![]() |
Het is eigenlijk zielig, zéér zielig.
Linkse mensen wringen zich in alle richtingen om toch maar het falen van hun beleid te ontkennen.
Links beweert tolerant te zijn, maar ze zijn alléén maar tolerant tegen mensen die dezelfde mening als hun hebben. Sommige linkse mensen registreren hun hier. Komen hier een week haat spuiten tegen alles wat Vlaams, blank en Christen is. Ze openen een ware epidemie van onzin-topics om toch maar punt één te bewijzen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ze gebanned worden. Links beweert vreedzaam te zijn, maar het geweld en de vernielingen op linkse betogingen zijn niet te tellen. Ze zijn er nog trots op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke topic.
|
Ik dacht dat de titel over de kwaliteit van de openingspost ging..
|
En terecht !
|
Het is normaal dat die linksen zo brullen en tieren. Andere diersoorten doen dat ook ....
|
Schitterende topic van hoog niveau met goed geargumenteerde, objectieve openingspost.
|
Citaat:
|
Links mag blijkbaar alles. Dat ze Europa meetrekt in haar negatieve spiraal zal hen worst wezen. Links bespoedigt de delokalisatie van bedrijven naar Azië.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie hier nochtans nergens scheldwoorden.
|
Citaat:
Ik kan hier NERGENS argumentatie terugvinden van u... En U verwijt de linksen dat ze niet kunnen argumenteren...??:-) p.s. waar ziet u ergens scheldreacties? |
vercetti ..?naam van een personage in een puberspelletje-GTA?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be