Gertj3 |
18 september 2005 12:51 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door navned
Het Vlaams Belang is tegen de vakbonden, terwijl die er juist zijn om werkende mensen te verdedigen. Ze zegt tegen 80% van de bevolking dat, als het van haar afhangt, niemand het recht zou mogen hebben tot staken, terwijl dat het enige is dat arbeiders en jongeren beschermt tegen slechte werkomstandigheden, povere lonen of flexibiliseringen. Bovendien willen ze systematisch de sociale zekerheid afbouwen, omdat dit iets voor beroepsprofi teurs zou zijn.
|
Het belang is niet tegen vakbonden maar wel tegen het feit dat vakbonden politiek gezind zijn en vooral aanleunen aan een bepaalde partij
Trouwens ik ben op dat vlak het wel eens met het vlaams belang
Van mij part mag een vlaams belang lid wel lid zijn van het abvv !!!
Vakbonden dienen om mensen te helpen als ze problemen hebben op hun werk of met papieren in verband met werkloosheid en veel andere dingen!!
Dus op basis van politieke keuze uitmaken of die persoon moet geholpen worden of niet vind ik discriminatie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door navned
Het Vlaams Belang houdt zoals gezegd in november haar eerste economische congres. Op dit congres zal ze zich op economisch vlak voorstellen als het instrument van de burgerij om besparingen door te voeren. Dit congres geeft ons de mogelijkheid om het Vlaams Belang aan te pakken op haar antisociale thema’s. Daarom dat we iedereen oproepen om tegen dit congres campagne te voeren en mee te komen betogen!
|
Iedereen heeft het recht om een congres te organiseren en te betogen
als jij de dommen wilt uithangen om te gaan betogen tegen het congres van het belang dan moet je dat maar doen e
daarna niet komen janken als je ne mot krijgt e
|