![]() |
laptop
Ik ben op zoek naar een goede laptop. Wie kan mij verder helpen. bij voorkeur van HP.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een Dell en ben er best tevreden van. Zeker toen er iets aan was binnen de garantieperiode: UPS komt hem gewoon halen en 2 dagen later hebt ge hem terug.
|
ik heb een acer en ben daar content van. ik heb wel eens probs met mijn scherm gehad. dat was net buiten de garantieperiode, maar ze hebben het toch nog onder garantie gemaakt omdat het blijkbaar een foutje was dat er wel meerderen hadden. qua service klaag ik dus ni, alleen duurde het langer dan 2 dagen.
|
Schootrekenaar.
Ferm hé? |
Ik raad je het volgende aan:
Notebook TOSHIBA Qosmio G10-137 ![]() type : Intel Centrino mobile technology inclusief Intel Pentium M processor 755, Intel PRO/Wireless 2200BG netwerk connectie en Intel 855PM chipset klok snelheid : 2.0 GHz front side bus : 400 MHz 2nd niveau cache : 2 MB Windows XP Media Center Edition 2048 MB DDR RAM Harde schijf 80 GB Beeldscherm 17 " type : Toshiba TruBrite WXGA+ TFT display ... ect Voor meer info: TOSHIBA Qosmio G10-137 Ik ben er zeer tevreden mee, al zeg ik het zelf. |
Citaat:
|
Ik heb een Acer, maar raad Dell aan (mijn moeder heeft die) ...
Schermen van Dell zijn veel steviger dan die van Acer (mijn scherm is naar de knoppen en ik kon kiezen: een nieuw scherm van 700 euro + laptop 1 maand kwijt of een extra monitor eraan hangen van 250 euro). Als je online kijkt (en koopt) bij Dell, krijg je ook soms kortingen. |
Dell is bucht.
Als u een goed antwoord wil krijgen op je laptopvraag, ga naar het telenetforum. Daar kunnen ze u hoogstwaarschijnlijk beter van dienst zijn. |
|
1. Dell
2. Apple |
Citaat:
|
Citaat:
€ 2.799,00 incl. BTW. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je hem alléén nodig voor thuis, zou ik een barbeone systeem overwegen. Dat is een volwaardige pc, maar dan veel compacter. Let wel goed op wat je er dan in laat zetten, want upgraden gaat moeilijk.
|
Ik ben zelf ook aan het zoeken in de low-budget klasse.
Op een PC-forum startte ik er dit topic over: http://www.vragenforum.nl/viewtopic....704&highlight= |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be