![]() |
Niet-joden zijn niet menselijk
Leerstelling van de Taalmoed: Niet- joden zijn niet menselijk
De Taalmoed definieert specifiek allen die niet joods zijn als onmenselijke dieren en beschouwt speciaal niet-joden als niet afstammend van Adam. Hier enkele passages uit de Taalmoed die met dit onderwerp in verband staan: "De joden worden mensen genoemd , maar niet-joden zijn geen mensen. Het zijn beesten." "De Akum (niet-jood) is als een hond. Ja, de geschriften leren aan ons meer eer te betonen dan aan de niet-jood." "Zelfs hoewel God de niet-jood schiep zijn het nog altijd dieren in menselijke gedaante. Het is niet gepast voor een jood om te worden gediend door een dier. Daarom zal hij worden gediend door dieren in mensengedaante." "De zielen van niet-joden komen van onzuivere geesten en worden varkens genoemd." "Als u eet met een niet-jood, het is hetzelfde als eten met een hond." "Geslachtsgemeenschap tussen ongelovigen is als geslachtsgemeenschap tussen dieren" "Het is toegestaan het lichaam en het leven van een ongelovige te nemen." "Het is de wet om iedereen te doden die de torah ontkent. En zo gaat het nog verder Joden zijn niet menselijk!:splat: Op Poerim, 25 febr. 1954, heeft de Israëlische legerofficier Barch Goldstein 40 Palestijnse burgers afgeslacht, inclusief kinderen terwijl ze in gebed neergenield zaten in een moskee. Mijn mening over onze joden ga ik nu niet verkondigen hier maar wat vinden jullie zoal van de joden in Israël en in het algemeen??? :agrue: :splat: |
ik onthoud mijn mening over joden evenzeer
|
Citaat:
|
als zo'n dingen in de Thora staan, dan is kan niemand nog commentaar geven op de Koran wegens geweldadig, die expliciet het doden van onschuldigen verbied.
|
Citaat:
Ik ben eigenlijk tegen zulke topics,aangezien mensen op politics.be, zonder enig respect praten over de Moslims/Koran, laat ik dit thread nog bestaan:-) |
Citaat:
|
Hebt u dit uit de Babylonische of palestijnse Talmoed ???[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
joden, christenen en moslims lijden allen aan dezelfde geestesziekte: semitische openbaringsgodsdienst!
|
Citaat:
En nog veel erger: wanneer in het Joodse geloof zo goed als niemand die oude teksten nog opvolgt, maar in een ander geloof nog moljoenen dat doen ... stinkt het hier dan niet naar een goedkoop excuuss voor de eigen reactionnair-achterbakse vuiligheid? |
Over joden kun je maar best zoveel mogelijk je mond houden want je bent al vlug een antisemiet. Inderdaad, ze hebben zelfs een eigen woordje voor discriminatie zodat het nog erger lijkt dan het is.
|
Citaat:
ze zijn gewoon allebei gewelddadig. stomme godsdiensten :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat er geschreven staat in al die boekjes en geschriften (Talmud, Koran, Bijbel,...) van de woestijngodsdiensten, is op zich onzin dat door fundamentalistische gekken verkeerd geïnterpreteerd kan worden waardoor het bloedige uitwerkingen krijgt. Joden zijn vreemdelingen en horen niet thuis in Europa. Net zoals moslims.
|
*KNIP*
Geachte, Er liep een klacht binnen over schelden. Gelieve dit niet te doen. Dat is tegen het forumreglement. Vooral anti-semitisme kan niet, wegens strijdig met de wet op het verspreiden van revisonisme, negationisme, en anti-semitisme. Bij een volgende overtreding wordt u geband. Peter Johan[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Geachte, gelieve geen overtredingen van het forumreglement of de wet te quoten Peter Johan[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be