![]() |
VRT-hoerenkot : nieuw schandaal Geysen / Van Hecke
VRT-netmanager Geysen verhuist wegens relatie met Van Hecke
![]() ![]() "De aanleiding voor deze verandering van opdracht, is de persoonlijke relatie die ontstaan is tussen Bettina Geysen en Aimé Van Hecke, algemeen directeur televisie", aldus het persbericht. Bettina Geysen en Aimé Van Hecke zeggen hierover: "Wij beseffen dat onze persoonlijke relatie het onmogelijk maakt om op een serene manier samen te blijven functioneren in het management van de VRT-televisie". Om de continuïteit van Eén en Ketnet te garanderen, blijft Bettina Geysen in het belang van VRT en de VRT-televisie netmanager tot een opvolger is aangeduid. </STRONG></EM></U></I></B> Het ene na het andere seksschandaal en dat wil de les spellen aan de mensen ? Is slechter dan bij de VTM 12/09/05 23u27 |
ik hoop dat ze samen nog veel sekspret hebben
|
Ik snap niet dat er mensen zijn die zoveel tam-tam maken over een flirtje hier of flirtje daar.Er zijn toch kwaliteitsvolle gelegenheden genoeg in Vlaanderen waar men SAMEN eens kan genieten van ander vlees.
Ksnap da niet............[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
vrt kijken kan je gezondheid ernstig schaden.
een half uurtje is voor mij het maximum, op weekbasis dan wel, ik heb het gevoel dat mijn hersencellen afsterven bij het aanzien van zoveel platte stront. |
Het is natuurlijk wel zo dat Bettina haar carriere weel heel raar en snel verlopen is bij de VRT, in geen tijd van omroepster tot netmanager. Een mens zou er zich wel vragen bij gaan stellen.
|
Claudine, heb je lang geen goeie sex gehad of zo ?
Mensen zijn vrij sex te hebben met wie ze maar willen.. snapt ge ? |
Het is al langer geweten dat vooral de VRT en de UGent tot de top behoren bij de overheidsinstellingen waar hoererij schering en inslag is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hedde gulle echt niks beters of plezanters om over te discussiëren?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik heb wel degelijk iets beters te doen, maar ik heb geen goesting. Is seks dan geen plezant onderwerp? |
Citaat:
|
Het wordt tijd dat ons Claudineke eens ne neger met goei gereedschap vindt om eens goed van bil te gaan. Al die topics over seks starten is toch wel een duidelijk teken dat ze al lang niet meer van de grond gegaan is. :-D
|
Citaat:
Met een oplaasbare pop moet je daarna tenminste niet beginnen praten... :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Met de pop of met Clo-Clo? Of met beide? ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be