Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Slavinnen gezocht. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=41009)

/\|cazar 24 september 2005 18:15

Slavinnen gezocht.

Waarom bestaat er zoiets niet meer als de betere slavinnenmarkt ?

Moet wel leuk zijn, mij dunkt.

Shizie 24 september 2005 18:33

ik zou wel een neger als slaaf thuis willen hoor.. think about it :

ik geef hem te eten en hij werkt voor mij. Ik red hem van honger en ziektes in Afrika en ik ruil krijg ik bijna gratis een werkpaard..
en als hij oud is krijgt hij van mij een bedrag, bv 2 000 euro om zijn laatste dagen in Afrika door te brengen..
dit is geen grap, ik meen het dus he.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Shizie on 24-09-2005 at 19:56
Reason:
--------------------------------

ik zou wel een neger als slaaf thuis willen hoor.. think about it :

ik geef hem te eten en hij werkt voor mij. Ik red hem van honger en ziektes in Afrika en ik ruil krijg ik bijna gratis een werkpaard..
en als hij oud is krijgt hij van mij een bedrag, bv 2 000 euro om zijn laatste dagen in Afrika door te brengen..
dit is geen grap, ik meen het dus he.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

ik wou zel een neger als slaaf thuis willen hoor.. think about it :

dit is geen grap, ik meen het dus he.[/size]
[/edit]

/\|cazar 24 september 2005 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie

dit is geen grap, ik meen het dus he.

gij zijt gestoord.

ik had het over seksslavinnen, zo hebben ze er ook nog pret aan.

JusticeLover 24 september 2005 18:39

Citaat:

dit is geen grap, ik meen het dus he.

Ok, maar waarom per se een 'neger' en geen Russin? Of denk je dat de 'negers' geen mens zijn? Ahja, de Russin(uit de arme streken) zou na enkele weken je in de steek laten en een neger niet ofwat?

/\|cazar 24 september 2005 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Ok, maar waarom per se een 'neger' en geen Russin? Of denk je dat de 'negers' geen mens zijn? Ahja, de Russin(uit de arme streken) zou na enkele weken je in de steek laten en een neger niet ofwat?

ik denk dat shizie valt voor de 'special skills' van negers ...

JusticeLover 24 september 2005 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar

Ik zou wel de rol spelen van een slaaf, maar niet voor altijd. Ik zal op het gepaste moment, al zijn geld en waardevolle spullen afpakken, hem op de badkamer afslachten, en dan afbollen.

:-)

Shizie, ik wil jou tegenkomen. Ik wil vechten tot er stront uit je mond komt. Ik ben niet meer minderjarig, doemme[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by EL TURCO on 24-09-2005 at 19:54
Reason:

Citaat:

Ik zou wel de rol spelen van een slaaf, maar niet voor altijd. Ik zal op het gepaste moment, al zijn geld en waardevolle spullen afpakken, hem op de badkamer afslachten, en dan afbollen.

Shizie, ik wil jou tegenkomen. Ik wil vechten tot er stront uit je mond komt. Ik ben niet meer minderjarig, doemme[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Ik zou wel de rol spelen van een slaaf, maar niet voor altijd. Ik zal op het gepaste moment, al zijn geld en waardevolle spullen afpakken, hem in de badkamer afslachten, en dan afbollen.

Shizie, ik wil jou tegenkomen. Ik wil vechten tot er stront uit je mond komt. Ik ben niet meer minderjarig, doemme[/size]
[/edit]

Shizie 24 september 2005 18:54

Citaat:

Russinnen zouden niet werken voor voedsel en een matraas in een kelder. Negers die honger lijden wel
DUH.

Waarom ben ik gestoord ? omdat ik plan heb om een mens te redden van zekere dood ?

Shizie 24 september 2005 18:56

Citaat:

Shizie, ik wil jou tegenkomen. Ik wil vechten tot er stront uit je mond komt. Ik ben niet meer minderjarig, doemme

je zou een kogel tussen uw ogen krijgen.

