Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Spirit dankt U voor uwaaaaaaaandacht! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=40816)

Spiritist 22 september 2005 11:16

Spirit dankt U voor uwaaaaaaaandacht!

Het was een tijdje geleden dus op een vrije dag eens komen piepen op het forum...

Heb hier eens diagonaal door het forum gelezen en ik moet zeggen, het is redelijk ongelooflijk hoeveel Spirit hier in de diverse topics te beurt komt! En dat voor een partij met zogezegd 1.8% van de kiezers...

Ik kan jullie enkel danken voor de ruime aandacht! Misschien zijn we nog zo slecht niet bezig. Terwijl jullie energie steken in het zeggen hoe slecht de anderen (en Spirit natuurlijk) wel zijn, zullen wij ons verder bezig houden om het wonen en leven hier in Vlaanderen structureel te verbeteren. Dat vinden wij een nuttiger besteding van onze tijd!

Met vriendelijke groeten.

Spiritist

Betweter 22 september 2005 11:23

?

Teveel wiet gesmoord?

Bobke 22 september 2005 11:45

Over welk forum hebt ge het ?
Ik wil ook wel eens gaan piepen op het forum waar SPIRIT ter sprake komt.

King of beggars and fleas 22 september 2005 11:49

spirit wat is dat ?

Patriot! 22 september 2005 11:57

Wordt hier over spirit gesproken?

Tantist 22 september 2005 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spiritist
Heb hier eens diagonaal door het forum gelezen en ik moet zeggen, het is redelijk ongelooflijk hoeveel Spirit hier in de diverse topics te beurt komt! En dat voor een partij met zogezegd 1.8% van de kiezers...

Bwah, de BUB haalt nog meer aandacht en hun kiespubliek is nog kleiner.

Citaat:

Misschien zijn we nog zo slecht niet bezig.
Als je zo denkt, doe mij dan eens een groot pleziertje en doe dan maar verder zoals jullie bezig zijn ;-)

Citaat:

Terwijl jullie energie steken in het zeggen hoe slecht de anderen (en Spirit natuurlijk) wel zijn, zullen wij ons verder bezig houden om het wonen en leven hier in Vlaanderen structureel te verbeteren. Dat vinden wij een nuttiger besteding van onze tijd!

Spiritist
Wat ben jij verzuurd zeg ;-)

jan hyoens 22 september 2005 12:30

God sta ons bij als mensen die een dikke homo met spuugafschuwelijke brilletjes als voorzitter verkiezen Vlaanderen structureel moeten verbeteren

De Garde 22 september 2005 13:11

Citaat:

Het was een tijdje geleden dus op een vrije dag eens komen piepen op het forum...

Ik kan jullie enkel danken voor de ruime aandacht! Misschien zijn we nog zo slecht niet bezig. Terwijl jullie energie steken in het zeggen hoe slecht de anderen (en Spirit natuurlijk) wel zijn, zullen wij ons verder bezig houden om het wonen en leven hier in Vlaanderen structureel te verbeteren. Dat vinden wij een nuttiger besteding van onze tijd!

Spiritist

OK, en bol het nu maar weer af.

Supe®Staaf 22 september 2005 13:31

Citaat:

Terwijl jullie energie steken in het zeggen hoe slecht de anderen (en Spirit natuurlijk) wel zijn, zullen wij ons verder bezig houden om het wonen en leven hier in Vlaanderen structureel te verbeteren.

't Schijnt dat jullie niet langer Vlaanderen willen verbeteren naar de wens van de burger, maar eigengereid volgens partij-inzichten?
Het enige waardevolle programmapunt van SPIRIT, directe democratie wordt dus overboord gekieperd.
Zonde.

Citaat:

Dat vinden wij een nuttiger besteding van onze tijd!

Spiritist
Deze bemoeizieke dirigistische betutteling met de wijze waarop anderen hun vrij tijd invullen is werkelijk dégoutant.
't Is te merken dat wat de burger wenst voor SPIRIT niet langer een prioriteit is.
Eigen goesting eerst.
De appel valt minder ver van de VB-boom dan je zou denken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 22-09-2005 at 14:31
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Terwijl jullie energie steken in het zeggen hoe slecht de anderen (en Spirit natuurlijk) wel zijn, zullen wij ons verder bezig houden om het wonen en leven hier in Vlaanderen structureel te verbeteren.

't Schijnt dat jullie niet langer Vlaanderen willen verbeteren naar de wens van de burger, maar eigengereid volgens partij-inzichten?
Het enige waardevolle programmapunt van SPIRIT, directe democratie wordt dus overboord gekieperd.
Zonde.

Citaat:

Spiritist
Deze bemoeizieke dirigistische betutteling met de wijze waarop anderen hun vrij tijd invullen is werkelijk dégoutant.
't Is te merken dat wat de burger wenst voor SPIRIT niet langer een prioriteit is.
Eigen goesting eerst.
De appel valt minder ver van de VB-boom dan je zou denken.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Zonde.

Citaat:

Spiritist
De bemoeizieke dirigistische betutteling met de wijze waarop anderen hun vrij tijd invullen is werkelijk dégoutant.
Eigen goesting eerst.
De appel valt minder ver van de VB-boom dan je zou denken.[/size]
[/edit]

zorroaster 22 september 2005 14:26

Op het moment dat Spirit dezelfde redeneringen begint te maken als de BUB (iedereen praat hier over ons, we moéten wel belangrijk zijn!), zou ik als Spiritist behoorlijk zenuwachtig worden...

Jong N-VA'er 22 september 2005 17:07

Waar hebben we zo'n post nog al eerder gezien... .

Schavuit 25 september 2005 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
God sta ons bij als mensen die een dikke homo met spuugafschuwelijke brilletjes als voorzitter verkiezen Vlaanderen structureel moeten verbeteren

is lambert dan homo dan? wist ik niet, lol

giserke 25 september 2005 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schavuit
is lambert dan homo dan? wist ik niet, lol

natuurlijk niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be