KAHRAMAN Yücel |
6 september 2005 23:43 |
Afdeling spirit-Beringen neemt ontslag
Kahraman Yücel
7 September 2005
Geachte partijvoorzitter spirit, Geert Lambert,
Geachte persmedewerkers,
Tijdens de algemene vergadering van afdeling spirit-Beringen op 03 september 2005 wou ik mijn ontslag uit de partij melden. Samen met mijn toelichting over mijn ontslag heeft de voltallige afdeling haar voorzitter gevolgd en in unaniem akkoord beslist om de afdeling spirit-Beringen op te heffen. Hier verklaarde de voltallige afdeling haar ontslag bij de politieke partij spirit. De bedragen op de rekeningnummer van spirit-Beringen zullen eerstdaags overgemaakt worden op de algemene rekeningnummer van spirit.
De reden voor mijn ontslag is mijn ongenoegen over de houding en steun voor internationaal terrorisme van senator voor spirit Lionel Vandenberghe.
Op 19 augustus 2005 hield de verboden terreurorganisatie Kongra-Gel een persconferentie in Brussel. Deze organisatie is door de Europese gemeenschap op 3 april 2004 opgenomen in de lijst van terroristische organisaties en werden de activiteiten op Europees grondgebied verboden. Toch kon je tijdens de persconferentie op 19-08-’05 duidelijk de vriendschap en steun van senator Lionel Vandenberghe aan de leden van deze verboden terroristische organisatie zien.
Op 02 augustus was ik zelf bijna slachtoffer van een explosie tijdens mijn vakantie in de toeristische Antalya, een Turkse badplaats. Tijdens de zomer hebben terreurorganisaties een plaag van bomaanslagen gepleegd op de met veel Europeanen gevulde badplaatsen. Menige onschuldige mensen werden zwaargewond en zelfs overleden aan de gevolgen van terroristische activiteiten.
Reeds lang veroordeel ik alle gewelddaden. Vooral terreuractiviteiten op onschuldige mensen kunnen geenszins mijn begrip krijgen. Vanwege de keuze van senator Lionel Vandenberghe om verboden terreurorganisaties en hun leden te ondersteunen, ze logistiek hulp te verlenen, distantieer ik en de oud leden van spirit-Beringen van de linie van de senator. Hierbij veroordeel ik alle vormen van terrorisme, welk hun bewegingsredenen ook mogen zijn, ik veroordeel organisaties en mensen die terreur verheerlijken en allerlei activiteiten opzetten die terreur in het leven houden.
Met vriendelijke groeten,
Kahraman Yücel, oud-voorzitter spirit-Beringen
Albay Ersin, oud-secretaris
Temirhan Osman, oud-penningmeester[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by KAHRAMAN Yücel on 07-09-2005 at 00:47
Reason:
--------------------------------
Kahraman Yücel
7 September 2005
Geachte partijvoorzitter spirit, Geert Lambert,
Geachte persmedewerkers,
Tijdens de algemene vergadering van afdeling spirit-Beringen op 03 september 2005 wou ik mijn ontslag uit de partij melden. Samen met mijn toelichting over mijn ontslag heeft de voltallige afdeling haar voorzitter gevolgd en in unaniem akkoord beslist om de afdeling spirit-Beringen op te heffen. Hier verklaarde de voltallige afdeling haar ontslag bij de politieke partij spirit. De bedragen op de rekeningnummer van spirit-Beringen zullen eerstdaags overgemaakt worden op de algemene rekeningnummer van spirit.
De reden voor mijn ontslag is mijn ongenoegen over de houding en steun voor internationaal terrorisme van senator voor spirit Lionel Vandenberghe.
Op 19 augustus 2005 hield de verboden terreurorganisatie Kongra-Gel een persconferentie in Brussel. Deze organisatie is door de Europese gemeenschap op 3 april 2004 opgenomen in de lijst van terroristische organisaties en werden de activiteiten op Europees grondgebied verboden. Toch kon je tijdens de persconferentie op 19-08-’05 duidelijk de vriendschap en steun van senator Lionel Vandenberghe aan de leden van deze verboden terroristische organisatie zien.
