KempensBoerke |
20 september 2005 15:00 |
Goh ja, ik heb wel een boel van die vreselijk anale dingen.
Bijvoorbeeld die ouwe hoeren met hun hangtieten en tonnen cellulitis in hun billen gaan in de zomer eens een badpak aantrekken...moest da badpak luchtdicht zijn, kunde er een luchtballon mee maken.
Goeie raad van Boerke. Als ge niet om aan te zien zijt in uwe halfblote, steek dan uw lijf niet in een licht stukske textiel hé. 'T is dik klote bij momenten om zo'n dikke vormeloze wijven te zien rondwaggelen...m'n libido.... Zum kotsen.
Bedoel je zoiets?:roll:[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by KempensBoerke on 20-09-2005 at 16:03
Reason:
--------------------------------
Bijvoorbeeld die ouwe hoeren met hun hangtieten en tonnen cellulitis in hun billen gaan in de zomer eens een badpak aantrekken...moest da badpak luchtdicht zijn, kunde er een luchtballon mee maken.
Goeie raad van Boerke. Als ge niet om aan te zien zijt in uwe halfblote, steek dan uw lijf niet in een licht stukske textiel hé. 'T is dik klote bij momenten om zo'n dikke vormeloze wijven te zien rondwaggelen...m'n libido.... Zum kotsen.
Bedoel je zoiets?:roll:[/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by KempensBoerke on 20-09-2005 at 16:02
Reason:
Goeie raad van Boerke. Als ge niet om aan te zien zijt in uwe halfblote, steek dan uw lijf niet in een licht stukske textiel hé. 'T is dik klote bij momenten. Zum kotsen.
Bedoel je zoiets?:roll:[/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by KempensBoerke on 20-09-2005 at 16:01
Reason:
Goeie raad van Boerke. Als ge niet om aan te zien zijt in uwe halfblote, steek dan uw lijf niet in een licht stukske textiel hé. 'T is dik klote bij momenten. Zum kotsen, dus compleet anaal.[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Bijvoorbeeld die ouwe hoeren met hun hangtieten en tonnen cellulitis in hun billen gaan in de zomer eens een badpak aantrekken...moest da badpak luchtdicht zijn, kunde er een luchtballon mee maken. 'T is nie om aan te zien. Zum kotsen, dus compleet anaal.[/size] |
[/edit]
|