![]() |
Een bijbels alternatief
Voor de verandering post ik op deze dag des Heren eens een katholiek onderwerp.
Wie de klassieke of online-bijbels een beetje beu is, kan zijn religieuze honger stillen op volgende webite: http://www.thebricktestament.com/ Het is de bijbel in prentjes, met als modellen lego-ventjes (m/v) :-) |
omfg
|
Citaat:
|
ja ik ben al uit een irc-channel gekickt voor spamming nu se :)
|
Citaat:
|
hi deze vind ik echt wel leuk ![]() [size=4]Luke 1:52 “He has cast down rulers from their thrones.”[/size] [edit][size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
alleens bij stil gestaan waarom god de vader altijd als enen met ne lange witte baard wordt voorgesteld ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik voel niet echt een poging tot parodie, ironie of satire........ Het komt zelfs naïef over op den duur, als je bedenkt hoeveel tijd daar moet ingekropen zijn om al die tafereeltjes op te bouwen, te fotograferen etc. Ik gok daarom op een ernstig bedoelde poging om de bijbel in de hoofden van Lego-liefhebbers te rammen. Of misschien is de maker gewoon een lego-maniak die in de bijbel een onuitputtelijke inspiratiebron gevonden heeft om zijn favoriete spel te spelen. Maar je hebt gelijk: het is echt moeilijk om te duiden. |
Ik denk ook een aan naïeve poging om kinderen het 'ware geloof' aan te leren.
De Amerikanen hebben nog van die rare sites hoor. Ik heb zo al vreemde dingen gezien :? Gewoon eens googelen op children's bible of zo. |
![]() [size=4]Genesis 2:7 [edit]And breathed into his nostrils the breath of life.[/size] [size=1]Edit:[/size]
|
zou het geen reclame stunt van lego kunnen zijn ?
|
Hahaha, da is de max, lego rocks
|
hi nog een paar die ik niet kan laten en waar toch enige ironie in valt te bespeuren [/size]![]() [size=4]Genesis 4:1 The man had sex with his wife Eve. ![]() [size=4]Genesis 5:31 Then he died. let hieronder op de paarden [/size] ![]() [size=4]Genesis 6:17 'Behold, I will bring a flood of waters on this earth to destroy every living thing under heaven. Everything on earth will die.'[/size] [size=4][size=2]en hieronder ook[/size] [/size] ![]() |
[size=7]HEILIGSCHENNIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/size] :-)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
zouden we voor de lol eens geen mailtje sturen naar opus dei ? om ze te tippen ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be