![]() |
Hier in dit deel van het forum zijn we vaak bezig met afscheidingen en herenigingen...Ik zou trouwens wel eens willen weten wat jullie zouden vinden van andere 'fusies' tussen landen:
Bijvoorbeeld: Verenigde Staten met Canada Duitsland met Oostenrijk Rusland met Wit-Rusland Noorwegen met Zweden China met Taiwan en nog veel meer... PS: Ik wil niet debatteren over de haalbaarheid, maar over de consequenties voor ons *De Lage Landen*... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar wil je naartoe? Naar de consequenties van een hereniging tussen Nederland en Vlaanderen?
|
Citaat:
Ik wil dus het algehele verschijnsel ter sprake stellen... |
Er is geen enkele zichzelfrespecterende Canadees die bij de USA wil 8O
De hereniging tussen Duitsland en Oostenrijk is enkel de wil van enkele nazi-organisaties, en Jan gaat dat nú tegenspreken. |
Citaat:
Of Oostenrijkers of Duitsers nu voor een hereniging staan te springen, betwijfel ik. De Oostenrijkers kijken met een zekere meewarrigheid richting hun grotere broer die ze veel te links en te progressief vinden. Met de Beieren delen ze echter wel heel veel. |
Citaat:
Jongens ik wil even de welles en nietes van het mogelijke even er buiten laten en ons richten op de effecten... Wat zou het voor de wereld betekenen als Canada en de VS samengaan??? Of voor Europa als Duitsland en Oostenrijk samengaan??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De wereld zou met een machtig land méér moeten rekening houden. Alleen al omdat Vlaanderen en Nederland de twee zeer belangrijke wereldhavens in handen hebben en nu al (toevallig) tot de welvarendste landen ter wereld behoren. Jaja, Ik weet het BLUBBERS! Vlaanderen is (nog) geen (onafhankelijk) land. En dat zullen jullie wel zolang mogelijk beletten ook! |
Citaat:
|
De VU (of N-VA) streefde naar een Europa der regio's!
|
Citaat:
|
Gek toch dat Tacitus het ALTIJD gemunt heeft op de N-VA en NOOIT op Spirit. Nochtans OOK een deel van de ex.VU.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een pech toch dat het (nog) niet gelukt is de N-VA 'veilig' achter een cordon sanitair 'op te bergen'. Maar nu begrijp ik wel beter jullie haat tegenover Bourgeois en jullie drijfveren. De man heeft zich immers NIET in de netten van jullie hoogstaande asielcentrum voor verraderstuig laten vangen. :P |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be