt. Wel is aangeboden gekregen. Maar ik heb gewijgerd.
|
Nooit gedaan en zal het ook nooit doen.
|
Ik drink weleens, en misschien zal ik in de toekomst wel eens smoren maar ben zeker niet wanhopig aan het proberen om wiet te roken gewoon omdat dat 'cool' zou zijn.[edit]
|
Citaat:
|
Ik kan moeilijk begrijpen waarom sommige mensen niet curieus zijn om het eens te proberen. Hebben ze er schrik van?
|
Roken doe ik niet.... ;) 1 keer via de cake manier. Vond er niks aan.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen we in het derde middelbaar met een Nederlandse klas een uitwisseling deden heb ik hier één keer getrokken, en in Nederland ook één keer getrokken. Die tweede trek, voelde ik 4 uur later nóg als ik diep inademde.
Kán dus niet gezond zijn imo. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be