Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   BUB haalt de krant (https://forum.politics.be/showthread.php?t=40445)

bartje 16 september 2005 16:46

BUB haalt de krant

Jawel op de tweede pagina van het Laatste Nieuws (de binnenland politiek) staat er een artikel dat Wilmots blijkbaar toch niet stopt met de politiek daar hij erelid geworden is van de BUB.

Allé het Laatste Nieuws is toch een goed gelezen krant; wie interesse zou krijgen in dit artikel zou op zijn minst toch info opzoeken over de BUB...

Hans1 16 september 2005 17:32

Ik hoop dat de mensen eens massaal onze website lezen om te begrijpen welke loer de traditionele politici de Belgen aan het draaien zijn. Federalisme is niet goed voor België en toch wordt het ons al 25 jaar opgedrongen zonder dat protest wordt toegelaten.

Ons bezoekersaantal scheert inderdaad hoge toppen, in de buurt van het aantal dagelijkse bezoekers van de VLD-site ![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Hans1 on 16-09-2005 at 18:43
Reason:
--------------------------------

Ik hoop dat de mensen eens massaal onze website lezen om te begrijpen welke loer de traditionele politici de Belgen aan het draaien zijn. Federalisme is niet goed voor België en toch wordt het ons al 25 jaar opgedrongen zonder dat protest wordt toegelaten.

Ons bezoekersaantal scheert inderdaad hoge toppen, in de buurt van het aantal dagelijkse bezoekers van de VLD-site ![/size]

[size=1]After edit by Hans1 on 16-09-2005 at 18:35
Reason:

Ons bezoekersaantal scheert inderdaad hoge toppen ![/size]

[size=1]After edit by Hans1 on 16-09-2005 at 18:33
Reason:

Ons bezoekersaantal scheert inderdaad hoge toppen, in de buurt van het aantal dagelijkse bezoekers van de VLD-site.[/size]

[size=1]After edit by Hans1 on 16-09-2005 at 18:32
Reason:

Bent u jaloers dat we eindelijk eens in de krant staan?

En ja, ik hoop dat de mensen eens massaal onze website lezen om te begrijpen welke loer de traditionele politici de Belgen aan het draaien zijn. Federalisme is niet goed voor België en toch wordt het ons al 25 jaar opgedrongen zonder dat protest wordt toegelaten.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ben uw jaloers dat we eindelijk eens in de krant staan?

En ja, ik hoop dat de mensen eens massaal onze website lezen om te begrijpen welke loer de traditionele politici de Belgen aan het draaien zijn. Federalisme is niet goed voor België en toch wordt het ons al 25 jaar opgedrongen zonder dat protest wordt toegelaten.[/size]
[/edit]

daiwa 16 september 2005 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1

Ons bezoekersaantal scheert inderdaad hoge toppen, in de buurt van het aantal dagelijkse bezoekers van de VLD-site.

Het is al langer geweten dat de VLD fors achteruit boert.

garfield 16 september 2005 20:08

Citaat:

Ons bezoekersaantal scheert inderdaad hoge toppen, in de buurt van het aantal dagelijkse bezoekers van de VLD-site !

wat denken de federalisten in de BUB van zo'n uitspraak .

Patrice 16 september 2005 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield

En dan rekenen ze de "unie-federalisten" (?) tot hun kiespubliek.

stab 17 september 2005 06:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield

Alleen wat Hans1 denkt is van belang.

Hans1 17 september 2005 08:27

Unie-federalisme (herfederalisering van een heel aantal bevoegdheden zoals ruimtelijke ordening, economie, milieu) staat veel dichter bij unitarisme dan bij federalisme. Bovendien is provinciaal federalisme nog een andere valabele mogelijkheid.

stab 17 september 2005 08:38

Citaat:

Unie-federalisme (herfederalisering van een heel aantal bevoegdheden zoals ruimtelijke ordening, economie, milieu) staat veel dichter bij unitarisme dan bij federalisme. Bovendien is provinciaal federalisme nog een andere valabele mogelijkheid.

Hoe zit dat nu met Wilmots? Heeft hij jullie ere( :rofl: )lidmaatschap aanvaard of niet?

John Stufflebeam 17 september 2005 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab
Hoe zit dat nu met Wilmots? Heeft hij jullie ere( :rofl: )lidmaatschap aanvaard of niet?

Vandaag staat het antwoord in HLN:

Jan van den Berghe 17 september 2005 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam

En daar beet de bubbelsmurfenclub weer eens in het zand. De opperbubbel Hans I le Grand is ook niet van de eerste leugen gebarsten: "We vonden zijn telefoonnummer niet".

Een minuutje surfen op de webstek van de Senaat levert een telefoon- en faxnummers op alsook een e-mailadres...

http://www.senaat.be/www/?MIval=/sho...D=4290&LANG=nl

Patriot! 17 september 2005 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Jawel op de tweede pagina van het Laatste Nieuws (de binnenland politiek) staat er een artikel dat Wilmots blijkbaar toch niet stopt met de politiek daar hij erelid geworden is van de BUB.

Allé het Laatste Nieuws is toch een goed gelezen krant; wie interesse zou krijgen in dit artikel zou op zijn minst toch info opzoeken over de BUB...

Heb jij dat artikel?