Op 02 augustus was ik zelf bijna slachtoffer van een explosie tijdens mijn vakantie in de toeristische Antalya, een Turkse badplaats. Tijdens de zomer hebben terreurorganisaties een plaag van bomaanslagen gepleegd op de met veel Europeanen gevulde badplaatsen. Menige onschuldige mensen werden zwaargewond en zelfs overleden aan de gevolgen van terroristische activiteiten.
Reeds lang veroordeel ik alle gewelddaden. Vooral terreuractiviteiten op onschuldige mensen kunnen geenszins mijn begrip krijgen. Vanwege de keuze van senator Lionel Vandenberghe om verboden terreurorganisaties en hun leden te ondersteunen, ze logistiek hulp te verlenen, distantieer ik en de oud leden van spirit-Beringen van de linie van de senator. Hierbij veroordeel ik alle vormen van terrorisme, welk hun bewegingsredenen ook mogen zijn, ik veroordeel organisaties en mensen die terreur verheerlijken en allerlei activiteiten opzetten die terreur in het leven houden.
Met vriendelijke groeten,
Kahraman Yücel, oud-voorzitter spirit-Beringen
Albay Ersin, oud-secretaris
Temirhan Osman, oud-penningmeester[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
[font=Times New Roman] [/font]
[font=Times New Roman] [/font][font=Times New Roman]Kahraman Yücel[/font]
[font=Times New Roman][/font]
[font=Times New Roman]7 September 2005[/font]
[font=Times New Roman]Geachte partijvoorzitter spirit, Geert Lambert,[/font]
[font=Times New Roman]Geachte persmedewerkers,[/font]
[font=Times New Roman]Tijdens de algemene vergadering van afdeling spirit-Beringen op 03 september 2005 wou ik mijn ontslag uit de partij melden. Samen met mijn toelichting over mijn ontslag heeft de voltallige afdeling haar voorzitter gevolgd en in unaniem akkoord beslist om de afdeling spirit-Beringen op te heffen. Hier verklaarde de voltallige afdeling haar ontslag bij de politieke partij spirit. De bedragen op de rekeningnummer van spirit-Beringen zullen eerstdaags overgemaakt worden op de algemene rekeningnummer van spirit.[/font]
[font=Times New Roman]De reden voor mijn ontslag is mijn ongenoegen over de houding en steun voor internationaal terrorisme van senator voor spirit Lionel Vandenberghe.[/font]
[font=Times New Roman]Op 19 augustus 2005 hield de verboden terreurorganisatie Kongra-Gel een persconferentie in Brussel. Deze organisatie is door de Europese gemeenschap op 3 april 2004 opgenomen in de lijst van terroristische organisaties en werden de activiteiten op Europees grondgebied verboden. Toch kon je tijdens de persconferentie op 19-08-’05 duidelijk de vriendschap en steun van senator Lionel Vandenberghe aan de leden van deze verboden terroristische organisatie zien.[/font]
[font=Times New Roman]Op 02 augustus was ik zelf bijna slachtoffer geweest van een explosie tijdens mijn vakantie in de toeristische Antalya, een Turkse badplaats. Tijdens de zomer hebben terreurorganisaties een plaag van bomaanslagen gepleegd op de met veel Europeanen gevulde badplaatsen. Menige onschuldige mensen werden zwaargewond en zelfs overleden aan de gevolgen van terroristische activiteiten.[/font]
[font=Times New Roman]Reeds lang veroordeel ik alle gewelddaden. Vooral terreuractiviteiten op onschuldige mensen kunnen geenszins mijn begrip krijgen. Vanwege de keuze van senator Lionel Vandenberghe om verboden terreurorganisaties en hun leden te ondersteunen, ze logistiek hulp te verlenen, distantieer ik en de oud leden van spirit-Beringen van de linie van de senator. Hierbij veroordeel ik alle vormen van terrorisme, welk hun bewegingsredenen ook mogen zijn, ik veroordeel organisaties en mensen die terreur verheerlijken en allerlei activiteiten opzetten die terreur in het leven houden.[/font]
[font=Times New Roman]Met vriendelijke groeten,[/font]
[font=Times New Roman]Kahraman Yücel, oud-voorzitter spirit-Beringen[/font]
[font=Times New Roman]Albay Ersin, oud-secretaris [/font]
[font=Times New Roman]Temirhan Osman, oud-penningmeester[/font][/size] |
[/edit]
|