![]() |
Als ik nu zou zeggen dat...
Philip Dewinter neergeschoten zou moeten worden, kan ik dan vervolgd worden? Ik wil supergraag vervolgd worden voor aanzetten tot geweld.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Als ik morgen zeg dat Musketo gekastreerd moet worden, kan ik dan vervolgd worden ?
hij MOET gekastreerd worden, anders komen er nieuwe musketjes uit zijn ballen binnen een jaar of 10-15 voorkomen is beter dan genezen :O |
Volgens mij kan je alleen vervolgd worden als er wel degelijk iets (gewelddadig) zou gebeuren met Dewinter.
|
zou moeten lijkt me geen oproep, wel een wens. ik zou de gebiedende wijs gebruiken. en dan goed opruiende taal gebruiken enzo ook. anders is het niet overtuigend genoeg.
|
Ik vind dat Philip Dewinter afgeschoten dient te worden.
Ziezo. |
Citaat:
|
Als iemand nu zo vriendelijk zou willen zijn om dit te melden bij het gerecht?
|
Citaat:
|
Schiet dat ding af [size=1](met een speelgoedgeweer)![/size]
|
Pas maar op, anders vertel ik het aan Danny Smagghe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
klaar toch. |
Ach, waarom bouw je die spellingsveiligheid in? Beroepsmisvorming? Zo zal je nooit in de cel geneukt worden.
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
of heb je de ballen niet? |
Een aantal jaren geleden verscheen er in een obscuur Nederlands blaadje een oproep om iemand neer te schieten. Wie, maakt niet uit, het gaat me alleen om het voorbeeld.
De oproep was ongeveer als volgt geformuleerd: "Diegene die mij (ons) als eerste een krantenartikel kan bezorgen waarin gemeld wordt dat de heer X is neergeschoten, of minstens zijn knieën verbrijzeld, krijgt een levenslang abonnement." Dit vond ik een handige omzeiling. |
Citaat:
dan heb je die kerel voor niets gemold[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Kan je daar lekker geneukt worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be