![]() |
Hey,
Ik heb mij een nieuwe avatar aangeschaft. De betogers op deze antiglobalistische betoging komen je misschien wel bekend voor ;-) |
The simpsons, zijn die geen amerikaans kapitalistische commerciele imperialistische ,...?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan het niet dat de Simpsons worden ingekleurd in N-Korea? Ik weet in ieder geval dat ze het meeste werk naar een lage loonland hebben uitbesteed en naar het schijnt is dat soort werk naast raketten één van de belangrijkste exportproducten van N-Korea. :wink: Onze 'geliefde leider' Kim nummertje 2 is blijkbaar ook fan van de Simpsons maar blijkbaar zijn er toch twee overgelopen naar de trotskisten. En wie de jeugd heeft..... :lol: |
Toe maar, Cool met zo'n kapitalistische, amerikaanse figuren... En maar hopen dat die voor de LSP zijn :lol:
Is het volle maan misschien? :twisted: |
Benieuwd wat Fox-network van dit misbruik zal vinden....
|
Citaat:
|
Citaat:
Jouw antwoord is trouwens veelzeggend... ben benieuwd hoe lang het zal duren eer ze zullen ingrijpen.. . |
Citaat:
|
En wat vindt ge van mijn avatar :p
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
15 jaar? Dat zou best wel eens recht op de kop kunnen zijn. Misschien niet zo'n denderend initiatief dat dit was van Patrick Dewael (yuck, bah), maar het hernieuwd gebruik kan interessant zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Van links naar rechts: rood, oranje, geel, groen, blauw, paars. Je weet wel, zoals een regenboog. Ik zou eens naar een oogarts gaan en je laten testen op kleurblindheid. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
rechts en humor.. onverzoenbaar. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik herhaal mijn stelling; rechts en humor: onverzoenbaar, water en vuur. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be