Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Betoog mee tegen het economisch congres van het VB (https://forum.politics.be/showthread.php?t=40537)

navned 18 september 2005 11:41

Betoog mee tegen het economisch congres van het VB

Het Vlaams Belang stelt oplossingen te hebben voor de problemen in de maatschappij. Dankzij het cordon sanitair hebben ze nog nooit geregeerd, iets wat de partijleiding van het VB best goed uitkomt: het biedt hen de mogelijkheid om ongenuanceerde standpunten naar voor te brengen..

Betoog mee in Gent op 26/11

vercetti 18 september 2005 11:46

'verdraagzaam' links. :roll:

garfield 18 september 2005 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
'verdraagzaam' links. :roll:

²

giserke 18 september 2005 12:19

Wat is dit voor zever?
betogen tegen wat? een economisch congres? Betogen tegen een groep mensen die al of niet zoeken naar economische oplossingen?

vercetti 18 september 2005 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Wat is dit voor zever?
betogen tegen wat? een economisch congres? Betogen tegen een groep mensen die al of niet zoeken naar economische oplossingen?

Tja, er was ooit eens een communistische kl**tzak die zei

Citaat:

Alle voorstellen van het Vlaams Blok/Belang moeten afgewezen worden, óók als ze zinvol zijn
Ps: moderators; hoort imho dit topic niet in partijdiscussies?

giserke 18 september 2005 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Tja, er was ooit eens een communistische kl**tzak die zei

Ps: moderators; hoort imho dit topic niet in partijdiscussies?

begrijp me niet verkeerd! Ik verwacht niet veel uit dat congres.

Grellig 18 september 2005 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Wat is dit voor zever?

Economische oplossingen?Volgens de leiders van ons land zijn er toch geen problemen,alles loopt van een leien dakje.:roll:

Grellig 18 september 2005 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door navned
Het Vlaams Belang stelt oplossingen te hebben voor de problemen in de maatschappij. Dankzij het cordon sanitair hebben ze nog nooit geregeerd, iets wat de partijleiding van het VB best goed uitkomt: het biedt hen de mogelijkheid om ongenuanceerde standpunten naar voor te brengen..

Betogen tegen een plan om te pogen ons uit de economische mallaise te halen,weer een sterk staaltje Belgische politiek.

navned 18 september 2005 12:36

Het Vlaams Belang is tegen de vakbonden, terwijl die er juist zijn om werkende mensen te verdedigen. Ze zegt tegen 80% van de bevolking dat, als het van haar afhangt, niemand het recht zou mogen hebben tot staken, terwijl dat het enige is dat arbeiders en jongeren beschermt tegen slechte werkomstandigheden, povere lonen of flexibiliseringen. Bovendien willen ze systematisch de sociale zekerheid afbouwen, omdat dit iets voor beroepsprofi teurs zou zijn.

Het Vlaams Belang houdt zoals gezegd in november haar eerste economische congres. Op dit congres zal ze zich op economisch vlak voorstellen als het instrument van de burgerij om besparingen door te voeren. Dit congres geeft ons de mogelijkheid om het Vlaams Belang aan te pakken op haar antisociale thema’s. Daarom dat we iedereen oproepen om tegen dit congres campagne te voeren en mee te komen betogen!

vercetti 18 september 2005 12:40

Citaat:

Het Vlaams Belang is tegen de vakbonden, terwijl die er juist zijn om werkende mensen te verdedigen. Ze zegt tegen 80% van de bevolking dat, als het van haar afhangt, niemand het recht zou mogen hebben tot staken, terwijl dat het enige is dat arbeiders en jongeren beschermt tegen slechte werkomstandigheden, povere lonen of flexibiliseringen. Bovendien willen ze systematisch de sociale zekerheid afbouwen, omdat dit iets voor beroepsprofi teurs zou zijn.

Bron?

