![]() |
Antwerpen telt kwart niet-Belgen en "nieuwe Belgen"
Antwerpen telt kwart niet-Belgen en nieuwe Belgen
![]() ANTWERPEN - Bijna een op de vier inwoners van Antwerpen heeft vreemde origines. Het aandeel van de niet-Belgen en nieuwe Belgen is op een goede twee jaar tijd met drie procent gestegen tot 24 procent. Dat blijkt op de voorstelling van het beleidsplan ,,Samenleven in een stad van iedereen". De netto-instroom van migranten in Antwerpen blijft groot. Als grootste stad van Vlaanderen zuigt Antwerpen nieuwkomers aan. Eén op drie nieuwe migranten in Vlaanderen komt in de Scheldestad wonen. Om Radicaal te citeren: hoezo, vreemdelingeninvasie? |
binnen een paar jaar zal het er ferm tegen zitten in Antwerpen.
Onze enigste hoop is dat het Vlaams Belang aan de macht komt volgend jaar. |
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Orde in Antwerpen zal goed doen. |
Citaat:
8) |
Citaat:
|
Citaat:
Antwerpen is een tijdbom. Evenals Rotterdam, Amsterdam, Brussel, Den Haag,.. Allen zijn het steden waar de allochtone jeugd nu reeds in de meerderheid is. Orde zie ik niet komen. Enkel wanorde.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb anderzijds wél al artikels gelezen over wijken waaruit de hele autochtone gemeenschap wordt weg'gekeken', weggepest, of gewoon weggeterroriseerd. |
Citaat:
Of vind jij van niet? |
Citaat:
Daarnaast stemmen natuurlijk ook veel autochtonen die belang hebben in de vreemdelingen zaken voor hen. Ik vraag mij af wat er nog van hun oorspronkelijk kiezerspubliek, de arbeider, overblijft. |
Dat mag gerust 50% worden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be