Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   VRT-hoerenkot : nieuw schandaal Geysen / Van Hecke (https://forum.politics.be/showthread.php?t=40544)

Claudine 18 september 2005 13:08

VRT-hoerenkot : nieuw schandaal Geysen / Van Hecke

VRT-netmanager Geysen verhuist wegens relatie met Van Hecke

Bettina Geysen.

Aimé Van Hecke.

Bettina Geysen, netmanager van Eén en Ketnet, wordt directeur marktstrategie van de VRT. In die functie zal zij de crossmediale toekomst van de Openbare Omroep op bedrijfsniveau voorbereiden en nieuwe crossmediale initiatieven stimuleren, sturen en begeleiden. Ze zal rechtstreeks rapporteren aan de gedelegeerd bestuurder Tony Mary.

"De aanleiding voor deze verandering van opdracht, is de persoonlijke relatie die ontstaan is tussen Bettina Geysen en Aimé Van Hecke, algemeen directeur televisie", aldus het persbericht. Bettina Geysen en Aimé Van Hecke zeggen hierover: "Wij beseffen
dat onze persoonlijke relatie het onmogelijk maakt om op een serene manier samen te blijven functioneren in het management van de VRT-televisie". Om de continuïteit van Eén en Ketnet te garanderen, blijft Bettina Geysen in het belang van VRT en de VRT-televisie netmanager tot een opvolger is aangeduid. </STRONG></EM></U></I></B>

Het ene na het andere seksschandaal en dat wil de les spellen aan de mensen ? Is slechter dan bij de VTM
12/09/05 23u27

King of beggars and fleas 18 september 2005 13:12

ik hoop dat ze samen nog veel sekspret hebben

Grellig 18 september 2005 13:14

Ik snap niet dat er mensen zijn die zoveel tam-tam maken over een flirtje hier of flirtje daar.Er zijn toch kwaliteitsvolle gelegenheden genoeg in Vlaanderen waar men SAMEN eens kan genieten van ander vlees.

Ksnap da niet............[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 18-09-2005 at 14:16
Reason:
--------------------------------

Ik snap niet dat er mensen zijn die zoveel tam-tam maken over een flirtje hier of flirtje daar.Er zijn toch kwaliteitsvolle gelegenheden genoeg in Vlaanderen waar men SAMEN eens kan genieten van ander vlees.

Ksnap da niet............[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Ik snap niet dat er mensen zijn die zoveel sam-sam maken over een flirtje hier of flirtje daar.Er zijn toch kwaliteitsvolle gelegenheden genoeg in Vlaanderen waar men SAMEN eens kan genieten van ander vlees.

Ksnap da niet............[/size]
[/edit]

/\|cazar 18 september 2005 13:34

vrt kijken kan je gezondheid ernstig schaden.

een half uurtje is voor mij het maximum, op weekbasis dan wel, ik heb het gevoel dat mijn hersencellen afsterven bij het aanzien van zoveel platte stront.

Beagle 18 september 2005 15:48

Het is natuurlijk wel zo dat Bettina haar carriere weel heel raar en snel verlopen is bij de VRT, in geen tijd van omroepster tot netmanager. Een mens zou er zich wel vragen bij gaan stellen.

Shizie 18 september 2005 16:02

Claudine, heb je lang geen goeie sex gehad of zo ?

Mensen zijn vrij sex te hebben met wie ze maar willen.. snapt ge ?

Guderian 18 september 2005 16:05

Het is al langer geweten dat vooral de VRT en de UGent tot de top behoren bij de overheidsinstellingen waar hoererij schering en inslag is.

Pietje 18 september 2005 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Het is al langer geweten dat vooral de VRT en de UGent tot de top behoren bij de overheidsinstellingen waar hoererij schering en inslag is.

Niet echt iets om zich druk over te maken8)

Guderian 18 september 2005 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Niet echt iets om zich druk over te maken8)

De vulgaire massa hoeft zich idd over niks druk te maken. :twisted:

Pietje 18 september 2005 16:19

Citaat:

De vulgaire massa hoeft zich idd over niks druk te maken. :twisted:

Lap zeg, nu wordt Guderian ook al pilaarbijter. :-(

Guderian 18 september 2005 16:37

Citaat:

Ik weet dat het voor iemand als jij met het verstand van een zak schelpen vrij moeilijk is om een genuanceerd beeld over iets te hebben, maar toch... Ik ben niet christelijk en dus al zeker geen pilaarbijter, maar dat wil niet zeggen dat ik akkoord ga met de links-liberale mentaliteit dat alles kan en mag. ;-)

Pietje 18 september 2005 16:54

Citaat:

Ik ben niet christelijk en dus al zeker geen pilaarbijter, maar dat wil niet zeggen dat ik akkoord ga met de links-liberale mentaliteit dat alles kan en mag.

Alles kan, zolang het maar in je idiote kraam past, zeker ??Leven en laten leven.

Lof der Zotheid 20 september 2005 11:31

Hedde gulle echt niks beters of plezanters om over te discussiëren?

Teerke 20 september 2005 13:14

Citaat:

Verwar je pilaarbijter niet met moraalridder?

Teerke 20 september 2005 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus
Hedde gulle echt niks beters of plezanters om over te discussiëren?

"Hede gulle"= "Hebben jullie" voor de Nederlandstaligen onder ons.
Ja ik heb wel degelijk iets beters te doen, maar ik heb geen goesting.
Is seks dan geen plezant onderwerp?

Khonnor 20 september 2005 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
vrt kijken kan je gezondheid ernstig schaden.

een half uurtje is voor mij het maximum, op weekbasis dan wel, ik heb het gevoel dat mijn hersencellen afsterven bij het aanzien van zoveel platte stront.

Welke hersencellen? ... (ik geef toe, dit was een beetje goedkoop)

Corcovado 20 september 2005 13:27

Het wordt tijd dat ons Claudineke eens ne neger met goei gereedschap vindt om eens goed van bil te gaan. Al die topics over seks starten is toch wel een duidelijk teken dat ze al lang niet meer van de grond gegaan is. :-D

Bad Attila 20 september 2005 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Corcovado
Het wordt tijd dat ons Claudineke eens ne neger met goei gereedschap vindt om eens goed van bil te gaan. Al die topics over seks starten is toch wel een duidelijk teken dat ze al lang niet meer van de grond gegaan is. :-D

Wie zou haar willen?
Met een oplaasbare pop moet je daarna tenminste niet beginnen praten... :twisted:

Teerke 20 september 2005 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Wie zou haar willen?
Met een oplaasbare pop moet je daarna tenminste niet beginnen praten... :twisted:

Ik wil wel. Het is voor mij geleden van 3 januari 2001.

Bad Attila 20 september 2005 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Ik wil wel. Het is voor mij geleden van 3 januari 2001.

8O
Met de pop of met Clo-Clo? Of met beide? ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be