Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Schandalig : onkatholieke Big Brother keert terug (https://forum.politics.be/showthread.php?t=40886)

Sofietje 22 september 2005 21:42

Schandalig : onkatholieke Big Brother keert terug

Big Brother keert terug

KanaalTwee zendt volgend jaar een nieuwe reeks van Big Brother uit. Nochtans schoof de zender de realityreeks in 2003 in de koelkast. ,,We zegden nooit dat het afscheid definitief was'', zegt directeur Jo Nachtergaele. ,,KanaalTwee is intussen een sterke zender geworden met veel Vlaamse programma's. Big Brother verdient daar zeker een plek tussen.''

KanaalTwee zond Big Brother voor het eerst uit in 2000. De reeks haalde zo'n hap uit het budget dat er nauwelijks nog ruimte was voor andere Vlaamse programma's. ,,Die komen volgend jaar niet in het gedrang'', zegt Nachtergaele. ,,Er komt een nieuwe reeks van Expeditie Robinson en ook de Heren maken de man hebben een grote kans op een derde seizoen.''

Nachtergaele meent dat de interesse bij de Vlaamse kijker nog altijd groot is. In 2003 haalden de uitzendingen op zondagavond gemiddeld 560.000 kijkers en ook na de laatste aflevering bleven vele Vlamingen zich kandidaat stellen. (KV)

22/09/2005

Homo's , trio's, blote borsten , vulgaire praat, siliconen, leugens , bedog, hebzucht , verraad, winstbejag... al het slechte in de mens komt naar boven... eens wij aan de macht zal het wel gedaan zijn met van die vuile spelletjes[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Sofietje on 22-09-2005 at 22:47
Reason:
--------------------------------

Big Brother keert terug

KanaalTwee zendt volgend jaar een nieuwe reeks van Big Brother uit. Nochtans schoof de zender de realityreeks in 2003 in de koelkast. ,,We zegden nooit dat het afscheid definitief was'', zegt directeur Jo Nachtergaele. ,,KanaalTwee is intussen een sterke zender geworden met veel Vlaamse programma's. Big Brother verdient daar zeker een plek tussen.''

KanaalTwee zond Big Brother voor het eerst uit in 2000. De reeks haalde zo'n hap uit het budget dat er nauwelijks nog ruimte was voor andere Vlaamse programma's. ,,Die komen volgend jaar niet in het gedrang'', zegt Nachtergaele. ,,Er komt een nieuwe reeks van Expeditie Robinson en ook de Heren maken de man hebben een grote kans op een derde seizoen.''

Nachtergaele meent dat de interesse bij de Vlaamse kijker nog altijd groot is. In 2003 haalden de uitzendingen op zondagavond gemiddeld 560.000 kijkers en ook na de laatste aflevering bleven vele Vlamingen zich kandidaat stellen. (KV)

22/09/2005

Homo's , trio's, blote borsten , vulgaire praat, siliconen, leugens , bedog, hebzucht , verraad, winstbejag... al het slechte in de mens komt naar boven... eens wij aan de macht zal het wel gedaan zijn met van die vuile spelletjes[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Big Brother keert terug

22/09/2005

Homo's , trio's, blote borsten , vulgaire praat, siliconen, leugens , bedog, hebzucht , verraad, winstbejag... al het slechte in de mens komt naar boven... eens wij aan de macht zal het wel gedaan zijn met van die vuile spelletjes[/size]
[/edit]

Apocalyps 22 september 2005 21:51

Schandalig : onkatholieke Big Brother keert terug

Fantastisch!

Nu ga ik even met het crusifix mijn vrouwtje haar clitoris strelen....ciao

Musketo 22 september 2005 21:56

He jakkes, Betty...

/\|cazar 22 september 2005 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
He jakkes, Betty...

[size=7][/size]
[size=7][/size]
[size=7]HOMO ![/size]

/\|cazar 22 september 2005 22:05

Hoe dan ook, ik kijk er alvast naar uit !

Ik wil een live op teevee zien hoe een vrouw het met een fles Tönissteiner doet !

Musketo 22 september 2005 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar

[size=7]HOMO ![/size]

Eerder een kwestie van goede smaak.

