![]() |
Ik zoek de grondbeginselen zoals opgesteld bij de oprichting van het Vlaams Blok. Ik vind het al redelijk verdacht dat ik het niet op hun site vind. Weet iemand ze ergens staan?
|
Citaat:
Er bestaan twee versies van. ![]() |
Das helemaal geweldig! Heeft er iemand van de Vlaams Blokkers hier de ballen om mij de twee versies toe te sturen?
Of is het "wij zeggen wat u denkt, u moet maar raden wat wij denken"? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het 70-puntenprogramma is ondertussen bekend (site www.belgischeunie.be :twisted: )
Het oprichtingsmanifest natuurlijk niet... toch vreemd dat niemand dit wil vrijgeven, zelfs de overlopers van het Blok niet... misschien uit angst :?: |
Citaat:
|
Zielig om te zien hoe men hier met alle middelen tracht het Blok te raken! Ten eerste ik ga hier ook geen teksten uit de middeleeuwen gaan aanhalen om de cd&v aan te vallen, of de marxistische teksten om de sossen zwart te maken! Als je dan toch het Blok wil aanvallen doe het dan op de huidige standpunten! Maar ja, sinds ik hier begonnen ben met alle programmapunten zwart op wit neer te pennen kan men nog moeilijk met de clichés en de oue leugens afkomen, dus gaat men er weer zelf verzinnen! Nogmaals zielig! :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zou je zo vriendelijk willen zijn het persbericht of de memo die Dillen of VanHecke bij het ter ziele gaan van de grondbeginselen de wereld in heeft gestuurd op te sturen? Dank je. |
[size=6]Wat voor achterlijke linkse tiepen zitten dit forum hier eigenlijk vol te schijten???? Er is gewoon NIKS controversieels of verkeerds aan die Grondbeginselen, waarvan er uiteraard maar 1 (één!!!) versie bestaat![/size] :roll:
Natuurlijk vind Rood Johanneke die niet op de webstek omdat die brochure al dateert van begin de jaren '80 en er een lijst van politieke eisen bij staat die niet meer van toepassing is op de huidige maatschappij. [/b] |
[quote="Raf"]
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee ik ben geen moderator. Ik ben ook niet op zoek naar de partijpunten maar naar de ideologische basis, de beginselverklaring. Normaal zijn de grondbeginselen het belangrijkste document voor een partij, daar staat de basis in. Je lijkt te stellen dat de grondbeginselen er niet meer toe doen of dat ze zijn veranderd. Is daar enige ruchtbaarheid aan gegeven? Ik zou het nogal raar vinden indien het Vlaams Blok geen ideologische achtergond (meer) heeft. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Rustig rustig, ge moet u niet zo kwaad maken. Ik wil ze gewoon lezen, wat is daar nu zo erg aan? Staan daar zo'n grote geheimen in? Ik wil iets meer lezen over de ideologische basis van het Vlaams Blok, en ik dacht dat de 'grondbeginselen' daar het ideale document voor was. Kan je ze posten aub? |
Een Middeleeuwse tekst? Tiens, waarom wordt die dan nog steeds aangeprezen op tal van Vlaams Blok websites? Op de site van 'Jongerenactief' kun je die brochure nog steeds bestellen ;-)
Ik heb hier alvast een versie liggen, maar zie het niet zitten om die over te typen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be