![]() |
Een deftige beleggers forum ?
Ik heb een bepaald bedrag op mijn spaarboekjes en heb meer en meer zin om aandelen te kopen op NASDAQ, kan iemand mij een deftige beleggers forum url geven ? liefst een engelstalige..
please! :D |
Op nasdaq.com kan je al veel vinden.
|
Citaat:
Man man man ... T'is ook beetje ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Flipgirl, laat es uw foto zien eerst :)
El Turco : ik weet dat ge op de beurs verdient, en ik ben heel zeker dat ge bepaalde sites hebt waar je advies vindt van analysten.. share the info :D |
Citaat:
Op het internet kan je gokken, links? www.masterbet.com www.belgabet.be www.willhill.com/ www.ladbrokes.com Vandaag is CL, ik zou Milan H1 (1.80)* Psv 1 (2.50) Betis 1 (2.40) Porto H2 (1.45) Chelsea 1 (1.20) *Quoteringen van Belgabet: Dus laten we zeggen dat je 200 Euro'ke inzet(klein beginnen), dan is het 200*1.80*2.5*2.4*1.45*1.20 = 3758,40 3758.40 -376,00 (tax) = 3382,40 (El Turco is niet aansprakelijk voor eventuele verliezen) |
Oops, op de site van belgabet kan je niet gokken:-)
Beste is dat je even langs het loket passeert en das veiliger .. |
Is beleggen niet leuker?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Als je passie voor voetbal hebt en beetje geld, dan is gokken véél leuker.
|
Mja, maar als ge supporter zijt voor een bochtploeg kunde wel eens voor ongemakkelijke keuzes komen te staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tis natuurlijk feit dat Serhat Akin voor A'lecht speelt, toch ga ik naar de match zien tussen Milan en Fenerbahçe. |
Abramovitch is Chelsea beu aan het worden btw..
u know what that means |
Citaat:
|
oooh spannend, beleggen.
nu nog een abonnement op 'trends' en een geparfumeerde ambitieuze kutkop en een auto met kalfslederen interieur.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb niet genoeg voor vastgoed maar heb wel 50 000 euro dat ik atm niet nodig heb ...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be