![]() |
Welke televisiezender bekijkt u voor internationaal nieuws?
Er is hier een discussie geweest over de extreem rechtse BBC en diens milde houding tegenover de oorlogsmisdadigers in Washington. Misschien de gelegenheid om eens te peilen welke "international" nieuws-televisiezender hier zoal het meest bekeken wordt.
|
Ik keek soms naar cnn maar die zender kunnen wij sinds korte tijd niet meer pakken.
|
Citaat:
|
cnn af en toe, maar helaas behoort dit tot het verleden.
|
Vooral France 2. Ik kijk trouwens niet alleen naar hun nieuws maar ook naar uitzendingen als "Envoyé Spécial" die op die internationaal nieuws terugkomen.
|
Citaat:
|
Ik verkies de Turkse versie van CNN, namelijk CNN Türk.
|
Telenet moet dood! Dood zeg ik!
|
TV is voor losers
|
Voor het dagelijkse nieuws: het journaal op NOS en ARD. Een lekker ouderwets en degelijk overzicht van wat er in de wereld gebeurt zonder commentaar van professoren, geen 10 minuten doorbomen over een verkeersongeval. Als er in België iets belangrijks gebeurt hoor ik het daar wel :)
Vroeger keek ik ook naar BBC World en CNN. Dankzij Telenet kan dit niet meer. |
Het NOS nieuws is inderdaad erg degelijk. Aan de Belgische journaals erger ik me blauw als ze weer voor elke scheet een reporter ter plaatse er bijhalen.
|
Citaat:
Ik dacht bij mezelf : en nu meldt men dat Pierre zijn dochter haar gebuur gisteren van zijn fiets gevallen was en de reporter te plaatse kwam vragen hoe hij zijn fietsbel die in het ongeluk gesneuveld was ging herstellen. :roll: |
Citaat:
Verder: zoveel mogelijk zenders, om te vergelijken[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
MSNBC , CNN , BBC World, Fox en Sky news zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al Jazeera en MBC(arabische zender, zeg maar een soort VRT) Ik kijk liever BBc dan CNN, dat is nl. al helemaal pro-Amerikaans en anti-Palestijns.
MA |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be