Gertj3 18 september 2005 12:51

Citaat:

Het belang is niet tegen vakbonden maar wel tegen het feit dat vakbonden politiek gezind zijn en vooral aanleunen aan een bepaalde partij

Trouwens ik ben op dat vlak het wel eens met het vlaams belang

Van mij part mag een vlaams belang lid wel lid zijn van het abvv !!!
Vakbonden dienen om mensen te helpen als ze problemen hebben op hun werk of met papieren in verband met werkloosheid en veel andere dingen!!

Dus op basis van politieke keuze uitmaken of die persoon moet geholpen worden of niet vind ik discriminatie

Citaat:

Het Vlaams Belang houdt zoals gezegd in november haar eerste economische congres. Op dit congres zal ze zich op economisch vlak voorstellen als het instrument van de burgerij om besparingen door te voeren. Dit congres geeft ons de mogelijkheid om het Vlaams Belang aan te pakken op haar antisociale thema’s. Daarom dat we iedereen oproepen om tegen dit congres campagne te voeren en mee te komen betogen!

Iedereen heeft het recht om een congres te organiseren en te betogen

als jij de dommen wilt uithangen om te gaan betogen tegen het congres van het belang dan moet je dat maar doen e

daarna niet komen janken als je ne mot krijgt e

Pietje 18 september 2005 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Van mij part mag een vlaams belang lid wel lid zijn van het abvv !!!

Ik heb enkele leden, waarvan ik pertinent weet dat ze vb stemmen. Zolang ze de vakbond niet beschamen of in een slecht daglicht stellen, is het ok voor mij. Maar we houden hen wel in het oog natuurlijk.
Citaat:

Iedereen heeft het recht om een congres te organiseren

Iedereen heeft ook het recht om tegen (de inhoud van) dat congres te betogen.8)

Gertj3 18 september 2005 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik heb enkele leden, waarvan ik pertinent weet dat ze vb stemmen. Zolang ze de vakbond niet beschamen of in een slecht daglicht stellen, is het ok voor mij. Maar we houden hen wel in het oog natuurlijk.

Iedereen heeft ook het recht om tegen (de inhoud van) dat congres te betogen.8)

Dat is ook waar maar ik bedoelde maar waarom moet er altijd betoogt worden als het vb iets organiseert :s

Jampie 18 september 2005 13:45

Waarom zou je gaan tegenbetogen ? Ik ben benieuwd wat de VB-ers over economie te vertellen hebben.
Ik denk het volgende : Vlaanderen onafhankelijk, waardoor de transfers naar Wallonië stoppen. Voila, economie gered !

Gertj3 18 september 2005 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Waarom zou je gaan tegenbetogen ? Ik ben benieuwd wat de VB-ers over economie te vertellen hebben.
Ik denk het volgende : Vlaanderen onafhankelijk, waardoor de transfers naar Wallonië stoppen. Voila, economie gered !

:-D:-D daarmee begint het ;)

Pietje 18 september 2005 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jampie

Zal dus een kort congres worden :lol:

navned 18 september 2005 19:41

op die betoging zullen duizende mensen aanwezig zijn, kzeg het jullie maar é :-)

Gertj3 18 september 2005 20:18

Citaat:

op die betoging zullen duizende mensen aanwezig zijn, kzeg het jullie maar é :-)

lsp 1000 man op de been brengen hoe gaan ze dat doen?

Raven 18 september 2005 20:42

Citaat:

ik betoog alvast tegen LSP en hun geen-privaat-bezit doctrine :wink:

Raven 18 september 2005 20:44

Citaat:

Lsp heeft haar methodes. Krakers, allochtonen (al dan niet islamitisch :D , en dan maar afgeven op het mdp manifest in het forum links, foei!) endergerlijke zijn dan opeens (schijnlijk) hun beste maatjes.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Raven on 18-09-2005 at 21:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Lsp heeft haar methodes. Krakers, allochtonen (al dan niet islamitisch :D , en dan maar afgeven op het mdp manifest in het forum links, foei!) endergerlijke zijn dan opeens (schijnlijk) hun beste maatjes.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Lsp heeft haar methodes. Krakers, allochtonen (al dan niet islamitisch :D ) endergerlijke zijn dan opeens (schijnlijk) hun beste maatjes.[/size]
[/edit]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be