Jan van den Berghe 17 september 2005 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Heb jij dat artikel?

Het artikel in HLN zegt al meer dan genoeg! Wat een narrenpartij zijn jullie eigenlijk: eerst een persbericht de wereld insturen dat Wilmots erelid is om daarna terug te krabbelen en staalhard te liegen: "We vonden zijn telefoonnummer niet". Zoals Wilmots terecht opmerkte: het is gewoon een zoveelste zielige poging om wat aandacht te krijgen.

PAJOT 17 september 2005 10:04

:lol: :lol: :lol: :lol:

Knap werk, BUB ! Ik raad u aan VTM aan te schrijven en een realitysoap te beginnen.[edit]
[size=1]After edit by radicaal on 17-09-2005 at 11:06
Reason:

Knap werk, BUB ! Ik raad u aan VTM aan te schrijven en een realitysoap te beginnen.[/size]

Knap werk, BUB ! Ik raad u aan onmiddellijk VTM aa[/size]
[/edit]

Supe®Staaf 17 september 2005 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Zoals Wilmots terecht opmerkte: het is gewoon een zoveelste zielige poging om wat aandacht te krijgen.

Jij bent ook niet beschaamd om Wilmots woorden in de mnd te leggen!
Hij spreekt helemaal niet over 'een zielige poging'
Dat is weeral eens irritante stemmingmakerij van uwentwege.
Hou u eens aan de feiten.
Wilmots beweerde volgens het artikel, hierboven gepost:"De BuB heeft mij gewoon gebruikt om in de belangstelling te komen"
Niet meer en niet minder.
Gewoonweg schurftig uw insinuaties om de BuB in discrediet te brengen.
Probeer liever de BuB op hun standpunten en daden aan te pakken, zonder valsigheden te schrijven. dat zal heel wat moeilijker zijn.

Jong N-VA'er 17 september 2005 10:09

Citaat:

Ons bezoekersaantal scheert inderdaad hoge toppen, in de buurt van het aantal dagelijkse bezoekers van de VLD-site !

Niet dat ik de zaken wil ridiculiseren hoor, maar aan de site van de VLD is ook niks aan.:?

Jong N-VA'er 17 september 2005 10:11

Citaat:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:[edit]
[size=1]After edit by Jong N-VA'er on 17-09-2005 at 11:12
Reason:

Citaat:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:[/size]

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Citaat:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:[/size]
[/edit]

Jan van den Berghe 17 september 2005 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Gewoonweg schurftig uw insinuaties om de BuB in discrediet te brengen.
Probeer liever de BuB op hun standpunten en daden aan te pakken, zonder valsigheden te schrijven. dat zal heel wat moeilijker zijn.

Iedere keer weer brengen de bubbelsmurfen zichzelf in discrediet. Nu vaardigen ze een persbericht uit waarin ze de wereld kond maken dat Wilmots erelid is. Dan blijkt dat helemaal niet waar te zijn. Integendeel, Wilmots is zelfs verbolgen hierover. En met welk flauw excuus komt de opperbubbel aan? Juist, "we vonden zijn telefoonnummer niet"; dit terwijl men op de webstek van de Senaat telefoon- en faxnummer vindt. Zelfs een leerling van het zesde studiejaar kan dat vinden! Hans I le Grand blijkbaar niet. Ofwel is hij zo dom, ofwel liegt hij staalhard. In beide gevallen brengt de opperbubbel zichzelf en heel zijn club in discrediet.

Welke daden stelt de bubbelsmurfenclub? Op de standpunten van de bubbels ben ik hier al uitgebreid ingegaan (laatst nog over hun niet te onderbouwen stelling van provinciale decentralisatie waar de opperbubbel niet meer wist van welk hout pijlen te maken en dan ook uit de discussie wegvluchtte).

Jong N-VA'er 17 september 2005 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Iedere keer weer brengen de bubbelsmurfen zichzelf in discrediet. Nu vaardigen ze een persbericht uit waarin ze de wereld kond maken dat Wilmots erelid is. Dan blijkt dat helemaal niet waar te zijn. Integendeel, Wilmots is zelfs verbolgen hierover. En met welk flauw excuus komt de opperbubbel aan? Juist, "we vonden zijn telefoonnummer niet"; dit terwijl men op de webstek van de Senaat telefoon- en faxnummer vindt. Zelfs een leerling van het zesde studiejaar kan dat vinden! Hans I le Grand blijkbaar niet. Ofwel is hij zo dom, ofwel liegt hij staalhard. In beide gevallen brengt de opperbubbel zichzelf en heel zijn club in discrediet.

Welke daden stelt de bubbelsmurfenclub? Op de standpunten van de bubbels ben ik hier al uitgebreid ingegaan (laatst nog over hun niet te onderbouwen stelling van provinciale decentralisatie waar de opperbubbel niet meer wist van welk hout pijlen te maken en dan ook uit de discussie wegvluchtte).

En dan zijn ze verbolgen als wij hen uitmaken voor narrenclub!:lol:

Revolutie 17 september 2005 10:34

hahahahahahah hahahahahahhahahhahahaahaha
man, die BUB maken me toch ELKE keer aan het lachen

stab 17 september 2005 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Probeer liever de BuB op hun standpunten en daden aan te pakken,

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl::rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be