![]() |
Wie zijn we?
Cedric Vloemans, dé Homepage, start sinds vandaag met onderzoek naar de echte identiteit van de mens.
Aan de hand van verschillende enquete-onderzoeken zal er een profiel gevormd worden van wat onze smaken zijn, hoeveel we willen uitgeven voor wat we graag hebben, wat onze politieke interesses zijn etc. Deze week start Cedric Vloemans, dé Homepage met een niet zware rondvraag, over het ijsjesverbruik. http://www.cedricvloemans.be/uwgedacht.php voor meer info. |
Ik eet minder dan één keer per week ijs.
Ik kan al niet meer meedoen. :( |
hmm, idd, niet aan gedacht ;). Neem anders het minimum hé
|
is aangepast.
Minder als 1/week = 1 |
Ik lust geen ijs.
|
dat heb ik gelezen ja :d
|
Ik heb de ijs-enquete ingevuld.
|
Waarvoor dank :)
|
Citaat:
|
Ik zal ze ook eens invullen! :)
|
Cedric, ik denk dat je site eruit ligt... :(
|
Ok, 't is ondertussen in orde. Kheb mijn zegje gedaan! ;)
|
dubbel[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Indien u hierover ingelicht wenst te worden, raad ik aan u in te schrijven op Cedric Vloemans, dé Nieuwsbrief, maar dit is natuurlijk geen verplichting. |
in de Lage Landen?
allé Nello, de Groot-nederlandse toer op?8) (voor mij goed hoor) |
neen, maar er zijn ook veel nederlandse bezoekers op mijn site, aldus mijn statistieken.
|
Citaat:
Want ik kom persoonlijk meer op Nederlandse sites dan op Waalse(en ik denk dat dit voor veel Vlamingen zo zal zijn-idem trouwens voor de Walen met Franse sites). |
toch hoor. Ik kan dat niet opmaken uit de statistieken, aangezien Wallonië geen land is, en nooit zal worden. ik zie dit wel langs de emails die mij toegestuurd. Vergeet niet dat ik een vertaler heb voorzien, welliswaar met fouten, maar toch: de meesten begrijpen net genoeg nederlands om mijn site te verstaan.
Ik ga die poll trouwens eens plaatsen: uit welke provincie komt u |
done
|
Waarvoor dank.
Australische? Heb je voorbeelden? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be