![]() |
Misschien kunnen jullie ook het forum zo programmeren dat mensen kunnen stemmen op onderschriften en als er teveel tegenstemmen zijn dan verdwijnt automatisch je onderschrift en ook gedurende een week het recht een onderschrift te hebben. Dan moet je iets beters proberen. Of zie ik dit teveel als een spelletje allemaal? ;-)
|
Bovenstaande geldt niet voor onderschriften van mij, aangezien het mijn idee is :-D
jaja ik ben al terug weg naar K&K... |
Mwa dit lijkt me nu ook weer niet de bedoeling ;-)
|
Citaat:
is veel lezen eh, om er dan achter te komen dat het allemaal dikke zever is? |
:evil:
|
:cheer: nou nou :cheer:
:morning: Jeroen :morning: |
Pfffff
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Jeroen :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: |
Citaat:
|
Ik heb toch altijd 1 cheerleaderke meer dan gij. -> :cheer:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:clapping: :cheer: Geen last meer van enorme foto's in onderschriften! Dank u!
|
Is het terug afgevoerd?
|
Hoe bedoel je?
|
Hmmm, 'k zal niet goed opgelet hebben vóór het slaken van mijn vreugdekreet, ik dacht dat het zo geregeld was dat je kon kiezen enkel in onderschriften geen images meer te zien (in tegenstelling tot "totaal geen images meer zien"). Ik zat er blijkbaar naast :/
|
Oké, leuk idee ;) :P
Wat moet ik trouwens doen om zo'n lollig onderschrift te krijgen :P? |
Citaat:
|
Citaat:
|
kunnen jullie nie ergens een gemiddeld aantal posts invoeren, want die 5000 haal ik nooit zinnig in, maar een gemiddeld aantal posts per dag zou me wel moeten lukken ;) En trouwens die mensen met die duizenden posts, hoe lang zitten die hier al, en hoeveel ZINNIGE posts zijn t?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be