![]() |
Wie verdient er het meeste een zeer laag belastingregime ?
Citaat:
Bert Anciaux, heeft als minister reeds een uiterst gunstig regime of een Tom Boonen, die momenteel gewoon de hoogste belastingschaal heeft. |
België splitsen wil zeggen meer begrotingsmogelijkheden!
|
Tom Boonen zal ongetwijfeld de Westhoek bj gelegenheid gebruiken om tot rust te komen.
Maar of hij ook belastingverslindend België nog een EuroCent zal gunnen is zéér de vraag. En wat is er zo raar aan dat véélverdieners de voor hen meest rendabele optie kiezen? Zorg dat het klimaat hier aantrekkelijker wordt en ZORG ER GODVERDOMME EERT VOOR DAT EEN MENS ZICH TERUG VLAMING VOELT! Een trotse chauvinist zal voor een "fistfull of dollars" nog zo vlug zijn vaderland niet verlaten. Maar voor een vat Euro's en een land waar beide landsdelen elkaar rauw lusten heeft men nu éénmaal géén greintje respect! En het zijn niet enkel de topsporters. Mijn zoon volgt MCT aan het PIH en héél wat klasgenoten zeggen nu al later een goedbetaalde job in het buitenland boven een zwaarbetaalde job in Sosland te verkiezen! |
Anciaux weet niet waarover hij praat! Alsof de Westhoek rustig is?! dat was zo, maqr de Vlaamse regering heeft net unaniem ( dus ook spirit) de verbreding van de N8 en het nieuwe tracé van de ring om brielen, elverdinge en Woesten goedgekeurd!
Een mooie betonstreep dwars door de westhoek!! gedaan met de rust!! Boonen kan dus niet anders dan naar Monaco trekken!![edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Westhoek
Niet overdrijven, Jerome.
De weg waarover u het heeft is een echte dodenweg. En aangezien men de geplande autosnelweg niet wil doortrekken, al ligt de eerste brug er sinds jaren, dient er wat te worden gedaan aan de bestaande weg. Overigens heeft men de weg in uw geboortegemeente Oostvleteren reeds aangepast jaren geleden. Ik herinner me nog goed hoe in de jaren vijftig de weg erbij lag tegenover het toenmalige huis van dokter Carton, waar uw vriend Frans Daels ooit zat ondergedoken, en hoe in het huisje er tegenover een fotograaf woonde ook een Leuridan die toen naar Veurne verhuisd is omdat zijn huis werd afgebroken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be