![]() |
Franstaligen tonen zich weer van hun beste kant!
De jaarlijkse Vlaamse politiek getinte sportmanifestatie 'De Gordel' is opnieuw, en zelfs nog meer dan de voorbije jaren, ontsiert door crapuleus gedrag vanwege Franstaligen die op diverse plaatsen spijkers op de openbare wegen gooiden en richtingaanwijzende bordjes hebben weggenomen of verplaatst. Meer dan 100000 Vlamingen namen dit jaar deel ana de Gordel, het is in het 25-jarig bestaan van De Gordel opnieuw een topjaar geweest qua opkomst.
|
nu is het wachten op een bub er die dit komt goedpraten en de gordel een gore vlaams nationale provocatie gaat noemen
|
Citaat:
dat is al lang gebeurd in het forum Binnenland en n atuurlijk van .... un saludo |
Dat gebeurd ieder jaar opnieuw. En anciaux wil de Gordel door Brussel trekken...
|
Citaat:
De geschiedenis......... herhaalt zich. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In Ruanda of een van die landen gebeurde ook zoiets.
De minderheid die de meerderheid pestte en domineerde (hutu's en tutsis -vraag me niet hoe het juist zat- ) en zie wat ervan gekomen is. Dit is misschien een beetje cru, maar je weet wat ik bedoel. |
Citaat:
Hier zijn we beschaafder......... geen machetten en messen om op elkaar in te hakken........ Hier doen we het met.......... spijkers! :-):-) Jongens toch, wat een klucht. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet te verwonderen dan ook dat u uitgescholden wordt... Ik dacht dat u toch wel slimmer was. |
Citaat:
Dan achteraf niet komen zagen he. |
Citaat:
Ze opsluiten, meneer!:-) |
En wordt over dit bedrag bericht op het Franstalige nieuws? Natuurlijk niet. Wat vertelt men dan wel op RTL: dat een "nationalist" stickers met een Vlaamse leeuw uitdeelde.
En dan drie mensen aan 't woord laten die zeggen dat de Gordel voor hun louter sportief is. Conclusie van de RTL: Vlamingen beschouwen de Gordel niet langer als een politieke manifestatie... Faut le faire... |
Citaat:
|
Citaat:
Van mij mag iedereen zich outen als "Vlaming" en als men daar de behoefte toe voelt om dat op 21 juli te doen, zal ik daar eerder eens goed mee lachen. 8) |
Had je iets anders verwacht misschien?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou mag men nog zo vaak zeggen dat dat hun manier is om te supporteren voor de voorbij-fietsers.. T'is de toon die me niet aanstaat :) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be