Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Kwart moslimvrouwen gaat vreemd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=40689)

Antoon 20 september 2005 16:10

Kwart moslimvrouwen gaat vreemd

Wie had dat gedacht? 8O

Dan vraag ik mij af wat al dat gefundamentalistische bullshit wel voor nodig is. Just a bunch of crap.

Citaat:

Bijna één op vier van de Turkse en Marokkaanse moslima’s in Nederland gaat vreemd. Dat blijkt uit een enquête door het tijdschrift BLVD. Daar tegenover staat dat 90 procent van de moslima’s als maagd het huwelijk ingaat.

Het is voor het eerst dat gericht onderzoek is gedaan naar de seksuele opvattingen en gedragingen van de in Nederland woonachtige Turkse en Marokkaanse moslima’s. Van Nederlandse vrouwen tout court zou één op drie vreemdgaan.
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Antoon on 20-09-2005 at 17:10
Reason:
--------------------------------

Wie had dat gedacht? 8O

Dan vraag ik mij af wat al dat gefundamentalistische bullshit wel voor nodig is. Just a bunch of crap.

Citaat:

Bijna één op vier van de Turkse en Marokkaanse moslima’s in Nederland gaat vreemd. Dat blijkt uit een enquête door het tijdschrift BLVD. Daar tegenover staat dat 90 procent van de moslima’s als maagd het huwelijk ingaat.

Het is voor het eerst dat gericht onderzoek is gedaan naar de seksuele opvattingen en gedragingen van de in Nederland woonachtige Turkse en Marokkaanse moslima’s. Van Nederlandse vrouwen tout court zou één op drie vreemdgaan.
[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Wie had dat gedacht? 8O

Citaat:

</STRONG></EM></U></I></B>[/size]
[/edit]

Jampie 20 september 2005 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Wie had dat gedacht? 8O

Zie je wel dat die vrouwen geïntegreerd zijn en onze gewoontes overnemen.:-D

Mustapha 20 september 2005 16:12

Zijn ze nu geslaagd voor de emancipatietest?

garfield 20 september 2005 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jampie

Tja leuk hé ;-)

Musketo 20 september 2005 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Zijn ze nu geslaagd voor de emancipatietest?

Nee. Ze moeten eerst hun venten openlijk bedriegen en vernederen. Dan. Enkel dan.

Antoon 20 september 2005 16:14

Citaat:

Dacht er net zo over.

Als ze hun rokskes naar omhoog doen en hun broekskes laten zakken, dan is die stoemme vod op hun kop toch ook voor niks nodig zeker?

Mustapha 20 september 2005 16:15

Uiteraard, men vindt altijd wel iets...

Musketo 20 september 2005 16:16

En nu denkt den Mustaph van: 'Amai, wat zijn die westerse zwijnen toch decadent zeg.'

Antoon 20 september 2005 16:18

De Westerse zwijnen? Het gaat hier over één op de vier moslima's die hun benen opentrekken voor een vreemde...[edit]
[size=1]After edit by Antoon on 20-09-2005 at 17:18
Reason:

De Westerse zwijnen? Het gaat hier over één op de vier moslima's die hun benen opentrekken voor een vreemde...[/size]

De Westerse zijnen? Het gaat hier over één op de vier moslima's die hun benen opentrekken voor een vreemde...[/size]
[/edit]

Mustapha 20 september 2005 16:18

wie weet...

Musketo 20 september 2005 16:20

There is beauty in the breakdown.

Antoon 20 september 2005 16:27

Eigenlijk is het verhaal logisch. Hoe zou je zelf zijn, mocht je je leven lang onder bijvoorbeeld...

zoiets moeten liggen....

JusticeLover 20 september 2005 16:29

Maagdenvliesoperatie is niets nieuws.

JusticeLover 20 september 2005 16:30

Citaat:

Eigenlijk is het verhaal logisch. Hoe zou je zelf zijn, mocht je je leven lang onder bijvoorbeeld...

zoiets moeten liggen....

Geef die vrouwen maar deze

Antoon 20 september 2005 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO

Volgens mij gaan ze niet met 'deze' vreemd hoor? Ze gaan met autochtone Europeanen vreemd. En als ze mooi zijn, dan kunnen ze mij eruit pikken, geen probleem. ;-)[edit]
[size=1]After edit by Antoon on 20-09-2005 at 17:32
Reason:

Citaat:

Volgens mij gaan ze niet met 'deze' vreemd hoor? Ze gaan met autochtone Europeanen vreemd. En als ze mooi zijn, dan kunnen ze mij eruit pikken, geen probleem. ;-)[/size]

Citaat:

Volgens mij gaan ze niet met 'deze' vreemd hoor? Ze gaan met autochtone Europeanen vreemd. En als ze mooi zijn, dan kunnen ze mij eruit pikken, geen probleem. ;-)[/size]
[/edit]

Jampie 20 september 2005 16:34

Citaat:

Vader Abraham, waar zijn de smurfen ?

Apocalyps 20 september 2005 16:34

Citaat:

zoiets moeten liggen....

Of zoiets....:

garfield 20 september 2005 16:35

Citaat:

Volgens mij gaan ze niet met 'deze' vreemd hoor? Ze gaan met autochtone Europeanen vreemd. En als ze mooi zijn, dan kunnen ze mij eruit pikken, geen probleem. ;-)

snoeper ;-)

Antoon 20 september 2005 16:35

Citaat:

Vader Abraham, waar zijn de smurfen ?

:rofl: :rofl: :rofl:

Antoon 20 september 2005 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield
snoeper ;-)

;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be