Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Jongeren verkiezen België! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4091)

Joris bublimburg 24 juni 2003 12:11

Als jullie denken dat de meeste jongeren 'een Vlaanderen boven alles' verkiezen dan slaan jullie de bal wel grondig mis! De laatste tijd wordt er steeds meer interesse vertoond in de BUB, en dit vooral maar zeker niet alleen door ons standpunt van een België ipv een Vlaanderen en een Wallonië! Als ik aan jongeren onze partij voorstel zijn zij steeds meer geïnteresseerd als we de term anti-Vlaams Nationalisme aanhalen! Jongeren denken dus blijkbaar toch na op een realistische manier!

alpina 24 juni 2003 12:17

Houzee, Belgie is morgen weer unitair! :roll:

Jij moet mij eens uitleggen hoe het dan komt dat de NVA bijvoorbeeld zo veel leden heeft bij Ronduit N-VA! Blijkbaar slagen jullie er ook enkel in om profijt te halen uit de jongeren door een antiterm te gebruiken, proficiat daar voor! :roll:

Patriot! 24 juni 2003 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alpina

Jij moet mij eens uitleggen hoe het dan komt dat de NVA bijvoorbeeld zo veel leden heeft bij Ronduit N-VA! Blijkbaar slagen jullie er ook enkel in om profijt te halen uit de jongeren door een antiterm te gebruiken, proficiat daar voor! :roll:

1 op 11 NVA-leden is bij Ronduit NVA.
1 op 3 BUB leden is bij de BUB Jongeren.

alpina 24 juni 2003 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:

De BUB is wel een iets ander soort partij dan de NVA he! Dat is meer een studentenclubje dan iets anders! :wink:

Patriot! 24 juni 2003 12:27

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:

De BUB is wel een iets ander soort partij dan de NVA he! Dat is meer een studentenclubje dan iets anders! :wink:

Het is hier inderdaad net zo gezellig als in de gemiddelde studentenklub, en vele van onze elden zijn inderdaad wel student, maar dat doet toch niets af aan het feit dat we met z'n allen enorm hard werken voor ons ideaal, en dat het mij keer op keer weer verbaast dat zoveel jongeren zich zo belangeloos inzetten voor idealen die jullie steeds afdoen als ouderwets.

Tantist 24 juni 2003 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joris bublimburg
Als jullie denken dat de meeste jongeren 'een Vlaanderen boven alles' verkiezen dan slaan jullie de bal wel grondig mis! De laatste tijd wordt er steeds meer interesse vertoond in de BUB,

Aaah, jullie hebben er eindelijk weer eens een lid bij, en dat moet blijkbaar gepaard gaan met gejuich :twisted:

Vlaamse Leeuw 24 juni 2003 12:59

Blijkbaar moet u anit-zaken aanhalen en niet zozeer waarvoor u wel bent. Trouwens hoeveel leden telt de BUB eigenlijk.

Calle 24 juni 2003 14:20

Elke keer ik hun logo zie, moet ik denken aan die fameuze "Musical" Bub ik ben een vis . Of noemde die toch nog anders ? :wink:

Vlaamse Leeuw 24 juni 2003 15:13

Aan alle BUB'ers: hoeveel leden zijn er eigenlijk in uw partij?

Patriot! 24 juni 2003 15:26

We zouden eens een volkstelling moeten houden, want we zien door het bos de bomen niet meer...
De dienst ledenadministratie is het aan het automatiseren, maar momenteel schat ik zo'n 4-500 leden. (ja, we hebben BEB gedumpt)

Johan C. 24 juni 2003 15:39

Het lidmaatschap is dan ook gratis.... :wink:

Patriot! 24 juni 2003 15:52

Nog welgeteld 5 dagen ;)

Vlaamse Leeuw 24 juni 2003 15:57

Dus nog 5 dagen dat er leden zullen bijkomen. :lol:

Patriot! 24 juni 2003 16:14

? op 28 juni wordt de bijdrage voor de leden vastgelegd.

Vlaamse Leeuw 24 juni 2003 16:17

Wel een rare manier van werken hoor. Eerst kan je zogezegd gratis lid worden, maar nadien moet je toch nog betalen.

Patriot! 24 juni 2003 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Wel een rare manier van werken hoor. Eerst kan je zogezegd gratis lid worden, maar nadien moet je toch nog betalen.

:?: 1 jaar zonder geld gewerkt, nu gaan we verder...

Distel 24 juni 2003 16:26

Een beetje het Stevaerteïsme dus. Eerst is alles gratis, maar dan zal er toch ergens moeten betaald worden :wink: :wink: :wink:

Vlaamse Leeuw 24 juni 2003 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Een beetje het Stevaerteïsme dus. Eerst is alles gratis, maar dan zal er toch ergens moeten betaald worden :wink: :wink: :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Knuppel 24 juni 2003 18:47

Mannen, laat die arme jongen nu maar gerust! Ik krijg er medelijden mee en dat meen ik. Zelfs indien alle 500 leden lidgeld betalen en ze betalen 25 euro per man, dan is dat nog maar een druppel op de roodgloeiende BUB-plaat.

Waarom gaan jullie niet eens bij jullie vrienden van het VBO langs, Patriot? Of bij B-plus? Of bij de koning Boudewijn stichting? Zelfs VAKA (de mannen van het cordon sanitair) kreeg van deze laatste steun. Waarom zouden jullie die dan niet krijgen? Jullie zijn toch de enigen die België kunnen behouden door het terug unitair te maken? Als jullie bij het Belgisch Consortium binnen geraken krijgen ze jullie zelfs in de media! Het Consortium heeft immers heel wat macht over de media. Of willen al deze 'instanties' misschien niet helemaal hetzelfde als de BUB?

Bruno* 24 juni 2003 18:55

En, Knuppel, bij wie ga jij langs? VMO? VJM? St-Maartensfonds?...AA :twisted: ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be