![]() |
Bent u lid bij Vlaams Belang?
Wie is er hier allemaal lid van Vlaams Belang?
Om lid te worden: http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=40 :vlaander::vlaamsbl::vlaander: |
Ik ben geen lid van het VB. Om Stoiber te parafraseren: ich akzeptiere nicht, dass die Frustrierten... enzovoort.
*Waarschuwing* Je bent hier om te discussiëren, en niet om de Vlaams Belangers uit te maken voor "gefrustreerden", of wat dan ook...[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Ik ben lid van het vlaams belang na eerst lid te zijn geweest van nva
|
Citaat:
Wat doet die vieze sos hier?!? :evil: Gooi hem eruit aub, sossen kunnen niks zinnigs vertellen op een VB-forum, schelden is het enige wat er uit komt. Als hij zulke praat zou verkopen als jij, zou hij inderdaad vliegen. Ik heb hem nu een waarschuwing gegeven en ik vind dat hij zich nog heel beschaafd heeft gehouden. Ik laat iedereen toe tot dit forum omdat ik niet geloof in censuur, wel in constructieve gesprekken. Maar pas op, ik geloof wel in de dictatuur, dus die twee hangen helemaal niet samen! Ik ben al jaren lid van het Vlaams Blok / Vlaams Belang, namelijk sinds 1993.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Ik ben lid.
|
Ik heb een lid.
|
Citaat:
|
Ik ben fier actief lid sinds 2004.
|
Ik ben lid sinds februari 2005.
|
Lid sinds 1985.
|
lid sinds 1987
|
Citaat:
Ik heb ondertussen hoogtevrees gekregen.:lol: |
Ik ben geen lid en hou het ook zo. Eerst zien wat de partij kan en zal waarmaken. Want tenslotte zijn ze nog altijd niet aan de macht geweest.
|
je ozu beter id worden zodat de partij de steun krijgt die het verdient... je kan het lidmaatschap altijd opzeggen als ze hun woord niet zouden houden.
|
Mja,
Ik ben van het principe "eerst zien en dan geloven". |
Wat een taalgebruik!
[size=3][size=2]Men is lid[/size] [size=4]van[/size] [size=2]een partij en niet lid bij een partij[/size].[/size]
|
Citaat:
Mijn partij, de SP.A, heeft heel wat water bij de wijn moeten doen om te kunnen regeren met in wezen rechtse partijen als VLD en CD&V... Het VB lijkt voorlopig niet bereid om evenveel soepelheid en tolerantie aan de dag te leggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
ik ben geen lid :cheer:
(van geen enleke partij trouwens) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be