Gorefest 22 september 2005 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
Homo's , trio's, blote borsten , vulgaire praat, siliconen, leugens , bedog, hebzucht , verraad, winstbejag... al het slechte in de mens komt naar boven... eens wij aan de macht zal het wel gedaan zijn met van die vuile spelletjes

Akkoord, big brother is eigenlijk een echt inhouds-en hersenloos programma ...

maar!

Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien :mrgreen:

/\|cazar 22 september 2005 22:14

Citaat:

Eerder een kwestie van goede smaak.

neen, jeannet, dikke tieten zijn dikke tieten !
echte venten twijfelen daar niet aan !

/\|cazar 22 september 2005 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Akkoord, big brother is eigenlijk een echt inhouds-en hersenloos programma ...

maar!

Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien :mrgreen:

neen, wij willen DIKKE tieten zien !

ja hoor, dra in loondienst, ik bereid mij voor op te spreken op het niveau van het slachtvee, kwestie van niet te asociaal over te komen, ben ik al goed bezig ?

Apocalyps 22 september 2005 22:17

Zou het geen goed idee zijn om Big Brother eens in het Kathedraal van Antwerpen te doen? Maar dan wel zo uitbundig mogelijk dat alle orgasmes van de muren in het kathedraal afdruipt, maar deze keer wel zonder kleuters en peuters hé die hebben al genoeg priesterpap gehad. Wat denken jullie ervan?

/\|cazar 22 september 2005 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Zou het geen goed idee zijn om Big Brother eens in het Kathedraal van Antwerpen te doen? Maar dan wel zo uitbundig mogelijk dat alle orgasmes van de muren in het kathedraal afdruipt, maar deze keer wel zonder kleuters en peuters hé die hebben al genoeg priesterpap gehad. Wat denken jullie ervan?

Vunzig ventje.

Musketo 22 september 2005 22:27

Citaat:

neen, jeannet, dikke tieten zijn dikke tieten !
echte venten twijfelen daar niet aan !

TSO of KSO. Duidelijk.

/\|cazar 22 september 2005 22:29

Citaat:

TSO of KSO. Duidelijk.

yup.

TSO, voor de zottigheid aangevuld met een academische ir-graad.
Gewoon om ambetant te doen en veel studentinnekes binnen te doen indertijd.

Mitgard 22 september 2005 22:31

die betty is verbaal zo weerloos dat het bij velen een ongeremde geilheid opwekt.
het gaat 'm niet om de tetten.
als notoir gevoelsmens heb ik oog voor de persoonlijkheid.

Apocalyps 22 september 2005 22:31

Citaat:

Vunzig ventje.

Allé dat lijk mij nog zo prettig, en het is zelfs nog een mooi gebaar naar de kinderen toe, we nemen deze kleine wezens hun arbeid eventjes over....

Musketo 22 september 2005 22:31

Maar je TSO-mentaliteit-niveautje-bijzonder-laag, nee, daar zit je voor eeuwig mee opgescheept.

/\|cazar 22 september 2005 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
die betty is verbaal zo weerloos dat het bij velen een ongeremde geilheid opwekt.
het gaat 'm niet om de tetten.
als notoir gevoelsmens heb ik oog voor de persoonlijkheid.

ik voor zowel de persoonlijkheid als de tetten.

yin en yang

/\|cazar 22 september 2005 22:32

Citaat:

Maar je TSO-mentaliteit-niveautje-bijzonder-laag, nee, daar zit je voor eeuwig mee opgescheept.

gelukkig maar.

/\|cazar 22 september 2005 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Allé dat lijk mij nog zo prettig, en het is zelfs nog een mooi gebaar naar de kinderen toe, we nemen deze kleine wezens hun arbeid eventjes over....

ik vind niet dat je de heerlijkheid en status van de kerk kan bezoedelen !

Apocalyps 22 september 2005 22:41

Citaat:

ik vind niet dat je de heerlijkheid en status van de kerk kan bezoedelen !

.... zei de priester/bisschop/kardinaal.... toen hij gepijpt werdt, en zijn zaad loosde in het peuters mondje/kontje....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be