![]() |
MultiKul... staat dan ook voor arm en rijk?
Rijk én Arm
Rijk vs Arm ook een Multikul?! of een vergif van de maatschappij?! waar trek je de lijn van Multikul? Arm en rijk zijn duidelijk 2 verschillende kulturen, dus is het ook multikul... |
Citaat:
|
arm en rijk zijn idd twee verschillende culturen die bewijzen dat muticul niet kan maar intercul wel
|
Citaat:
|
Citaat:
Een rijke cultuur waar je tot voor kort mocht schrijven en denken wat je wou en waar iedereen gelijk voor de wet was (nu gelden er andere wetten voor mensen uit armere culturen) En... een arme cultuur waar je moet slikken wat een profeet (groot woord weliswaar maar ja) 1000jaar geleden gekauwd heeft en waar de vrouw duidelijk onderschikt is aan de man. (Laat ik erbij zeggen dat ik ATHEÏST ben en dus geen behoefte heb om aan een Godsbeeld vast te houden) Dus dat botst (maar schokken worden opgevangen door een regering die ook slikt) en zijn eigen volk verwijt niet te willen integreren met de nieuwelingen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
De strijd daartegen noemt men "links". De klassenstrijd tegen de horizontale opsplitsing van de samenleving van bovenaf wordt dan weer door "links" als "rechts" bestempeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Rijk" en "arm" zijn heel relatieve begrippen en daardoor ook quasi onbruikbaar.
Wat voor de één "arm" is, is voor de ander al "steenrijk". Beetje zinloze redenering dus. |
Citaat:
Rijk= de anderen Nu ben ik Einstein niet, maar ik zie daar weinig relatief aan. |
Citaat:
Wat "rijk" betreft leg je de lat toch wel erg laag, vind je niet ? Maar dat hangt alweer af van wat jij "menswaardig" noemt... Relatief genoeg zo ? |
Citaat:
|
Meer of minder waarde??
NOPE, het is enkel om te bewijzen dat die multikullers van het eerste moment zelf niet beseffen dat ze zich UNIKUL opstellen door zich te distantiëren van rijk en arm, de welke duidelijk twee verschillende culturen zijn. Dus kan ik "besluiten" dat je enkel multikul moet zijn naar godsdienstbeleving en niet naar een andere cultuurbeleving?! Maar hierin schuilt een gevaar, want... eisen dat je multikul bent, is okay, maar dan moet je alles aanvaarden zoals het is (dus ook arm en rijk). En nog iets: Multikul hoort 2-richtingsverkeer te zijn, niet zoals het nu is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me anders heel duidelijk hoor?
|
met die opmerking is het dus nog niet duidelijker geworden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be