![]() |
Elio en Steve? mmm... bij Elio moet ik betalen :wink: maar Steve kan wel goed tappen... Guy? Zou kunnen? Anke? Nooit van mijn leven. Bert? Neem dan maar antidepressiva mee. Idem Tobback en Declerck :P
Nee, geef mij dan maar Louis. Maar dan moet ik mss de reisroute aanpassen :D |
Ikke Filip De Winter maar tja hij staat er niet bij ! :(
|
Citaat:
Dat ene blokgeval volstaat niet als excuustruus hoor! Zet er maar spoed achter, of ik licht het CGKR als de weerlicht in. Ik heb mijn mailprogramma al open....... :twisted: |
Misschien Anke, om mijn valiezen te dragen. Maar vooral om mij te voorzien van een arsenaal wapens... :lol: :lol:
|
Di Rupo naar Tanzania, homo's worden daar zeer erg behandeld (een vriend van mij woont op Zanzibar). Ze zullen zijn verwijfde kont over straat schoppen dat het niet normaal meer is.
Niet dat ik iets tegen homo's heb, wel tegen Di Rupo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil je alles gratis, neem je Stevaert.
Wil je bedrogen worden waar je bijstaat, neem je Verhofstadt. Wil je belachelijk overkomen, neem je Louis Michel. Wil je geld aftroggelen, neem je Elio Di Ruppo. Wil je kinderachtig overkomen, neem je Bertje Anciaux. Wil je van het idee afkomen van je onder de trein te leggen, neem je Louis Tobback. |
Citaat:
|
Mieke 79,
Achteraf bekeken niet zo verstandig Steve mee op vakantie te nemen! Om dan nadien dubbel en dik de rekening gepresenteerd te krijgen! |
Citaat:
Buiten enkele zaken gratis is Steve nog altijd niet verantwoordelijk voor de begroting, economie, financiën en dergelijke. Als ge ongerust zijt dat ge later dubbel en dik de rekening gepresenteerd krijgt, dan weet ge toch wie ge moet afstraffen zeker?!!! Die mensen zitten federaal... zoals je zei 'bedrogen worden waar je bijstaat' heeft er wel iets mee te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
Geef mij maar een lange zomervakantie ergens op een eilandje in de Stille Oceaan met.....: ![]() |
Moest ik geen lief hebben die duizendmaal schoner is, dan twijfel ik geen seconde.
![]() |
Citaat:
Amaai, de zeep was in de aanbieding zeker? :wink: |
Citaat:
Mag 'k ze niet allebei meenemen, please? :P :P Ziezo, dat was 't weeral voor m'n vakantieplannen deze zomer... |
Citaat:
|
INGE VERVOTTE !!!! :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be