![]() |
BUB haalt de krant
Jawel op de tweede pagina van het Laatste Nieuws (de binnenland politiek) staat er een artikel dat Wilmots blijkbaar toch niet stopt met de politiek daar hij erelid geworden is van de BUB.
Allé het Laatste Nieuws is toch een goed gelezen krant; wie interesse zou krijgen in dit artikel zou op zijn minst toch info opzoeken over de BUB... |
Ik hoop dat de mensen eens massaal onze website lezen om te begrijpen welke loer de traditionele politici de Belgen aan het draaien zijn. Federalisme is niet goed voor België en toch wordt het ons al 25 jaar opgedrongen zonder dat protest wordt toegelaten.
Ons bezoekersaantal scheert inderdaad hoge toppen, in de buurt van het aantal dagelijkse bezoekers van de VLD-site ![edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Unie-federalisme (herfederalisering van een heel aantal bevoegdheden zoals ruimtelijke ordening, economie, milieu) staat veel dichter bij unitarisme dan bij federalisme. Bovendien is provinciaal federalisme nog een andere valabele mogelijkheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Een minuutje surfen op de webstek van de Senaat levert een telefoon- en faxnummers op alsook een e-mailadres... http://www.senaat.be/www/?MIval=/sho...D=4290&LANG=nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
:lol: :lol: :lol: :lol:
Knap werk, BUB ! Ik raad u aan VTM aan te schrijven en een realitysoap te beginnen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Hij spreekt helemaal niet over 'een zielige poging' Dat is weeral eens irritante stemmingmakerij van uwentwege. Hou u eens aan de feiten. Wilmots beweerde volgens het artikel, hierboven gepost:"De BuB heeft mij gewoon gebruikt om in de belangstelling te komen" Niet meer en niet minder. Gewoonweg schurftig uw insinuaties om de BuB in discrediet te brengen. Probeer liever de BuB op hun standpunten en daden aan te pakken, zonder valsigheden te schrijven. dat zal heel wat moeilijker zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke daden stelt de bubbelsmurfenclub? Op de standpunten van de bubbels ben ik hier al uitgebreid ingegaan (laatst nog over hun niet te onderbouwen stelling van provinciale decentralisatie waar de opperbubbel niet meer wist van welk hout pijlen te maken en dan ook uit de discussie wegvluchtte). |
Citaat:
|
hahahahahahah hahahahahahhahahhahahaahaha
man, die BUB maken me toch ELKE keer aan het lachen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be