Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Rechts (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Hoe linksen wegzuiveren? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4083)

H. Guderian 23 juni 2003 18:45

Het is een feit dat het linkse mollenwerk in de maatschappij een gevaar vormt voor de samenleving. De schade die links toebrengt aan de maatschappij is bewust, omdat links eerst de mens als dusdanig moet "ontwortelen" en "gelijk maken" alvorens zij hun maatschappelijk project kunnen realiseren. Gelijkheid is immers iets onbestaands, dus moet het gemaakt worden. Daarom dat links bestuur steeds uitloopt op repressie, dwangsystemen, political correctness, manipulatie en indoctrinatie,...

De vraag dient dus gesteld, hoe kunnen we op een verstandige manier en zonder al te veel bloedvergieten linkse personen zodanig "uitschakelen" dat ze beroepshalve geen schade meer kunnen aanrichten aan de maatschappij.
Moet er een beroepsverbod komen in bijvoorbeeld onderwijs voor linksen? Of in de media?
Dienen linkse personen geficheerd te worden?

el flamon 24 juni 2003 21:52

De rechtse standpunten moeten uit de taboezone gehaald worden. Je kan hier niet over de vreemdelingenproblematiek spreken of je bent een racist, facist, vreemdelingenhater, reactionair manneke, Nazi, negerneuker, oorlogszuchtige, en meer van dat.

Maar als je gewoon alle problemen ontkent, wordt je de hemel ingeprezen als de "verstandige, vredelievende" mens.

Tantist 25 juni 2003 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door el flamon
De rechtse standpunten moeten uit de taboezone gehaald worden.

Dat zal geen sinecure zijn met types als Guderian. Het volstaat om een beetje vertrouwen te kweken van jaren, dat dat soort langs komt om alles kapot te doen in 1 minuut...

H. Guderian 25 juni 2003 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door el flamon
De rechtse standpunten moeten uit de taboezone gehaald worden.

Dat zal geen sinecure zijn met types als Guderian. Het volstaat om een beetje vertrouwen te kweken van jaren, dat dat soort langs komt om alles kapot te doen in 1 minuut...

Tja, traditioneel rechts beschadigt z'n eigen imago door dat het asociale standpunten inneemt die zeer gemakkelijk door links kunnen worden uitgebuit.
En u weet, dat het soort rechts dat jij verdedigt (von Hayek, Bouckaert,...) schade zou ondervinden van wat ik zeg en doe, vind ik mooi meegenomen.

Voorts weet ik perfect wel wat ik tegen wie op welk moment kan zeggen hoor. :wink:

Tantist 25 juni 2003 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
En u weet, dat het soort rechts dat jij verdedigt (von Hayek, Bouckaert,...) schade zou ondervinden van wat ik zeg en doe, vind ik mooi meegenomen.

Voila, het ultieme bewijs dat rechtsextremisme belangrijker is dan een pluralistisch rechts voor Gud...

H. Guderian 27 juni 2003 14:15

Citaat:

Citaat:

Voila, het ultieme bewijs dat rechtsextremisme belangrijker is dan een pluralistisch rechts voor Gud...

Laat ons zeggen dat ik kies voor die vorm van "rechts" die bereid is de traditionele links-rechts tegenstelling te overstijgen omdat deze verbonden is aan het huidige economistische systeem. Wat voor mij echt van belang is, is de maatschappij die je voor ogen hebt als ideaalbeeld, en vervolgens hoe je die eventueel kan bereiken of realiseren. Welke etiketjes daar nadien opgekleefd worden is eigenlijk onbelangrijk.

Tantist 29 juni 2003 19:43

Zeker als die etiketjes maar al te waar blijken te zijn... :twisted:

H. Guderian 30 juni 2003 17:51

Citaat:

Hoe weet je dat ze waar zijn? :D

Tantist 30 juni 2003 18:11

Citaat:

Citaat:

Ik heb ogen in mijne kop Gud...

TomB 2 juli 2003 01:02

Citaat:

Voorts weet ik perfect wel wat ik tegen wie op welk moment kan zeggen hoor. :wink:

Een echte opportunist die eigenlijk geen idealen heeft. In de gevangenis zou hij al rap de bitch van een neger zijn omdat hij bescherming nodig heeft.

C uit W 2 juli 2003 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:

Een echte opportunist die eigenlijk geen idealen heeft. In de gevangenis zou hij al rap de bitch van een neger zijn omdat hij bescherming nodig heeft.

:lol:

H. Guderian 10 juli 2003 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:

Jij verwart strategie met opportunisme m'n beste! Je moet durven en kunnen gebruik maken van elementen uit het systeem om dat systeem zelf te ondermijnen. Pino Rauti, oud-voorzitter van de MSI, zei ooit: "Wij gaan niet naar het parlement om handjes te schudden, maar om ze af te hakken." Hij had overschot van gelijk...

H. Guderian 10 juli 2003 16:32

Citaat:

Citaat:

Citaat:

:?:

Je hebt mij nog nooit gezien en weet niet waar ik mij bezig hou.

Elle 10 juli 2003 16:36

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Gudje, ge moogt mij alles vertellen hoor. Ik wil alles over u weten.... Dan kan ik u neen dikke 'knuf' komen geven sé.... :lol:

H. Guderian 10 juli 2003 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elle
Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Gudje, ge moogt mij alles vertellen hoor. Ik wil alles over u weten.... Dan kan ik u neen dikke 'knuf' komen geven sé.... :lol:

Sluit aan bij de Gentse NSV en uw wensen worden misschien vervuld... 8)

Elle 10 juli 2003 16:42

Ik peis dak er ni echt in pas gudje :cry: :cry: (heb er toch sterk mijn twijfels bij :wink: )
Geen andere manier?????

H. Guderian 10 juli 2003 16:43

Citaat:

Ik peis dak er ni echt in pas gudje :cry: :cry: (heb er toch sterk mijn twijfels bij :wink: )
Geen andere manier?????

Waarom niet?

Elle 10 juli 2003 16:44

You hate me, remember... :wink:

H. Guderian 10 juli 2003 16:52

Citaat:

You hate me, remeber... :wink:

Ik haat niemand.
Trouwens, als je denkt dat ik jou "haat", waarom wil je mij dan een "knuf" geven? :lol:

Elle 10 juli 2003 16:55

Citaat:

Citaat:

You hate me, remeber... :wink:

Ik haat niemand.
Trouwens, als je denkt dat ik jou "haat", waarom wil je mij dan een "knuf" geven? :lol:

Ik heb grote moordplannen :wink: Ik ga u....versmachten met mijn tetten :twisted:

PS: Ik citeer jou: 'Ik haat alles wat liberaal is'.....dus.....je haat mij ook :cry: :cry:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be