Grellig |
21 september 2005 16:32 |
Aan de regels houden op het moment dat ze nuttig zijn??
De belgische politiek laat de laatste week weer eens zien hoe hypocriet ze werken.Na het invoeren van de zone30 rond de schoolpoorten zegt Landuyt dat we ons "aan die regel moeten houden wanneer het nuttig is".
Tja,persoonlijk ben ik absoluut voorstander van het gezond verstand,maar een verkeersregel is een regel en dient nageleefd te worden,en niet alleen wanneer ze "nuttig" is.Want dan kun je beginnen vragen wanneer die regel nuttig is natuurlijk.Als je s'nachts dan op de autosnelweg rijdt en er is geen kat te zien dan is de 120KM/HR regel ook niet nuttig en kunnen we gerust de snelheid opvoeren.
Wat is "nuttig" in deze context?Iemand een antwoord?[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by Grellig on 21-09-2005 at 17:34
Reason:
--------------------------------
De belgische politiek laat de laatste week weer eens zien hoe hypocriet ze werken.Na het invoeren van de zone30 rond de schoolpoorten zegt Landuyt dat we ons "aan die regel moeten houden wanneer het nuttig is".
Tja,persoonlijk ben ik absoluut voorstander van het gezond verstand,maar een verkeersregel is een regel en dient nageleefd te worden,en niet alleen wanneer ze "nuttig" is.Want dan kun je beginnen vragen wanneer die regel nuttig is natuurlijk.Als je s'nachts dan op de autosnelweg rijdt en er is geen kat te zien dan is de 120KM/HR regel ook niet nuttig en kunnen we gerust de snelheid opvoeren.
Wat is "nuttig" in deze context?Iemand een antwoord?[/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------
Tja,persoonlijk ben ik absoluut voorstander van het gezonde verstand,maar een verkeersregel is een regel en dient nageleefd te worden,en niet alleen wanneer ze "nuttig" is.Want dan kun je beginnen vragen wanneer die regel nuttig is natuurlijk.Als je s'nachts dan op de autosnelweg rijdt en er is geen kat te zien dan is de 120KM/HR regel ook niet nuttig en kunnen we gerust de snelheid opvoeren.
Wat is "nuttig" in deze context?Iemand een antwoord?[/size] |
[/edit]
|