![]() |
Vlaamse strijdmeeting afgelast!!!
[size=6]
Citaat:
[/size] Op 24 september eerstkomende zou er op het Brusselse muntplein een actie doorgaan van de VVB. Er werden bussen ingelegd en reclame gemaakt in de Vlaamsgezinde tijdschriften. Op de 'Vlaamse' media hoeven we immers niet te rekenen. Ik wilde me inschrijven maar toen ik eerst een kijkje nam op deze wekstek: www.vlaanderen-ons-vaderland.tk, kreeg ik bovenstaand bericht te zien. Zijn ze zo bang dat er 'ietske' meer dan de 25 geïnteresseerde Belgen zouden opdagen die de bub onlangs op dezelfde plaats aantrok?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
laat CD&VA en de rest van politiek correct en incorrect Vlaanderen deze flagrante inbreuk op de vrije meningsuiting zo maar over zijn/haar kam gaan ?!?
|
Daar lijkt het idd op.
Alweer een aanwijzing dat we op het 'Vlaams kartel' niet hoeven te rekenen als het over het onafhankelijke Vlaanderen gaat. Dit zijn is de lijst van degene die de meeting wél steunden: Jongeren Aktief Jong N-VA Katholiek Vlaams Hoogstudentenverbond (KVHV) Nationalistische Studentenvereniging NJSV Nationalistisch Jongstudentenverbond Vlaamse Jongeren Dilbeek (VJD) Vlaamse Volksbeweging (VVB) Vlaams Belang Jongeren Voorpost |
Enkele correcties.
De meeting ging uit van comité Vlaanderen ons Vaderland, en niet van de VVB. De VVB neemt wel deel aan het comité. Deelnemende verenigingen: [size=2]Jongeren Aktief[/size] [size=2]Jong N-VA[/size] [size=2]Katholiek Vlaams Hoogstudentenverbond [/size] [size=2]Nationalistische Studentenvereniging[/size] [size=2]NJSV Nationalistisch Jongstudentenverbond[/size] [size=2]Nationalistisch Verbond/Nederlandse Volksbeweging [/size] Taal aktie Komitee [size=2]Vlaamse Jongeren Dilbeek [/size] [size=2]Vlaamse Volksbeweging [/size] [size=2]Vlaams Belang Jongeren[/size] [size=2]Voorpost[/size] Er wordt verder gewerkt aan toekomstige akties[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
[size=3]Hopla, weeral een anti-Vlaams complot ontmaskerd! Even bijvermelden trouwens dat dit smerige Belgische regime dat dit complot opzette ook verantwoordelijk is voor de dood van Kennedy (het huurde de Russische huurdoders in), de dood van Elvis (het ontvoerde Elvis naar Mars waar hij nu privéoptredens moet doen voor de marsmannetjes), het ontwierp het monster van Lochness en het onderhandelt nu nog met de Chinezen om de Yeti terug te krijgen nadat die verloren was gelopen in de Himalaya...[/size]
[size=3][/size] [size=3]*zucht*:roll: zij blij, ze geven toch slecht weer voor zondag;-) [/size] |
Citaat:
[size=6]EEN GILLER VAN FORMAAT !!! :lol::lol::lol:[/size] |
Citaat:
|
Verdomme, er zal niets anders opzitten dan de pensen thuis te bakken en den bak bier voor den TV uit te drinken. Dju.
En al die minisbuskes die gehuurd zijn. Nonde, wie gaat dat betalen. Staks zijn de VL-nationalisten nog failliet eer ze uitgestorven zijn. :twisted: |
Citaat:
jullie mini - meeting'kje. |
Citaat:
bij ons mensen die weten zich te gedragen. Trek uw conclusies |
Tja flaminganten, wat verwachten jullie nu :roll:
Pro Belgica houdt, in samenwerking met het stadsbestuur, ELK jaar op die dag een ceremonie, met een optocht die eindigt op het Muntplein en dan denken jullie dat wij gaan wijken voor jullie zeker! :lol: |
Dan hebben de BUBBERS wel een grote mond, he?!
BUBBER-A, Ik wacht nog steeds op jouw antwoord in een andere topic. (durf je het aan?!) Geldt er een samenscholingsverbod in Brussel voor Vlamingen (Belgen)? Indien niet, gewoon met zijn allen gaan, die anti-globalisten, die pro-koningshuis-fanaten, die pro-België-rukkers, die mogen toch ook overal hun aanwezigheid laten gelden. GAAN is de boodschap ps: jullie zijn zowieso met meer dan BUB |
Beste Bubbers,
Uit jullie posts blijkt duyidelijk waar dat unitair op slaat ! Die ene hersencel in jullie kopke :) Maar niet getreurd :) Eens Vlaanderen onafhankelijk gaan we jullie in een kotteke op de grens met Wallonie steken :) Dan moogt ge uw papfleske drinken in 't Vlaams, uw pamperke verversen in 't frans en uw boerke laten in 't duits ! En dat allemaal voor de eeheid van 't land :) Noorman[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Patriot, Dit is me een tegenvaller van jewelste jouw reactie, en ik wacht dus nog steeds op A. Maar LEGER? LOL, die mannen in het groen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be