![]() |
Vlaams nationalistische Jugend
Gisteren reed ik door de Diksmuidelaan te Berchem, en mijn aandacht werd gewekt door een hoekgebouw met een Vlaamse Leeuw, ofwel het thuisfront van VNJ-end Vlaanderen:
![]() Hoe is het nog mogelijk dat zoiets nog bestaat? :shock: Wat gebeurt er achter deze muren? Is het een museum? Is dit gebouw niet vaak het mikpunt voor vandalisme? Wat vinden de buurtbewoners van deze opvallende gebuur? Wie wilt daar nu boven of naast wonen? En dan zeggen dat we in 2005 leven. Men zou denken de Middeleeuwen! :rofl: |
Uw stilzwijgende meerderheid zal die winkel wel eens komen kort en klein slaan zeker om Vorst en Vaderland te beschermen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
U was me voor. Ik wou ook een opmerking maken over koningen en feodale middeleeuwen.
|
Dit noem ik actieve buurtverloedering. Stel u eens voor dat men in Borgerhout vlaggen van Marokko of Turkije zou buitenhangen, het kot zou voor de Vlaams-nationalen te klein zijn. Men kan de buurtbewoners best duidelijk maken dat de aanwezigheid van het VNJ negatief is voor het imago van de buurt, en dus de vastgoedprijzen negatief zal beïnvloeden.
Zo ook heb ik een vlaggenwinkel gezien op de Oude Koornmarkt (Antwerpen), met een Zwarte Leeuw in de etalage. Als men dat zou gedaan hebben in '45, dan lag de vitrine aan diggelen, zoveel is zeker! De Vlaams-nationalen denken zich blijkbaar alles te kunnen permitteren!:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de goede orde, het gaat om volgende gebouwen: ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De BUB club slaagt er toch steeds opnieuw weer in zich belachelijk te maken. De meest reactionaire en middeleeuwse partij van dit moment is wel de BUB, voor wie de Vorst nog haast de belichaming van God op aarde is. |
Citaat:
Als je geloofwaardig wilt overkomen, vergelijk je best appelen met appelen ipv er fruitsla van te maken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Hmmm... fruitsla! (kwijl kwijl)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be