![]() |
Wat vinden onze kranten over de eindeloopbaanproblematiek en de vakbonden?...
Wat vinden de kranten zoal over onze vakbonden... U kent ze wel... die organisaties die weten wat goed is voor het land, zijn bevolking en de... arrebeiders...
Hier het opiniestuk van Paul Geudens uit de GVA: Citaat:
|
Citaat:
Dat wij plat op de buik moeten gaan voor de regering en ja knikken? Trouwens vind u niet dat de vakbonden hier een klein beetje gelijk hebben het zijn trouwens wel de patrons die het eerst en het hardst roepen om brugpensioen als het wat moeilijker gaat in hun bedrijf en mensen moeten afdanken |
De Standaard
Citaat:
|
Ik dacht net dat het de kranten en zéker de hoofdredacteuren waren die weten wat goed is voor het land. Ik vind het overigens vreemd dat onze rechtse vrienden dag in dag uit ons vertellen hoe links de media in Vlaanderen wel niet is, waarna diezelfden (terecht overigens) opmerken dat iedere gazet en iedere commentaarstuk in Vlaanderen de georganiseerde arbeidersbeweging en hun leiders afbreekt. Geld 'links' en geld rechts vinden elkaar wel als het moet.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Eigenlijk zou ik eens willen weten wat de meerderheid van de belgen vind van brugpensioen of ze moeten afgeschafd worden of niet zijn daar al peilingen of zo rond geweest?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten andere: wat ik eigenlijk wel eens zou willen weten wat de meerderheid van de belgen vindt van de wet van de zwaartekracht, of ze afgeschaft moet worden of niet. Zijn daar al peilingen of zo rond geweest?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Hallo?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verlekker me nu al op de discussies over dit soort onderwerpen:-) |
hln
Ben eens benieuwd of ze er gaan uitgeraken dinsdag!! Citaat:
|
Die vakbonden zijn niet dom.
Zij weten goed genoeg dat het Di Pupo is die het voor het zeggen heeft. En dus ligt het voor de hand: hard roepen om nog wat meer gelijk te krijgen. De oplossing: bevoegdheden voor werk overhevelen naar de gemeenschappen. Want iedere Vlaming, zelfs vakbondslid, weet en denkt hetzelfde: als ik op 50 jarige leeftijd kan gaan rentenieren met een mooie bruguitkering, dan zou ik wel zot moeten zijn om het niet te doen ... terwijl met een gewone werkloosheidsvergoeding, ik zal nog eens mijn best moeten doen terwijl ik goed genoeg weet dat dat niet kan blijven duren ... maar mocht ik de laatste zijn die ervan kan genieten, hé, waarom niet. |
Citaat:
|
Is wat de werknemers denken niet belangrijker dan wat enkele hoofdredacteurs schrijven??:-o vreemd...
|
Citaat:
Ze zullen vooruitschuiven weer vooruitschuiven behalve enkele oplosingen in de marge mss. Ik hoor hun pers medeling al:"Tegen het jaar 2012 moet.....":x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be