Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Niet-joden zijn niet menselijk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=40232)

V-men 12 september 2005 16:21

Niet-joden zijn niet menselijk

Leerstelling van de Taalmoed: Niet- joden zijn niet menselijk

De Taalmoed definieert specifiek allen die niet joods zijn als onmenselijke dieren en beschouwt speciaal niet-joden als niet afstammend van Adam. Hier enkele passages uit de Taalmoed die met dit onderwerp in verband staan:

"De joden worden mensen genoemd , maar niet-joden zijn geen mensen. Het zijn beesten."

"De Akum (niet-jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren aan ons meer eer te betonen dan aan de niet-jood."

"Zelfs hoewel God de niet-jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante."

"De zielen van niet-joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd."

"Als u eet met een niet-jood, het is hetzelfde als eten met een hond."

"Geslachtsgemeenschap tussen ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren"

"Het is toegestaan het lichaam en het leven van een ongelovige te nemen."

"Het is de wet om iedereen te doden die de torah ontkent.

En zo gaat het nog verder

Joden zijn niet menselijk!:splat:

Op Poerim, 25 febr. 1954, heeft de Israëlische legerofficier Barch Goldstein 40 Palestijnse burgers afgeslacht, inclusief kinderen terwijl ze in gebed neergenield zaten in een moskee.

Mijn mening over onze joden ga ik nu niet verkondigen hier maar wat vinden jullie zoal van de joden in Israël en in het algemeen???

:agrue: :splat:

Raven 12 september 2005 16:23

ik onthoud mijn mening over joden evenzeer

JusticeLover 12 september 2005 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
ik onthoud mijn mening over joden evenzeer

Waarom onthoud je je mening over de moslims niet?

Twanne 12 september 2005 16:39

als zo'n dingen in de Thora staan, dan is kan niemand nog commentaar geven op de Koran wegens geweldadig, die expliciet het doden van onschuldigen verbied.

JusticeLover 12 september 2005 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Twanne
als zo'n dingen in de Thora staan, dan is kan niemand nog commentaar geven op de Koran wegens geweldadig, die expliciet het doden van onschuldigen verbied.

Ja, maar de joden geven nooit commentaar op de Koran. Het zijn altijd de Christenen/Atheïsten die over de Islam zeuren ...

Ik ben eigenlijk tegen zulke topics,aangezien mensen op politics.be, zonder enig respect praten over de Moslims/Koran, laat ik dit thread nog bestaan:-)

vercetti 12 september 2005 16:50

Citaat:

Maar wél oproept tot het doden van onschuldige ongelovigen.

garfield 12 september 2005 17:32

Hebt u dit uit de Babylonische of palestijnse Talmoed ???[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by garfield on 12-09-2005 at 18:40
Reason:
--------------------------------

Hebt u dit uit de Babylonische of palestijnse Talmoed ???[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Hebt u dit u de Babylonische of palestijnse Talmoed ???[/size]
[/edit]

Mitgard 12 september 2005 17:38

joden, christenen en moslims lijden allen aan dezelfde geestesziekte: semitische openbaringsgodsdienst!

Rudi Dierick 12 september 2005 17:38

Citaat:

En hop, de extremisten vinden mekaar weer: het feit date r in één docuemnt van één geloof achterbakse, reactionnaire dingen staan, lijkt me hélemaal géén rechtvaaardiging voor achterbakse, reactionnaire dingen in een andere geloof.

En nog veel erger: wanneer in het Joodse geloof zo goed als niemand die oude teksten nog opvolgt, maar in een ander geloof nog moljoenen dat doen ... stinkt het hier dan niet naar een goedkoop excuuss voor de eigen reactionnair-achterbakse vuiligheid?

Zwarte Orde 12 september 2005 17:53

Over joden kun je maar best zoveel mogelijk je mond houden want je bent al vlug een antisemiet. Inderdaad, ze hebben zelfs een eigen woordje voor discriminatie zodat het nog erger lijkt dan het is.

Nynorsk 12 september 2005 18:13

Citaat:

dat is nonsens.

ze zijn gewoon allebei gewelddadig.

stomme godsdiensten :evil:

Pascal L. 12 september 2005 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Over joden kun je maar best zoveel mogelijk je mond houden want je bent al vlug een antisemiet.