JusticeLover 24 september 2005 18:58

Citaat:

Russinnen zouden niet werken voor voedsel en een matraas in een kelder. Negers die honger lijden wel
DUH.

Waarom ben ik gestoord ? omdat ik plan heb om een mens te redden van zekere dood ?

Zegt gelijkheid,broederlijkheid,.. iets?

Ok, misschien is het beter voor de negers, ik vind dat niet ethiek.

Gij zijt niet de enigste, wij zijn allemaal gestoord ;-)

Shizie 24 september 2005 19:06

Yes ofc EL TURCO, iedereen is gestoord. Ik ben blij dat ge het snapt :)

Je hebt ook bepaalde abnormale kanten hoor :O

Percalion 24 september 2005 20:57

Slavenarbeid is minder productief dan betaalde arbeid. De incentive is kleiner.

Maar goed: seksslavinnetjes, dat zou nog eens een idee zijn.

/\|cazar 24 september 2005 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Slavenarbeid is minder productief dan betaalde arbeid. De incentive is kleiner.

Maar goed: seksslavinnetjes, dat zou nog eens een idee zijn.

we zullen voor u ook enkele negers laten overkomen, tesamen met die van shizie.

Percalion 24 september 2005 21:06

Citaat:

we zullen voor u ook enkele negers laten overkomen, tesamen met die van shizie.

Jamaar neen hé, als slavendrijver wil ik wel zélf mijn slaven recruteren. Sebiets heb ik een lelijke seksslavin :(

Tjolder 24 september 2005 22:34

Citaat:

Jamaar neen hé, als slavendrijver wil ik wel zélf mijn slaven recruteren. Sebiets heb ik een lelijke seksslavin :(

In het donker voelt dat allemaal hetzelfde aan.

giserke 25 september 2005 08:29

Citaat:

je moet er maar en handdoek op leggen.

dutch 25 september 2005 14:45

Waarom worden jullie niet allemaal moslim? Behalve El Turco, want die is het al denk ik.
Slavinnen bij de vleet, ga in een moslimland wonen (ja, ook El Turco...) en je kan er 4 trouwen en dan nog van een onbeperkt aantal van je slavinnen sexueel genieten (rechterhandbezittingen zoals mohamed ze noemt...). Best van al : "tijdelijke huwelijken", huwelijken van 1 minuut of van een andere duur, voorproefje van de 72 terug dichtgroeiende maagden die je in het moslimparadijs zitten op te wachten...

Ikzelf zou graag verschillende echtgenoten hebben, kwestie van mij niet meer te vermoeien voor de dagelijkse boterham en van wat afwisseling in bed... Maar een of meerdere slaven zouden mij niet aanstaan, heb liever dat iemand mij bevredigt op alle gebieden, niet alleen sexueel en uit vrije wil (heb ook geen boodschap aan onderworpenen).

Sounds of silence 25 september 2005 18:23

uhm, zit er hier iemand te wachten op seks met een NEGERIN??

/\|cazar 25 september 2005 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sounds of silence
uhm, zit er hier iemand te wachten op seks met een NEGERIN??

Ik zou graag hebben dat de moderators deze thread afsluiten.

Ik had gehoopt op fijnbesnaarde opmerkingen, tevergeefs, het forumongedierte is niet in staat boven de middelmatigheid uit te stijgen.

Het zij zo.

Mitgard 25 september 2005 20:34

geen nood, alci.
men is er hoe langer hoe meer van overtuigd dat we, om de economie te redden, de arbeidsmarkt moeten omvormen tot slavenmarkt.

Ke Nan 25 september 2005 22:06

Citaat:

Waarom bestaat er zoiets niet meer als de betere slavinnenmarkt ?

Moet wel leuk zijn, mij dunkt.

Bwah, als het betaalbaar is voor Jan en alleman ben ik er wel voor te vinden. Het zou zoiets moeten zijn als een auto kopen. Misschien kunnen de banken een slavinlening in het leven roepen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be