![]() |
Van zoiets MOET je wel rascist worden
http://www.big-boys.com/articles/ghettofight.html
http://www.ebaumsworld.com/videos/carthieframpage.html Hier gebeurt het ook. Ze zijn toch zó 'lief'. :roll: |
Geacteerd.
Slecht bovendien. Na zo een pak slaag en schoppen (als het echt is) sta je niet zo vlotjes op om een ruit uit te slaan. Totaal ongeloofwaardig. Trouwens waarom zou je racist worden omwille van de huidskleur van criminelen? Wordt boos op de criminelen zelf, maar op anderen met dezelfde huidskleur nijdig worden is totaal van de pot gerukt. Laat je toch niet opjutten door al die stemmingmakerij. |
Ik word racist van mensen die rascist schrijven..
|
Haha vercetti hypocriet. Ge speelt zelf GTA Vice City (dit te zien aan uw nick + avatar) waar ge dat soort dingen MOET doen om het spel uit te spelen maar als iemand dat in het echt doet vindt ge het slecht. Gij zieke Yank zou het volgens mij zelf ook willen doen maar ge hebt er gewoon de ballen niet voor.
|
Van zoiets MOET je wel rascist worden
Met hetzelfde recht zou men dus door dit :
![]() ....specifiek individu mogen veronderstellen dat alle Belgen pedofielen en kindermoordenaars zijn, toch? |
Citaat:
In het echt heb ik een afkeer van geweld -ik heb nog nooit gevochten en zou het ook nooit willen doen- |
Als iemand u zo afzeikt, dan draait ge om te beginnen uw autovensterke toe.
Liefst als zijn arm ertussenzit :) |
man jullie zijn saai
|
Citaat:
B. De sfeer in GTA is inderdaad geweldig, mensen die schreeuwen om hulp, de plas bloed waarin het slachtoffer licht (goed te zien door de unieke graphics, nog een argument om GTA te spelen?) C. Ik zei toch dat u de ballen niet had om uw unieke wensen waar te maken. D. Mensen die een afkeer van geweld hebben, spelen geen GTA, geloof me. |
Citaat:
|
Citaat:
... juist ja. |
Ik vind geweld opwindend ..
Tegenpartij moet dat wel graag hebben. Een kopstoot geven is toch heerlijk. Of een uppercut .. Nogmaals, de bedoeling is niet dat je tegenpartij kwetst, het is gewoon voor de fun. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk es hoe cynisch dat ze zijn, als hij op de grond ligt stelen ze zijn geld ook.. zielig.
Er is een probleem met negers in USA. Links gespuis moet wel zwijgen want ik hoor sommige al zeggen : probleem wordt door racisme veroorzaakt en dat negers geen kansen krijgen. Bullshit, negers horen gewoon niet in een blanke samenleving. |
Citaat:
Goddank dat we nog zulke genieen hebben in dit land, alleen merkwaardig dat ze zoveel tijd hebben om hun tijd op internet fora te verdoen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be