Komende van Zwarte Orde is die opmerking wel hilarisch. :lol:

Zwarte Orde 12 september 2005 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Komende van Zwarte Orde is die opmerking wel hilarisch. :lol:

De rest van mijn opmerking is wonderbaarlijk uit de quote verdwenen. Een gevoelige snaar geraakt jood?

Mephisto 12 september 2005 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Hebt u dit uit de Babylonische of palestijnse Talmoed ???

Vooral die ondertitel van u doet mij vermoeden dat u het spijtig vindt dat de dienstplicht is afgeschaft..

Breydel 12 september 2005 20:45

Citaat:

De rest van mijn opmerking is wonderbaarlijk uit de quote verdwenen. Een gevoelige snaar geraakt jood?

Laat hem doen deze brave mens woont al reeds jaren in de States in ze'n kibboets waarbij hij zijn avonden vult met wat zielig gezever en geklaag te komen neerpennen op Europese forums(het werelddeel waar hij de pest aan heeft).

Pascal L. 12 september 2005 21:15

Citaat:

Dit gaat u choqueren ... ik ben trots om Joods te zijn ... die onzin die zo'n zwakzinnige als u uitkraamt raakt mijn koudste kleren niet. Dat pikt eh, doet ge't zeer prutsventje?

Guderian 12 september 2005 21:21

Wat er geschreven staat in al die boekjes en geschriften (Talmud, Koran, Bijbel,...) van de woestijngodsdiensten, is op zich onzin dat door fundamentalistische gekken verkeerd geïnterpreteerd kan worden waardoor het bloedige uitwerkingen krijgt. Joden zijn vreemdelingen en horen niet thuis in Europa. Net zoals moslims.

Zwarte Orde 12 september 2005 21:23

*KNIP*

Geachte,

Er liep een klacht binnen over schelden.
Gelieve dit niet te doen.
Dat is tegen het forumreglement.

Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.
Bij een volgende overtreding wordt u geband.

Peter Johan[edit]
[size=1]After edit by Peter Johan on 15-09-2005 at 15:04
Reason: schelden + anti-semitisme

*KNIP*

Geachte,

Gelieve dit niet te doen.

Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme.

Peter Johan[/size]

Citaat:

Dit gaat u choqueren ... ik ben trots om Joods te zijn ... die onzin die zo'n zwakzinnige als u uitkraamt raakt mijn koudste kleren niet. Dat pikt eh, doet ge't zeer prutsventje?

Eigenlijk kan het mij geen reet schelen dat je trots bent om jood te zijn, in mijn ogen ben en blijf je een nietige jood, een walgelijk schepsel met een haakneus.
Waarom reageer je niet op de rest van mijn quote?
Citaat:

Inderdaad, ze hebben zelfs een eigen woordje voor discriminatie zodat het nog erger lijkt dan het is.
Lees nog eens door en kom dan eens terug.[/size]
[/edit]

JusticeLover 12 september 2005 21:27

Citaat:

Geachte,

Gelieve niet te schelden.

Peter Johan

Ze willen een Zionist van me maken :-)

Geachte,
gelieve geen overtredingen van het forumreglement of de wet te quoten

Peter Johan[edit]
[size=1]After edit by Peter Johan on 15-09-2005 at 15:05
Reason:

Citaat:

Geachte,

Peter Johan

Geachte,

Peter Johan[/size]

Reason:

[quote=Zwarte Orde]
Geachte,

Peter Johan
[quote]

Geachte,

Peter Johan[/size]

Reason:

[quote=Zwarte Orde]
Geachte,

Peter Johan
QUOTE]

Geachte,

Peter Johan[/size]

Citaat:

Eigenlijk kan het mij geen reet schelen dat je trots bent om jood te zijn, in mijn ogen ben en blijf je een nietige jood, een walgelijk schepsel met een haakneus.
Waarom reageer je niet op de rest van mijn quote?

Lees nog eens door en kom dan eens terug.

Ze willen een Zionist van me maken :-)[/size]
[/edit]

Breydel 12 september 2005 21:28

Citaat:

:lol: :lol: :lol: man..man toch. Het schuim staat u reeds op de lippen en toch raakt het "zogezegd" uw koude kleren niet. Wéés gerust fier om je afkomst maar blijf toch maar in je associaal materialistisch landje waar je nu woont. In Europa hebben we jullie niet méér nodig en met de nodige tijd rekenen we ook wel af met jouw vijandjes..wéés gerust iedereen komt aan de beurt...;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be